Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای حسینی دبیر هیئت فوتبال ساوجبلاغ گفت: کلاس مربیگری درجه D فوتبال آسیا به صورت تئوری و عملی از ششم خرداد ماه بمدت۷ روز با حضور ۲۴ شرکت کننده در ساوجبلاغ برگزار شرکت کننده شد.

حسینی می گوید: این دوره آموزشی به مدرسی غلامرضاجهانیان مدرس afc  صورت گرفت.

او گفت: هیئت فوتبال ساوجبلاغ به دنبال توسعه آموزش این رشته است و امسال توانسته طی دو دوره با برگزاری کلاس‌های دانشافزایی دوره d  این مهم را به نحوه مطلوبی انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال ایران مربی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۶۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس زاهدان و ۴ شهرستان کرمان چهارشنبه تعطیل شد

آفتاب‌‌نیوز :

ستاد مدیریت بحران شهرستان‌های شرقی استان کرمان اعلام کرد: با توجه به هشدار قرمز هواشناسی و پیش‌بینی بروز سیل؛ کلاس‌های درس مدارس شهرستان‌های نَرماشیر، فهرج، ریگان و گنبکی روز چهارشنبه تعطیل شد و آموزش‌ها به صورت غیرحضوری پیگیری می‌شود.

بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران این شهرستان‌ها، تعطیلی مدارس به جهت حفظ سلامتی دانش آموزان بوده و کلاس‌های درس به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

مدارس زاهدان فردا تعطیل شد

همچنین بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان زاهدان و بنا به اعلام هشدار سطح قرمز نفوذ سامانه شدید بارشی در استان سیستان و بلوچستان، فعالیت مدارس «تمامی مقاطع» تحصیلی در نوبت صبح چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه جاری، به صورت «غیر حضوری» برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • معرفی نخستین مربی بین المللی اسکیت سرعت چهارمحال و بختیاری
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ پایان شکست ناپذیری الهلال ، پیروزی نامطمئن اولسان
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • برترین مدرک بین‌المللی داوری بدمینتون در دستان داور قمی
  • داور قمی برترین مدرک بین المللی داوری بدمینتون را کسب کرد
  • نیمکت داغ تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا (عکس)
  • مدارس زاهدان و ۴ شهرستان کرمان چهارشنبه تعطیل شد
  • سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد