Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@08:54:48 GMT

تیراندازی در آمریکا، این بار در قبرستانی در ویسکانسین

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۸۹۸۲

تیراندازی در آمریکا، این بار در قبرستانی در ویسکانسین

منابع خبری از مجروح شدن چند نفر در جریان تیراندازی در قبرستانی در ویسکانسین آمریکا خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق، پلیس آمریکا خبر داد که در پی تیراندازی در جریان مراسمی خاکسپاری در قبرستاین در جنوب شرق ویسکانسین، چند نفر مجروح شدند.

این حادثه حدود ساعت ۲ و نیم ظهر و زمانی روی داد که خانواده متوفی در حال خاکسپاری مردی ۳۷ ساله در قبرستان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اداره پلیس در ساکنان منطقه درخواست کرده که از قبرستان «گریسلند» که در آنجا تیراندازی روی داده فاصله بگیرند.

در بیانیه پلیس آمده است که در این حادثه چند نفر مجروح شده‌اند اما هنوز تعداد دقیق آن مشخص نیست و تحقیقات درباره تیراندازی در حال انجام است.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر می‌شود و تعدادی نیز در این حوادث جان خود را از دست می‌دهند اما لابی سلاح به قدری قدرتمند است که کنگره ایالات متحده تاکنون حاضر به وضع قوانینی برای محدود شدن حمل سلاح در ایالات متحده نشده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت تیراندازی در آمریکا پلیس آمریکا تیراندازی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۸۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک قبضه سلاح کلت کمری از منزلی در پردیس

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مراد صارمی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی خبر واصله مبنی بر نگهداری اسلحه توسط فردی در پردیس موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: با انجام اقدامات و تحقیقات گسترده پلیسی، مأموران پلیس امنیت پردیس یک نفر متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی در بازرسی از منزل وی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه ضمن دستگیری وی یک قبضه سلاح کلت کمری را کشف کردند.

فرمانده انتظامی پردیس از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت این افراد مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ و یا سامانه پیامکی ۱۱۰۲۱۱ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند و مطمئن باشند پلیس این اجازه و فرصت را از اراذل و اوباش سلب خواهد کرد.

کد خبر 6063626

دیگر خبرها

  • یک آمریکایی چهار نفر را با ضربات چاقو کشت
  • کشف یک قبضه سلاح کلت کمری از منزلی در پردیس
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی
  • بازداشت عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی گتوند
  • خوزستان/ دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی
  • عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند بازداشت شد
  • جان باختن یک نفر در گتوند بر اثر رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی
  • شهادت نیروی واحد گشت تکاوری و یک نوزاد در حمله مسلحانه خاش
  • شهادت یک نوزاد در تیراندازی تروریست‌ها در خاش