Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار صبح یکشنبه در دیدار با خدام حرم رضوی با بیان اینکه فرهنگ رضوی و ترویج سیره امام رضا (ع) بهترین راهبرد برای مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان علیه ارزش‌های دینی و اسلامی ما است، گفت: حضور پرچم حرم رضوی پیام کرامت و لطف امام رضا (ع) به مردم استان ایلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با خوش آمدگویی به خدام حرم مطهر امام رضا (ع) به این استان، اظهار کرد: نگاه ما به عنوان شیعه ائمه اطهار (ع) این است که همه ما تلاش می‌کنیم که با امام معصوم (ع) ارتباط برقرار کنیم و متوسل به ائمه اطهار (ع) می‌شویم اما این ارتباط یک ارتباط دو طرفه است.

امام جمعه ایلام بیان کرد: انسان وقتی قدمی برای ائمه معصوم (ع) بر می‌دارد، مشمول لطف و نظر ائمه اطهار (ع) می‌شود، امروز باید تلاش کرد که فرهنگ و سیره ائمه اطهار (ع) در بین آحاد جامعه به ویژه نسل جوان تبیین و نهادینه شود که بهترین الگو و سرمشق برای زندگی، است.

وی گفت: مردم ما مشتاق زیارت و استشمام عطر حرم رضوی هستند، حرم امام رضا (ع) ملجاء و پناهگاه مردم ما برای کسب معنویت و طلب حاجات است، این توفیق بزرگی برای خدام حرم رضوی است که با سفر به نقاط مختلف کشور، در این امر خیر شریک باشید تا مردم از نظر و عطر حرم رضوی بهره مند شوند.

کد خبر 5506853

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه ایلام الله نور کریمی تبار حرم رضوی بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی کرمانشاه ساختمان متروپل دهه کرامت امام خمینی ره خطبه های نماز جمعه مراسم ارتحال امام خمینی ره آمار کرونا تبریز ویروس کرونا متروپل آبادان اجتماع سلام فرمانده ائمه اطهار حرم رضوی امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۷۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند

آیت الله علیرضا اعرافی،مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در دیدار رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: اخذ مالیات از شهروندان و فعالان اقتصادی باید با عمران آبادانی شهر‌ها همراه باشد و عمران و آبادانی شهر‌ها جلوی چشم شهروندان رخ دهد.

آیت الله اعرافی با اشاره به وظایف نظام اسلامی در قبال مردم و جامعه گفت: نظام اسلامی در حوزه جمع آوری مالیات، ایجاد امنیت، پاکسازی و سالم‌سازی شهروندان و جامعه و همچنین آباد کردن جامعه و شهروندان وظایف سنگینی به عهده دارد و باید در تمامی این عرصه‌ها ایفای نقش کند.

وی در ادامه به ابعاد مختلف نظام مالیاتی پرداخت و گفت: یکی از این اضلاع، بعد فرهنگی و ارزشی اخذ مالیات در جامعه و بین شهروندان است و باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: اگر مالیات به خوبی برای شهروندان تبیین شود جامعه با آمادگی بیشتری مالیات پرداخت خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • واکاوی فقهی - حقوقی مصوبه اخیر شورای عالی فضای مجازی
  • نقش سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب
  • حبس بیت‌المال و توزیع با تأخیر آن، از زمان خلیفه دوم شروع شد/مقابله امام علی با ویژه‌دانی در بیت‌المال
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
  • باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • نگاهی به نقش صدا و سیما در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب
  • افتتاح نمایشگاه «در آستان بقیع» در حرم مطهر رضوی
  • زمینه زندگی خوب را برای شهروندان فراهم کنیم
  • «وعده صادق» آغاز و طلیعه‌ راهبرد جدید جمهوری اسلامی ایران است