Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی بهداروندی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:اجرای شبکه همیاران مردمی دولت و طرح طوس به مناسبت دهه کرامت از روز گذشته همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

وی با بیان اینکه مردم می‌توانند تا سالروز ولادت امام رضا(ع) مشکلات ایمنی راه های خوزستان را به سامانه ۱۴۱ گزارش کنند، افزود: مطالبات مردمی در بخش‌های لکه گیری، اصلاح چاله‌های مخاطره آمیز، پاکسازی و شستشوی علایم و تابلوهای ایمنی، پاکسازی اجسام زاید در سطح و شانه راه‌ها، رفع نواقص تابلو علایم و تجهیزات ایمنی، تکمیل علایم در پیچ های تند فاقد علامت کافی، رفع نقص حغاظ ایمنی آسیب دیده و مخاطره آمیز، ایمن سازی مخاطرات بالقوه منجر به حادثه، و انسداد جاده‌ها پس از ثبت در این سامانه، توسط راهداران بررسی و اقدامات لازم انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: شماره تماس گیرنده به منظور بررسی بهتر مشکلات مطرح شده، ثبت می‌شود تا در صورت لزوم با مخاطب تماس برقرار شود.

بهداروندی ادامه داد: با پیگیری صورت گرفته اعتبارات خوبی برای راه‌های خوزستان از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نظر گرفته شده است و با توجه به برگزاری آیین اربعین حسینی(ع)، در شاخص‌های مهم از جمله راه‌ها، نگاه ویژه‌ای به این استان شده است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اهواز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اهواز راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۴۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج قزوین

تین نیوز

نصب حفاظ میانی در نقاط حادثه خیز از آزادراه کرج قزوین جهت جلوگیری از تردد عابرین پیاده از عرض آزادراه در حال اجراست.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، مرتضی داودی رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با اعلام این خبر اظهار کرد: پروژه نصب حفاظ میانی در رفیوژمیانی آزادراه کرج-قزوین به طول ۴ کیلومتر از دی ماه سال گذشته آغاز شده است.

داودی افزود: در اجرای این پروژه نردهای فلزی به طول ۲۰۰ در نقاطی از آزادراه که در کمیسیون ایمنی استان مصوب و با اولویت کمیته تحلیل تصادفات اداره کل راهداری استان مشخص گردیده است، نصب خواهد شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر در چند نقطه از آزادراه از جمله محدوده پایانه شهید کلانتری، گلشهر، پل حصارک این عملیات به طول یک و نیم کیلومتر اجرا شده که تلاش خواهیم کرد تا محدوده های پل فردیس، پل هشتگرد و عوارضی قدیم حصارک را با نصب حفاظ میانی ایمن سازی کنیم.

رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری البرز تصریح کرد: این طرح با هدف افزایش ایمنی عابرین و به منظور جلوگیری از تردد عابرین پیاده از عرض آزادراه اجرا شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • بارش شدید باران در این شهر سیل راه انداخت
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن
  • رایج‌ترین علائم ام اس را بشناسید
  • اجرای پروژه نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج قزوین
  • اجرای ده‌ها طرح عمرانی فعال راهداری در استان مرکزی
  • اجرای ۵۶ طرح عمرانی فعال در حوزه راهداری
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • مراجعه بیش ۷ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی مازندران