Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجموعه فرهنگی- تاریخی موزه سینمای ایران در روزهای شنبه ۱۴ خرداد و یکشنبه ۱۵ خرداد تعطیل است.

به گزارش ایران اکونومیست، همزمان با فرا رسیدن سالروز رحلت بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، موزه سینما (باغ موزه، تالارها ، سالن‌های سینما، غرفه‌های صنایع دستی و …) در روزهای ‌شنبه و یکشنبه ۱۴ و ۱۵ خردادماه به طور کامل تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تالارهای موزه سینما از روز دوشنبه ۱۶ خردادماه میزبان علاقه‌مندان به تاریخ سینمای ایران خواهد بود.

علاقمندان برای بازدید از تالارهای موزه سینمای ایران می‌توانند هر روز به جز شنبه‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ عصر و برای دیدن فیلم ها در سالن های سینماتوگراف، سینمافردوس و سینما تمدن همه روزه به جز تعطیلات رسمی از ساعت ۱۱ تا ۲۳ به این مجموعه مراجعه کنند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: موزه سینمای ایران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: موزه سینمای ایران موزه سینمای ایران موزه سینما ۱۵ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۳۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات عجیب معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته/ تعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدمحمدحسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در روزنامه همشهری نوشت: هم‌اکنون عصر ارتباطات است و اقتصاد جهانی به‌صورت دیجیتال درحال اداره‌شدن است. به این مفهوم که برای ارتباط با بازار دیگر کشورها حتما نیاز نیست مردم به ادارات و سازمان‌ها مراجعه کنند، بلکه در هرجایی و در هر زمانی می‌توانند با دیگر کشورها ارتباط برقرار کنند.

افزون بر این، اجباری بر تعطیلی همه ادارات و سازمان‌ها در پنجشنبه نیست، بلکه ادارات و سازمان‌های خصوصی که فکر می‌کنند نیاز به ساعات و روزهای کاری بیشتر دارند، می‌توانند در روزهای تعطیل نیز سرکار بروند. هم‌اکنون نیز در وزارت خارجه ایران بعضی از کارمندان در روزهای جمعه ‌سر کار حاضر می‌شوند. بنابراین تعطیلی پنجشنبه‌ها برای مردمان عادی در بازارها و مشاغل آزاد محدودیت آنچنانی ایجاد نخواهد کرد.

این در حالی است که درحال حاضر، به‌دلیل اختلافات زمانی شب و روز، مردم همه کشورهای جهان در یک ساعت مشخص سر کار نمی‌روند و مشاهده می‌کنیم این موضوع خللی به کسب‌وکارهای جهانی نیز وارد نمی‌کند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898568

دیگر خبرها

  • حمید سهیلی سرباز سینما بود/ راش‌هایی که اسناد تاریخی مهمی هستند
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست/ آثار سهیلی اسناد تاریخی معتبری است
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست
  • اظهارات عجیب معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته/ تعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان جنجالی مدیر پلتفرم نماوا
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان توهین آمیز مدیر نماوا
  • واکنش سینماگران به سخنان جنجالی مدیر یک پلتفرم و عذرخواهی نماوا
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان جنجالی مدیر یک پلتفرم و عذرخواهی نماوا
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان جنجالی مدیر یک پلتفرم
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه‌ اتاق، تعیین‌تکلیف می‌شود