Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل آتیه سازان کشور گفت: اگر مدیران آموزش و پرورش تمایل به احیای مجدد بیمه مطلوب تکمیل درمان را داشته باشند، بیمه آتیه سازان آماده هر گونه تلاش و همکاری دوجانبه است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی خسروی مدیر عامل آتیه سازان کشور با اشاره به تغییر رویکرد‌ها گفت: تغییر و تحولات مدیریتی اخیر در حوزه رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش مثبت ارزیابی می‌شود و بر این اساس فضای خدمت به جامعه فرهنگیان به عنوان نکته مهم و حیاتی برای اقدامات آتیه سازان سرلوحه کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خسروی تصریح کرد: باز تعریف رویکرد‌های جدید در جهت افزایش اعتماد و رضایت مشتریان و به ویژه فرهنگیان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: فرهنگیان عزیز سرمایه‌های بی‌بدیل و ذخایر ارزشمند این جامعه محسوب می‌شوند که باید به نحو مطلوب و شایسته جهت افزایش رضایت‌مندی آن‌ها در جامعه اقدام کرد خدمت به فرهنگیان یک رسالت و مسئولیت اجتماعی برای شرکت آتیه سازان در سیاست‌های راهبردی مدیران آتیه سازان است و تلاش در جهت باز بینی و تعریف سیاست‌ها و خدمات متقابل آتیه سازان به فرهنگیان یک اصل مهم به شمار می‌رود.

مدیر عامل آتیه سازان کشور گفت: اگر مدیران آموزش و پرورش تمایل به احیای مجدد بیمه مطلوب تکمیل درمان را داشته باشند، بیمه آتیه سازان آماده هر گونه تلاش و همکاری دوجانبه در جهت رفع دغدغه هزینه درمان این عزیزان است.

وی با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری گفت: کمک به ارتقای منزلت و معیشت فرهنگیان وظیفه آحاد جامعه است و شرکت آتیه سازان حافظ نیز در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری از هیچ کوششی برای این جامعه زحمت کش دریغ نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آموزش و پرورش فرهنگیان آتیه سازان آتیه سازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۶۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخص شدن قهرمانان مسابقات مینی فوتبال جام آینده سازان عقدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رقابت‌های مینی فوتبال جام آینده سازان بخش عقدا در روستای خلیل آباد و با شرکت ۸ تیم برگزار شد.
 ابتدا در دیدار رده بندی دو تیم شاهین سرو علیا و ایساتیس عقدا به مصاف هم رفتند که پس از تساوی ۱ بر ۱ دو تیم در وقت‌های قانونی تیم شاهین سرو علیا در ضربات پنالتی با نتیجه ۳ بر ۲ برتیم ایساتیس عقدا غلبه کرد و به مقام سوم دست یافت.
در دیدار نهائی نیز تیم " برج کهن " خلیل آباد با یک بازی حساب شده با نتیجه ۴ بر ۲ تیم خوب دهیاری هفتادر راشکست داد و قهرمان اولین دوره این مسابقات شد.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) فراستی: فیلمسازان با ساخت آثار آشغال به مخاطبان توهین می‌کنند
  • کمیسیون‌های مجلس به آموزش و پرورش توجه کنند
  • مشخص شدن قهرمانان مسابقات مینی فوتبال جام آینده سازان عقدا
  • ظرفیت ته لنجی برای بهبود معیشت مردم استفاده شود
  • وظیفه مدیران، ارائه خدمات بهینه به جامعه
  • وظیفه مدیران،ارائه خدمات بهینه به جامعه
  • عمل صالح شاعران، استفاده از این ذوق برای ارتقای جامعه است + فیلم
  • آیت‌الله نورمفیدی: عمل صالح شاعران، استفاده از این ذوق برای ارتقای جامعه است
  • پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی جوابیه داد
  • تمدید بیمه رایگان سلامت پنج دهک نخست جامعه در سال ۱۴۰۳