Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا حاجی بابایی در حاشیه برگزاری سی و سومین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در کرج در گفت و گو  با ایسنا گفت: موضوع تبدیل وضع کارمندان دولت  باید از طریق لایحه‌ای که دولت به مجلس ارسال می‌کند، انجام شود.

حاجی بابایی گفت: ما بادولت صحبت کرده‌ایم که در ساماندهی نیروهای انسانی بتواند تبدیل وضعیت قراردادهای کارمندان را نیز لحاظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا افزایش حقوق ۱۰ الی ۲۰ درصدی هیچکدام نمی‌تواند مشکلات کارمندان ما را حل کند.

 حاجی بابایی افزود: دولت براساس  نقدینگی که وجود دارد، حقوق کارمندان را افزایش می‌دهد.

 
حاجی بابایی با اشاره به اینکه کارمندانی که حقوق پایینی در سال گذشته دریافت می‌کردند تا ۶۰ درصد افزایش  حقوق داشته‌اند گفت: کارمندانی که به عنوان مثال حقوقشان در سال گذشته حدود سه میلیون و پانصد هزار تومان بوده است در سال جاری حدود ۶۰ درصد افزایش حقوق داشته‌اند.

وی گفت: ولی به طبع افرادی که از حقوق بالایی برخوردار بودند بین ۱۰تا ۲۰ درصد افزایش حقوق داشته‌اند.

حاجی بابایی در پاسخ به اینکه آیا این افزایش جوابگوی یک خانواده کارمند هست گفت:  حتما این افزایش حقوق جوابگوی یک خانواده کارمند نیست.

وی گفت: ان شالله در سال‌های آینده به شکل‌های گوناگون بتوانیم حق کارمندان را جبران کنیم.

منبع: الف

کلیدواژه: حاجی بابایی افزایش حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۲۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه امسال ۶۳۴۷ همت بسته شد/ افزایش ۲۰ درصدی نسبت به پارسال

در لایحه بودجه ۱۴۰۳ بودجه کل کشور ۶۳۴۷ پیش‌بینی شده که نسبت به سال گذشته رشد حدود ۲۰ درصد را نشان می‌دهد.

به گزارش ایسنا، دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مبلغ ۶۳۴۷ هزار میلیارد تومان بودجه تعیین کرده است.

منابع بودجه عمومی دولت ۲۸۳۷ هزار میلیارد تومان تعیین شده است. منابع شرکت های دولتی، موسسات انتفاعی وابسته به دولت و بانک ها نیز ۳۷۴۱ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده که مجموع این ارقام به ۶۵۷۸ هزار میلیارد تومان می‌رسد.

از مبلغ فوق ۲۳۱۷ میلیارد تومان مربوط به ارقامی است که دو بار منظور شده و بنابراین کسر می‌شود. رقم خالص باقی‌مانده ۶۳۴۷ هزار میلیارد تومان است.

اما بودجه از دو بخش بودجه عمومی و بودجه شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت تشکیل می‌شود که بودجه عمومی شامل ۲۵۶۲هزار میلیارد تومان است.

اجزای بودجه عمومی نیز شامل منابع عمومی بالغ بر ۱۹۸۴ هزار میلیارد تومان و درآمدهای اختصاصی وزارتخانه‌ها و موسسات دولتی شامل ۱۸۰ هزار میلیارد تومان است.

بودجه در نظر گرفته شده برای سال ۱۴۰۲ مبلغ ۵۲۶۱ همت بود که با توجه به مبلغ ۶۳۴۷ هزار میلیارد تومان سال جاری اعداد و ارقام از رشد حدود ۲۰ درصدی بودجه دولت در سال جاری حکایت دارد.

در سال ۱۴۰۳ خلاصه درآمدها و هزینه‌های دولت ۱۵۲۳ همت در نظر گرفته شده که ۱۲۸۹ همت آن مربوط به درآمدهای مالیاتی، ۱۳۵ همت شامل درآمدهای حاصل از مالکیت دولت، ۴۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مربوط به درآمدهای حاصل از فروش کالا و خدمات، ۱۶ هزار و ۹۶۳ همت شامل درآمدهای حاصل از جرایم و خسارات و ۳۴ هزار و ۴۰۵ میلیارد تومان مربوط به درآمدهای متفرقه است.

از طرف دیگر هزینه‌ها بالغ بر ۱۸۷۸ همت پیش‌بینی شده که با توجه به درآمد ۱۵۲۳ هزار میلیارد تومانی، تراز عملیاتی منفی ۳۵۵ هزار میلیارد تومان خواهد بود.

برای مطالعه بخش دوم لایحه بودجه کل کشور شامل جداول تفصیلی مشتمل بر ارقام بودجه اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دلیل طرح سوال از وزیر کار نحوه افزایش حقوق کارگران است
  • افزایش ۳۵ درصدی تعرفه‌های پزشکی
  • کاهش قدرت خرید کارگران با افزایش ۳۵ درصدی جبران نشد
  • افزایش ۱۲۷ درصدی در اخذ حقوق دولتی در معادن آذربایجان غربی
  • مأموریت بسیج ادارات و کارمندان کمک به تحقق دولت اسلامی است
  • درصد افزایش حقوق کارگران با افزایش ۴۰ درصدی کالا و خدمات همخوانی ندارد
  • ابلاغ نرخ حق بیمه درمان کارمندان، کارگران و بازنشستگان
  • درآمد دولت از اخذ عوارض تولید و واردات وسائط نقلیه چقدر است؟ / افزایش ۱۰۲ درصدی یک درآمد
  • بودجه امسال ۶۳۴۷ همت بسته شد/ افزایش ۲۰ درصدی نسبت به پارسال
  • افزایش ۹ درصدی بهره حقوق مالکانه معادن/درآمد ۸ همتی از صادرات معدنی‌ها و پتروشیمی‌ها