Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مهدی نیکبخت ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: تصادف پژو 405 با یک دستگاه تانکر به صورت شاخ به شاخ و در حوالی ساعت 1:30 بامداد امروز 15 خرداد در محور بندرعباس - بندرخمیر رخ داده است که متأسفانه 8 عضو یک خانواده در آن جان باختند.

وی افزود: علت سانحه، سرعت زیاد و خواب رفتن راننده  پژو بوده است که چنین حادثه خونین و دردناکی را رقم زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته فرمانده پلیس راه هرمزگان، 5 تن از جانباختگان کودک و خردسال بوده و 3 نفر نیز بزرگسال بوده‌اند که بدلیل شدت تصادف در محل حادثه جان خود را از دست می‌دهند.

بررسی‌های خبرنگار فارس در بندرعباس نیز حاکی از آن است که کشته‌شدگان در این حادثه اهل رودخانه در هرمزگان و کهنوج کرمان بوده‌اند که همگی با هم نسبت فامیلی و خانوادگی داشته‌اند.

 

به گزارش فارس، وضعیت جاده‌های هرمزگان با وجود بار سنگین تردد انبوه خودروها بدلیل وجود بنادر متعدد، بسیار اسفناک است به طوری که محورهایی همچون بندرعباس - بندرخمیر، لار - کهورستان، درگهان - قشم و توکهور و هشتبندی به میناب و ... هر هفته شاهد حوادث دردناکی است و عملا طرح بهسازی آنها نیز یا اصلا اجرا نشده و یا بسیار کند پیش می‌رود.

انتهای پیام/ 3728

 

منبع: فارس

کلیدواژه: هرمزگان مهدی نیکبخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۸۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح سه شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس_خور بیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

کاوسی بیان داشت: این حادثه جان‌باخته نداشته است.

کد خبر 6086007

دیگر خبرها

  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • وقوع حادثه تصادف در جاده خرم آباد - اندیمشک + فیلم
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • اجرای پرفورمنس خلیج فارس در بندر خمیر
  • مفقودی یک نفر در رودخانه چالوس صحت ندارد