Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، علی اکبر محرابیان عصر روز پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان میانه گفت: از آغاز طرح جهاد آبرسانی شاهد پیشرفت ۲۵ درصدی این طرح در استان آذربایجان شرقی هستیم.

وزیر نیرو گفت: با اجرای طرح جهاد آبرسانی مقرر شده تا ۳۰ ماه آینده ۱۰ هزار روستای فاقد آب کشور به شبکه آب بهداشتی متصل شوند

وی با اشاره به اینکه در بخش اول این طرح هیچ روستایی از شهرستان میانه پیش بینی نشده بود، گفت: در این سفر دستور الحاق تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار فاقد آب را به این طرح صادر می‌کنیم که باید به پیمانکاران بخش خصوصی و دولتی ابلاغ شده و این پروژه در اسرع وقت آغاز شده و طی یکسال به تمامی این روستاها آبرسانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نیرو با بیان اینکه بار اصلی اجرای برنامه‌های دولت بر روی دوش مدیران استانی و شهرستانی است تاکید کرد: وظیفه دولت پشتیبانی از مدیران در اجرای برنامه‌ها و اهداف مورد نظر است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۸۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان کوچ عشایر از ۱۵ فروردین تا ۱۵ اردیبهشت است

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مدیر کل امور عشایری استان با بیان اینکه مهمترین مشکلات عشایر در بخش‌های آبرسانی، راه،  سوخت و خوراک دام است گفت: این موارد در نشست امروز بررسی شد. رضایی افزود: قرار است به زودی ۸۰۰ پنل خورشیدی بین خانوار‌های عشایری استان توزیع شود که تنها ۱۰ درصد هزینه آن را عشایر پرداخت می‌کنند. وی گفت: از طریق ۳۵ تانکر نیز به ۵ هزار خانوار عشایری استان آبرسانی می‌شود.

دیگر خبرها

  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • تمامی تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری مجهز شده است
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران
  • اجرای 200 کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی به روستاهای همدان
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی
  • اجرای ۲۳ طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود
  • اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات در استان اردبیل
  • نرخ بالای هدررفت آب در سیلاب‌ها / تعارض منافع مانع اجرای آبخیزداری در کشور
  • زمان کوچ عشایر از ۱۵ فروردین تا ۱۵ اردیبهشت است