Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@22:00:36 GMT

فیلم| مقایسه دوربین آیفون ۱۳ پرو مکس و دوربین قدیمی ۱۶ میلی متری

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۹۱۸۱

فیلم| مقایسه دوربین آیفون ۱۳ پرو مکس و دوربین قدیمی ۱۶ میلی متری

‍‍‍‍‍‍

آفتاب‌‌نیوز :

کیفیت دوربین عکاسی و فیلمبرداری در دنیای گوشی های موبایل روز به روز پیشرفت زیادی کرده است و به جرات می توان گفت دوربین های گوشی های جدید قابل رقابت با دوربین های حرفه ای هستند. به همین دلیل مقایسه ای بین کیفیت دوربین جدیدترین گوشی شرکت اپل با دوربین حرفه ای ۱۶ میلی متری انجام شده که خروجی تصاویر هر دو دوربین را در فیلم زیر مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دوربین عکاسی فناوری فیلمبرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۹۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۵ درصدی بارش‌های سال زراعی جاری

علی محمد زورآوند مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به آخرین وضعیت بارندگی‌های سال زراعی جاری استان، گفت : میانگین بارش‌های سال زراعی جاری (ابتدای مهر ۱۴۰۲ تاکنون) در استان به حدود ۴۵۰ میلی‌متر رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با بارش ۳۹۲ میلی‌متری، ۱۵ درصد و نسبت به دوره بلندمدت با بارش ۴۲۸ میلی‌متری، پنج درصد رشد داشته است.

وی میانگین بارش شهر کرمانشاه در این مدت را ۴۰۶ میلی‌متر اعلام کرد که نسبت به سال زراعی گذشته با بارش ۳۴۶ میلی‌متری، ۱۷ درصد و نسبت به میانگین بلندمدت با بارش ۳۹۴ میلی‌متری، سه درصد بیشتر شده است.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه بیشترین بارندگی‌های سال زراعی جاری در پاوه به ثبت رسیده، اظهار کرد: بارش سال زراعی جاری در پاوه ۹۰۵ میلی‌متر بوده که نسبت به سال گذشته با بارش ۷۱۰ میلی‌متری، ۲۷ درصد و نسبت به دوره بلندمدت با بارش ۶۹۱ میلی‌متری، ۳۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

به گفته زورآوند، کمترین بارش سال زراعی جاری در استان به میزان حدود ۲۸۴ میلی‌متر مربوط به سنقر بوده و سنقر و حمیل بیشترین کاهش بارش سال زراعی جاری را در استان داشته اند.

وی گفت: در مجموع می‌توان گفت پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای بارش‌های سال زراعی جاری استان مبنی بر اینکه بارش‌ها بیشتر از نرمال باشد، محقق شده است.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه درباره پیش‌بینی بارش‌های اردیبهشت ماه استان نیز عنوان کرد: بررسی نقشه‌های بلندمدت که البته دقت کمی دارند، نشان می‌دهد که بارش‌های اردیبهشت نزدیک به نرمال باشد و به نظر می‌رسد بارش‌های مناسبی داشته باشیم.

زورآوند اظهار کرد: با تحلیل نقشه‌های هواشناسی، به نظر می‌رسد با پشت سر گذاشتن هفت روز پیش رو، در هفت روز بعد از آن بارش‌های خوبی در استان داشته باشیم، اما باز هم امکان تغییر این پیش‌بینی‌ها وجود دارد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • دزدی آیفون منازل مناطق شمالی تهران!
  • رشد ۱۵ درصدی بارش‌های سال زراعی جاری
  • مقایسه کیفیت عکس پرتره آیفون 15 پرو مکس با سامسونگ اس 24 اولترا (عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • آیا حاضرید آیفون را ارزان‌تر بخرید، ولی با بدنه پلاستیکی؟
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در موردش چه می‌گویند؟
  • ۱۰ دلیل برای اینکه جدیدترین مدل آیفون را نخریم!
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در مورد آن چه می گویند؟
  • آیا گوشی پوکو ارزش خرید دارد؟
  • مشکل دوربین آیفون با صد میلیون حل می‌شود!