Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور‌های هراز، کرج - چالوس و ازادراه تهران ـ قم خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه وزارت راه و شهرسازی؛ مهرداد برقی بابیان اینکه تردد از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) را تا اطلاع بعدی ممنوع است، گفت: در محور کرج - چالوس حدفاصل چنارستان تا نساء، حدفاصل گچسر تا سه راهی دیزین و حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده هزارچم ترافیک سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در آزادراه تهران - شمال حدفاصل ابتدای تونل شماره 13 تا انتهای مسیر (محدوده شهرستانک) نیز ترافیک سنگین است.
مهرداد برقی از ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال، محدوده مشا و حدفاصل پلور تا بایجان و محدوده سه راهی چلاو خبر داد و گفت: محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های گیلاوند و شهر دماوند همچنین آزادراه قزوین - رشت محدوده شیرین سو و حدفاصل منجیل تا رودبار ترافیک سنگین است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور افزود: محور‌های شمالی بدون مداخلات جوی هستند.
به گفته مهرداد برقی، آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا کمالشهر و محدوده زیباشهر و آزادراه تهران - قم محدوده بهشت زهرا ترافیک سنگین است.
وی افزود: در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل کلاک ترافیک نیمه سنگین است.
محور مسدود شریانی ریگان – ایرانشهر و محور‌های دارای انسداد فصلی را وازک – بلده، هشتگرد – طالقان و لاسم – ارجمند اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ترافیک سنگین ترافیک سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۳۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد وسایل نقلیه از محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس آخرین گزارش‌ها از مدیریت راه‌های کشور و وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

تردد در سایر محورهای شمالی

- ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۲ تا ۱۳ و تونل شماره ۱۷ تا شهرستانک و تونل البرز تا انتهای آزادراه

- ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های لاسم، آب اسک، رینه، گزنک و وانا و ترافیک سنگین در مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های سه راهی چلاو، بایجان و شاهاندشت

- ترافیک سنگین در آزادراه رشت – قزوین محدوده‌های سراوان و رودبار

- تردد روان در محور فیروزکوه مسیر (رفت و برگشت)

ضمناً محورهای چالوس و هراز دارای بارش پراکنده برف و باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

کد خبر 6063622

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها/ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • ترافیک در محور چالوس سنگین است/تردد روان در محور هراز و فیروزکوه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ممنوعیت تردد در جاده چالوس
  • تردد وسایل نقلیه از محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع شد
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین _ رشت
  • ورودی‌های کندوان و آزادراه تهران - شمال مسدود شد
  • ورودی های کندوان و آزادراه تهران - شمال مسدود شد
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز + آخرین وضعیت جاده‌ها
  • ترافیک سنگین در محور کرج _ چالوس
  • ممنوعیت تردد در محور‌های کرج_چالوس اعمال شد/ ترافیک سنگین در تمامی محور‌های شمالی