Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-23@18:46:25 GMT

باخت انگلیس در حضور نوجوان‌ها!

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۰۵۷۶

باخت انگلیس در حضور نوجوان‌ها!

این بازی در ورزشگاه پوشکاش آره‌نا در مجارستان برگزار شد و تیم ملی مجارستان توانست با نتیجه‌ی یک بر صفر، از سد سرگروه تیم ملی ایران در رقابت‌های جام جهانی بگذرد  و این در حالی بود که تیم انگلیس، در ۲۲ بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها، در زمان قانونی بازی، شکست نخورده بود.

اما نکته‌ی مهم در این رقابت، حضور تماشاگران نوجوان مجاری روی سکوها بود؛ حضوری غیرمعمول و البته نتیجه‌ای عالی برای تیم میزبان! تماشاگران نوجوان مجاری، با شور و حرارت و سر و صدای زیاد، تیم ملی خود را تشویق کردند و شاید همین انرژی تازه و منحصربه‌فرد، روحیه‌ای مضاعف به تیم ملی مجارستان داد تا آن‌ها بتوانند اولین قدم خود را در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، محکم بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته حضور نوجوان‌ها در این رقابت، بی‌دلیل هم نبود. در ژوئن ۲۰۲۱، به‌دلیل رفتار نژادپرستانه‌ی تماشاگران مجارستانی، یوفا تصمیم گرفت برای سه بازی ملی، تیم مجارستان را از حضور هوادارانش محروم کند. اما حالا فدراسیون فوتبال این کشور، قانونی را در میان قوانین یوفا پیدا کرده بود که به آن‌ها اجازه می‌داد نوجوانان زیر ۱۴ سال، وارد ورزشگاه شوند و تیم ملی خود را تشویق کنند. البته در این قانون، به این نکته هم اشاره شده بود که به‌ازای هر ۱۰ نوجوان، یک سرپرست بزرگ‌سال هم باید در کنار آن‌ها باشد.

مجارستان با حضور تماشاگران نوجوانش، برای دومین بار در تاریخ، توانست تیم ملی فوتبال انگلیس را شکست دهد. آخرین پیروزی مجارستانی‌ها، در مرحله‌ی گروهی جام جهانی ۱۹۶۲ بود که مجارستان ۲ بر یک به برتری رسید.

عکس: مایکل ریگان

کد خبر 681235 برچسب‌ها نوجوان فوتبال ورزش

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: نوجوان فوتبال ورزش تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۰۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف «گرایی»های فرنگی مشخص شد

کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی شرایط انتخاب ملی پوش ۲ وزن المپیکی و یک وزن غیر المپیکی را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، پس از برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا و گزینشی قاره آسیا، کادر فنی بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی تصمیمات خود را برای مشخص شدن ملی پوشان اوزان ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پارس و ملی پوش وزن ۸۲ کیلوگرم به جهت حضور در رقابت‌های اوزان غیر المپیکی در وزن ۸۲ کیلوگرم را به شرح زیر اعلام کرد:

۶۰ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان امیررضا ده بزرگی و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می‌شوند.

۶۷ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی به این مسابقات اعزام می‌شوند.

۸۲ کیلوگرم: ۱- با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال‌های اخیر در وزن ۷۷ کیلوگرم و عدم حضور وی در چرخه انتخابی تیم ملی به دلیل محرومیت، مقرر شد با توجه به عملکرد ضعیف کشتی گیران وزن ۸۲ کیلوگرم، در چارچوب اختیارات کادر فنی، به آقای گرایی شانس مجددی در این وزن اهدا شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

نکته مهم: پس از رقابت‌های رنکینگ مجارستان، ارزیابی فنی کادر فنی از عملکرد نفرات فوق، انجام پذیرفته و پس از آن در مورد ملی پوشان این اوزان تصمیم گیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • تکلیف «گرایی»های فرنگی مشخص شد
  • اعلام شرایط ملی‌پوش شدن ۲ وزن المپیکی و یک وزن غیر المپیکی
  • ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود
  • شرایط ملی پوش شدن 2 وزن المپیکی و 1 وزن غیر المپیکی اعلام شد/ فرصت دوباره به گرایی
  • فرار دقیقه۹۷ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ معجزه!
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و کاونتری + فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و فولام +پخش آنلاین
  • خلاصه‌بازی منچسترسیتی و چلسی + فیلم