Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشان فداکاری با حضور امیر سرلشکر موسوی به خانواده‌های معظم شهید خلبان جاویدالاثر محمدرضا آذرفر، شهید قاسم حمید، شهید برایار بهبودی، شهید ابوالفضل شبان، شهید محمدابراهیم همتی، شهید سیدعلی اکبر هاشمی و سرهنگ خلبان جانباز مرحوم محمود اسکندری اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از روابط عمومی ارتش، برابر تصویب «شورای عالی نشان‌ها» در ارتش، به‌پاس رشادت و مدیریت جهادی در صحنه‌ها و برهه‌های سرنوشت ساز دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس و ایثار و بذل جان در اعتلای ایران سربلند اسلامی، نشان فداکاری به شهدای  والامقام ارتش اسلام؛ شهید خلبان جاویدالاثر محمدرضا آذرفر، شهید قاسم حمید، شهید برایار بهبودی، شهید ابوالفضل شبان، شهید محمدابراهیم همتی، شهید سیدعلی اکبر هاشمی و سرهنگ خلبان جانباز مرحوم محمود اسکندری که مجاهدانه  وسرسختانه در خط مقدم دفاع از استقلال، تمامیت ارضی و نظام مقدس جمهوری اسلامی  حضور یافتند، تعلق گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم اهدای نشان فداکاری به خانواده‌های  معظم این شهدا و ایثارگران، گفت: ما به وعده‌های خداوند در پیروزی حق بر باطل و جایگاه رفیع شهیدان اعتقاد و باور داریم.

 وی افزود: علاوه بر این، کسانی که با تلاش مومنانه و مخلصانه، مسیر نورانی نیل به شهادت را ایجاد و ترسیم کرده و رزمندگان  را در این انتخاب آگاهانه همراهی کردند، اجرشان کمتر از شهدا نیست.

وی افزود: در 400 سال اخیر کشور ما دائم مورد تاخت و تاز بیگانگان بوده و هر زمانی که دشمنان وارد کشور می شدند علاوه بر اینکه بخشی از خاک میهن جدا می‌شد فجایع بسیاری نیز اتفاق می‌افتاد که شایان گفتن نیست.

امیر سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دست به دست هم دادند که انقلاب و جمهوری اسلامی را سرنگون و کشور را تجزیه، تکه‌تکه و نهایتا ساقط کنند، اما رزمندگان، جانبازان و در رأس آنها شهدا ایستادند و کاری کردند که نه تنها یک وجب از خاک این کشور جدا نشد بلکه با گذشت بیش از سه دهه از دفاع مقدس، کسی به مخیله‌اش هم خطور نمی کند که به این کشور حمله کند.

وی ادامه داد: اگر آن دلاورمردی‌ها و جانفشانی‌ها نبود امروز این استقلال، امنیت، توانمندی و نهایتا اقتدار را نداشتیم و همچنان درگیر تاخت و تاز بی رحمانه دشمنان بودیم.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه جهان، ایران اسلامی را به سربلندی، ایستادگی و مقاومت می‌شناسد، تصریح کرد: مستکبران و صاحبان زر و زور به این نتیجه رسیده‌اند که نباید و دقیق تر اینکه نمی‌توانند به این آب و خاک نزدیک شوند زیرا ارزش‌ها و اثرات ماندگار شهیدان، رزمندگان و جانبازان  و روح فداکاری متاثر از آن ایثارگری‌ها، برای اهتزاز پرچم ایران اسلامی و حفظ آرمان‌های انقلاب همواره زنده و پویاست  و تا هزاران سال نام و جایگاه ایران عزیز را سربلند و مقتدر نگه می دارد.

امیر سرلشکر موسوی گفت: نشان فداکاری اعطایی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به ارتش جمهوری اسلامی ایران و نماد ایثار و از خودگذشتگی دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه های افسری ارتش است که در راه صیانت از استقلال و تمامیت ارضی کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران مردانه ایستاده و دفاع کرده‌اند.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی نشان فداکاری امیر سرلشکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۹۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به سردمداران آمریکا هشدار داد

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، امیر سرلشکر سیدعبدالکریم موسوی در گفت و گویی درباره عملیات وعده صادق اظهار داشت: خداوند بزرگ را شاکر و سپاسگزاریم که ما را هم یکی از سربازانی قرار داد تا در این گوشمالی تنبیهی رژیم نامشروع صهیونیستی و در پاسخ به اشاره ولایت، سهمی داشته باشیم.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه رژیم نامشروع صهیونیستی با گذر از خطوط قرمز و مغایر قوانین بین‌المللی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی در دمشق، حمله تجاوزکارانه‌ای انجام داد و تعدادی از مستشاران ما را به شهادت رساند، افزود: سازمان‌های بین‌المللی باید ذیل بند هفت منشور سازمان ملل متحد به مجازات رژیم صهیونیستی می‌پرداختند؛ اما به دلیل قصور و اهمال آنها از یک سو و مطالبه عمومی ملت بزرگ ایران از سوی دیگر، ما اقدام به این عملیات تنبیهی کردیم.

سرلشکر موسوی درباره عملیات تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به دست رزمندگان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با محوریت نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هم‌افزایی همه نیروهای مسلح و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان داشت: لازم می‌دانم به همرزمان عزیزم در نیروی هوافضای سپاه و همه رزمندگان نیروهای مسلح در ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تبریک و خداقوت عرض کنم.

وی تاکید کرد: یک بار دیگر هشدار می‌دهیم که اگر رژیم نامشروع صهیونیستی بخواهد بر اقدامات تجاوزکارانه خود اصرار بکند، این بار با مجازاتی سنگین‌تر و سخت‌تر مواجه خواهد شد.

فرمانده کل ارتش یادآورشد: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها به‌خصوص پایگاه‌هایی که از آن به عنوان مبدا علیه جمهوری اسلامی ایران اقدامی صورت بگیرد، اهداف عملیاتی ما محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با خانواده شهید نعمت پور در الشتر
  • ارتش در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد 
  • رونمایی از یادمان «نشان فداکاری مقام معظم رهبری به شهدای دانشگاه افسری امام علی (ع)»
  • معرفی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذاالفقار شاهرود
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه در هفته ارتش در خرسان جنوبی
  • فرمانده کل ارتش یک پیام صادر کرد+ جزئیات
  • ایران به کوچک‌ترین تهدید نظامی بزرگ‌ترین پاسخ‌ را خواهد داد
  • وعده صادق هژمونی اسرائیل و استکبار جهانی را در هم شکست
  • فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به سردمداران آمریکا هشدار داد
  • آسمان شمال‌غرب کشور میزبان چتربازان هوانیروز