Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسبق پرسپولیس و تیم‌ملی کشورمان تماشاگر ویژه دیدار کره‌جنوبی و برزیل بود.

افشین قطبی یکی از میهمانان فدراسیون فوتبال کره‌ جنوبی برای دیدار با برزیل بود.

به گزارش طرفداری، فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی در ضیافتی با حضور سرمربیان این تیم در سال‌های اخیر و به پاس زحمات آنها برای آماده‌سازی فوتبال ملی این کشور تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین خصوص افشین قطبی سرمربی اسبق پرسپولیس و تیم ملی که سابقه فعالیت در فوتبال کره‌جنوبی را در کارنامه دارد هم در این ضیافت حاضر شد.

افشین قطبی یکی از میهمانان فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی در این ضیافت بود؛ چرا که او زحمات زیادی برای تیم ملی این کشور در سال ۲۰۰۲ که کره‌جنوبی میزبان جام جهانی بود کشید. در آن دوره تیم ملی کره‌جنوبی در رتبه چهارم جام‌جهانی ایستاد.

در همین راستا قطبی همراه با سایر مربیان سال‌های اخیر کره‌جنوبی به تماشای بازی تیم ملی این کشور مقابل برزیل نشست که البته این بازی با شکست این تیم آسیایی همراه بود.

 

اخبار داغ 

یحیی گل محمدی به مدیران پرسپولیس: نیازی به رامین رضاییان ندارم / شایعه در شهر خداحافظی رضا عنایتی از هوادار با انتشار یک استوری؟! امرسون رویال مورد زورگیری مسلحانه قرار گرفت باشگاه بارسلونا، نیوکمپ را برای مراسم عروسی اجاره می‌دهد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال کره کره جنوبی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۶۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به عملکرد درخشان لامین یامال در دیدار اسپانیا و برزیل / فیلم

لامین یامال، ستاره 16 ساله بارسلونا و تیم ملی اسپانیا در دیدار دوستانه این تیم مقابل برزیل عملکرد درخشانی از خود به جای گذاشت.

دانلود (51.4MB)

دیگر خبرها

  • برپایی ضیافت افطاری ویژه ایتام و نیازمندان حمیدیه
  • خبر خوش برای زنان هوادار تراکتور
  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه قطعی شد
  • ماکرون پیمان مرکوسور را رد کرد
  • نگاهی به عملکرد درخشان لامین یامال در دیدار اسپانیا و برزیل / فیلم
  • برگزاری ضیافت افطاری ویژه ایتام در هویزه
  • همه باشگاه‌های ایرانی بدهی دارند و تا ۵ اردیبهشت باید مدارک را بارگذاری کنند
  • پرتماشاگرترین استادیوم‌های فوتبال انگلیس / تئاتر رویاها همچنان در صدر
  • انقدر گریه نکن، فوتبال بازی مردان است! | واکنش تند به حرکت یک ستاره
  • فیلم/ خلاصه دیدار اسپانیا ۳ - برزیل ۳