Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج مصیب حیدری با بیان اینکه تمامی افراد تحت حمایت فاقد مسکن و یا دارای مسکن غیرمقاوم می‌توانند صاحب خانه شوند گفت: متقاضیان واجد شرایط 2 نفر وبالاتر در صورت اخذ پروانه ساختمانی در روستاها وت وان باز پرداخت تسهیلات  بنیاد مسکن، می‌توانند از طریق تفاهم نامه  سه جانبه کمیته امداد،بنیادمسکن وسپاه پاسداران اقدام به احداث مسکن کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج  ادانه داد: در سال جاری کار اخذ پروانه ساختمانی 15 واحد مسکن مددجویی توسط متقاضیان تحت حمایت انجام شده و با مشارکت کمیته امداد، بنیاد مسکن وسپاه پاسداران ساخت این واحدها آغاز و در صورت همکاری آبان ماه به بهره‌برداری می‌رسند.

وی عنوان کرد: تمامی متقاضیان دارای شرایط(افراد تحت حمایت دو نفره به بالای فاقد مسکن ویا دارای مسکن غیرمقاوم روستایی) تا 25 خرداد ماه امسال  فرصت دارند نسبت به پی گیری و اخذ پروانه ساختمانی و ارائه آن به مددکار خود درکمیته امداد مراجعه تا لیست آنان جزو افراد متقاضی احداث مسکن لحاظ و بتوانند از تسهیلات ومساعدتهای بلاعوض احداث مسکن روستایی این نهاد برخوردار شوند.  

وی گفت:  این طرح سه جانبه شامل مساعدت بلاعوض کمیته امداد ، تسهیلات بنیاد مسکن واجرای کار نیز به شرط کلید تحویل با متراژ 50 متر توسط سپاه پاسداران انجام می‌شود.

حیدری خاطرنشان کرد: سال گذشته تعداد 138 مورد کار عمرانی با اعتبار یک میلیارد و ۸۸۲ میلیون تومان شامل 28 مورد احداث مسکن و110 مورد حمام ، سرویس بهداشتی ،فضای جانبی وتعمیرات برای مددجویان تحت حمایت امداد منطقه یک یاسوج انجام شده است.

حیدری یکی از مشکلات عدیده خانوارهای تحت حمایت را نداشتن زمین برای احداث مسکن بر شمرد و خواهان واگذاری زمین از طریق بنیاد مسکن به خانواده‌های نیازمند بخصوص زنان سرپرست خانواده شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس مددجویان کمیته امداد ساخت مسکن روستایی کمیته امداد بنیاد مسکن احداث مسکن تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۴۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان  در آیین واگذاری نمادین واحد‌های مددجویان کمیته امداد گفت: از ۳۳ هزار واحد ۵۱۵ واحد مربوطه به مددجویان کمیته امداد امام خمینی استان قزوین است.

ظاهری گفت: بر اساس تفاهم نامه‌ی بین کمیته امداد، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی و راه و شهرسازی ۵۱۵ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان قزوین آماده سازی شده است و امروز کار واگذاری این واحد‌ها انجام می‌شود.
به گفته وی؛ این افراد جزء دهک‌های ۱ هستند و متاسفانه این خانواده‌ها به علت مشکلات مختلف از جمله اجاره نشینی و هزینه‌های زیاد در شرایط سختی قرار دارند.

این واحد‌ها میانگین ۵۵ متر و با اعتبارات ۱۵۰ میلیون تومان وام بلاعوض کمیته امداد، ۵۰ میلیون وام از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد و ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان از سوی بنیاد مسکن تامین شده است.
نظارت بر ساخت این واحد‌ها برعهده ناظرین بنیاد مسکن و سازمان نظام مهندسی است.
لازم به ذکر است ۳۰۰ واحد دیگر در دست ساخت است.

دیگر خبرها

  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش تسهیلات بنیاد مسکن برای مددجویان خراسان شمالی
  • ۱۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید
  • ساخت حدود ۳۴ هزار واحد روستایی برای مددجویان کمیته امداد در سراسر کشور
  • ۶۷۰واحد مسکن مددجویان چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید
  • خانه دار شدن مددجویان در خراسان شمالی
  • ۲۷۶ مددجوی کمیته امداد صاحب خانه شدند
  • واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد
  • افتتاح ۲ هزار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان