Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم که در بازه زمانی پاییز و زمستان ۱۴۰۰ برگزار شده بود، با اعطای مدرک قبول‌شدگان و امضای «منشور اخلاقی داوران» به کار خود پایان داد.

در این دوره از طرح ۱۱۶ نفر از فعالان قرآنی که موفق به قبولی در سطوح چهارگانه داوری مسابقات قرآن کریم شده بودند با حضور در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خود و از طریق برقراری ارتباط ویدئوکنفرانسی با ستاد مرکزی سازمان اوقاف و امور خیریه؛ نسبت به دریافت مدرک داوری خود اقدام نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست حمید مجیدی مهر رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و دبیر ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی کشور و کریم دولتی مسئول دبیرخانه ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی کشور توضیحاتی در خصوص برنامه‌های پیش رو برای دوره آتی این طرح و قبول‌شدگان آن ارائه کرد که به صورت خلاصه به شرح زیر می‌باشد:

اشاره به سابقه طرح و ضرورت اجرای آن

اشاره به دستاوردهای اجرای این طرح و کشف استعدادهای جدید در عرصه داوری

اشاره به مزایای شرکت در این طرح (به‌کارگیری در مراحل مختلف مسابقات سراسری، معرفی به دستگاه‌های برگزارکننده مسابقات قرآنی، برگزاری دوره‌های آموزشی و ارتقا و …)

تأکید بر فراگیری ثبت‌نام به‌صورت عمومی در دوره‌های آتی به‌منظور افزایش تعداد خروجی‌های طرح

اشاره به ایجاد برخی از تغییرات در منابع بخش کتبی در دوره‌های آتی با هدف حذف منابع مشابه و استفاده از منابع علمی‌تر

تأکید بر ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی اختصاصی برای استان‌های کم برخوردار که با کمبود داور مواجه هستند.

در پایان؛ منتخبین این دوره پس از امضا منشور اخلاق حرفه ای داوری در تمامی مسابقات قرآنی کشور؛ به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در جهت ارتقای کمی و کیفی این طرح ارزشمند پرداختند. لازم به ذکر است در اولین دوره طرح سنجش و ارزیابی داوران مسابقات قرآن کریم نیز ۳۶۶ نفر از فعالان قرآنی موفق به دریافت مدرک داوری شده بودند و با اتمام دوره دوم این طرح، مجموع دارندگان مجوز داوری در کشور به ۴۸۲ نفر افزایش یافت.

کد خبر 5504973

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقات قران کریم مسابقات قرآن کریم مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه دهه کرامت نشست علمی قرآن انقلاب اسلامی ایران قرآن کریم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت های قرآنی امام خمینی محمد مهدی اسماعیلی شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی کتاب سازمان تبلیغات اسلامی انقلاب مسابقات قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۳۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ افتتاح شد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران اپن با حضور دکتر طهرانچی و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح شد.

هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران اپن با حضور بیش از یک هزار و ۸۰۰ شرکت کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از ۵ کشور آغاز به‌کار کرد.

این رویداد، پرچمدار جریان‌سازی آموزش فناوری و جریان سازی علمی و مهارتی در حوزه‌های هوش مصنوعی، رباتیک، بینایی ماشینی، مکاترونیک و یادگیری ماشین در کشور است و برنامه دانشگاه، استفاده از ظرفیت‌های این رویداد بین‌المللی برای تیم‌سازی حرفه‌ای در حوزه‌های فناورانه فوق و شناسایی، جذب و جهت‌دهی استعداد‌های جوان به سمت نیاز‌های حال و آینده کشور است.

به گزارش آنا، این مسابقات توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و به میزبانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در ۲۴ لیگ، برگزار می‌شود. همچنین این مسابقات، به عنوان مرحله مقدماتی و کسب صلاحیت حضور در مسابقات بین المللی روبوکاپ ۲۰۲۴ نیز محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعطای مجوز برگزاری دوره دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی به مدت سه سال
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش سال ۱۴۰۳
  • این افراد معلم می‌شوند
  • انتخاب قاری مازندرانی برای تشرف به سفر حج تمتع
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • استخدام نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال
  • هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ افتتاح شد
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • ترویج زندگی قرآنی در جامعه امروزی ضروری است
  • جلسه داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» برگزار شد