Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته سرهنگ کرم حسنی : در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر آتش سوزی مزارع و موتور‌های آب کنار رودخانه سیمره در یکی از روستا‌های شهرستان، بلافاصله فرمانده و ماموران انتظامی شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او می گوید: با حضور ماموران پلیس آگاهی در محل آتش سوزی و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، بخشی از مزارع و موتور‌های آب کنار رودخانه سیمره دچار حریق شدند که با حضوربه موقع و تلاش پلیس و نیرو‌های آتش نشانی نسبت به اطفاء حریق و جلوگیری از خسارت‌های بیشتر اقدام لازم صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت: با اقدامات پلیسی و تحقیقات گسترده کارآگاهان پلیس آگاهی وبا پایش دوربین‌های مداربسته دونفر که برای ماهیگیری در کنار رودخانه سیمره برای تهیه ناهار اقدام به روشن نمودن آتش کرده بودند که به علت بی احتیاطی و وزش باد شدید منجر به آتش سوزی شده بودند، شناسایی، دستگیر کردند.

به گفته سرهنگ حسنی : متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی فرمانده انتظامی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۳۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلایی شدن مزارع کلزا در شهرستان میاندوآب 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، کارشناس مسئول دانه‌های روغنی و کارشناس حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان و محقق مرکز تحقیقات کشاورزی آذربایجانغربی بهمراه مسئول واحد زراعت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان میاندوآب از مزارع کلزای این شهرستان بمنظور نظارت بر آفات و بیماری‌ها و بررسی وضعیت رشدی محصول بازدید کردند.   در این بازدید وضعیت مزارع کلزا در شهرستان میاندوآب مطلوب ارزیابی شد.   گفتنی است امسال با افزایش دو برابری نسبت به سال گذشته، ۴۱۰ هکتار از اراضی زراعی میاندوآب به کشت محصول کلزا اختصاص یافت و پیش بینی می‌شود بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ تن کلزا از اراضی زیر کشت این محصول برداشت شود.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • طلایی شدن مزارع کلزا در شهرستان میاندوآب 
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب
  • دستگیری یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر
  • دستگیری عاملان تیراندازی در جاده سیرجان _ بردسیر
  • دستگیری عاملان تیراندازی با سلاح کلت کمری
  • دستگیری عاملان توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در خرم آباد
  • دستگیری عاملان ربودن دختر جوان در شادآباد
  • دستگیری عاملان نزاع و درگیری دسته‌جمعی در خرم‌آباد