Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار کیومرث عزیزی روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: مأموران کلانتری ۱۴ فاز ۱۱ پردیس با دریافت اطلاعاتی و مراجعه حضوری فردی مبنی بر تبلیغات گسترده یک شرکت هرمی در فاز ۱۱ پردیس که در زمینه بازاریابی شبکه ای غیرمجاز فعالیت می کند، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  افزود: مأموران محل دقیق فعالیت شرکت هرمی را در شهر پردیس(فاز یازده) شناسایی و پس از تشکیل یک تیم عملیاتی و هماهنگی قضائی وارد مخفیگاه شده و ۱۲ نفر اعضای باند شرکت هرمی را دستگیر و جهت بررسی و تحقیقات به کلانتری انتقال دادند.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: مأموران پلیس در بازرسی از محل موفق به کشف پک های آموزشی، کیس، مانیتور، کتابچه و جزوه های آموزشی در خصوص فعالیت اعضای باندهای شرکت های هرمی شدند.

عزیزی  تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیسی جرم خود را قبول داشته و در ادامه اقرار کردند که برای عضوگیری و اعتمادسازی عضوها، کار خود را قانونی جلوه می دادند، که با هوشیاری پلیس شناسایی و پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان توصیه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ تماس بگیرند.

برچسب‌ها شهرستان پردیس مسکن مهر پردیس پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس مسکن مهر پردیس پلیس تهران بزرگ شهرستان پردیس مسکن مهر پردیس پلیس تهران بزرگ شرکت هرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۶۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شجاعی نسب صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی مستقر در مرز ماهیرود، اخباری مبنی بر تخلف و تغییر ماهیت در محموله‌ها توسط یکی از شرکت‌ها دریافت کرده و از فعالیت افرادی نیز در زمینه قاچاق فراورده‌های نفتی به خارج از کشور مطلع شدند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، پس از چندین روز پایش و کنترل خودروهای ورودی و خروجی از مرز ماهیرود و تحت نظر قرار دادن چند نفر از اعضای شبکه باند قاچاق سازمان یافته فرآورده‌های نفتی موفق شدند در این رابطه ۱۱ تانکر حامل سوخت قاچاق را شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: مأموران با هماهنگی اداره گمرک ماهیرود در بازرسی از تانکرهای حامل سوخت، مقدار ۲۸۴ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی که به صورت سازمان یافته از مرز به خارج از کشور قاچاق می‌گردید کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله‌های سوختی قاچاق را ۱۱۰ میلیارد ریال بر آورد کرده‌اند، تصریح کرد: در این راستا ۱۱ متهم دستگیر شدند که به همراه پروندهای متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی گردیدند.

سردار شجاعی نسب خاطرنشان کرد: مبارزه با سود جویان و قاچاقچیان منابع ملی از اولویت‌های پلیس است و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در این زمینه، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 6079466

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند
  • اعضای باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در خراسان جنوبی
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین