Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-28@11:45:29 GMT

حمله اراذل و اوباش مسلح به پلیس ۱۱۰

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۸۵۲۶

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اعلام خبر درگیری‌ اوباش با مأموران پلیس در منطقه مرتضی‌گرد، در این رابطه اظهار کرد: شب گذشته در پی اعلام یک مورد درگیری دسته‌جمعی در مرتضی‌گرد، بلافاصله عامل موتورسوار 110 به محل اعزام شد که قصد ایجاد آرامش را در محل داشت. 

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: بلافاصله بعد از حضور مأمور موتورسوار، یکی از طرفین درگیری با قمه به مأمور حمله‌ور شده و وی را از ناحیه گردن و دست چپ شدیداً مجروح کرد و بلافاصله از محل متواری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی تصریح کرد: پس از این حادثه یکی از مأموران که در کانکس نزدیکی محل درگیری بود، برای کمک به محل مراجعه کرد و با حضور مأمور در صحنه دو نفر از اراذل و اوباش حاضر در صحنه دستگیر شدند.

 به گفته وی، تلاش برای بازداشت دیگر افراد درگیر در این حادثه که از اراذل و اوباش سابقه‌دار هستند و در حال حاضر متواری و مخفی شده‌اند، ادامه دارد.  

این مقام انتظامی یادآور شد: پلیس با قدرت و اقتدار با برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه برخورد می‌کند و اجازه نخواهد داد کسی خدشه‌ای به امنیت و آرامش مردم وارد کند. 

 امروز فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد چند شرور با حضور در یکی از کوچه‌های منطقه مرتضی‌گرد، ضمن عربده‌کشی و فحاشی، با سلاح سرد و قمه اقدام به تخریب منزل و خودرو کرده و منجر به ایجاد رعب و وحشت در منطقه شده بودند، اوباش لحظاتی بعد با رؤیت مأمور موتورسوار پلیس 110، با گستاخی تمام با سلاح سرد به وی نیز حمله‌ور شده و مأمور پلیس را نیز زخمی کرده بودند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1143268 برچسب‌ها اخبار حوادث

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۸۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه

وزارت دفاع سوریه بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) از دفع ۲ حمله تروریستی در حومه «حلب» و «ادلب» توسط نیروهای مسلح این کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، یک منبع نظامی اعلام کرد یگان‌های نیروهای مسلح سوریه که در محور «کفر نبل» در حومه جنوبی استان  ادلب فعالیت می‌کنند، حمله خشونت‌آمیز گروه‌های تروریستی را ناکام گذاشتند.

طبق گزارش خبرگزاری سانا، نیروهای مسلح سوریه توانستند این حمله را خنثی کنند و ده‌ها نفر از تروریست‌های مهاجم را کشته و زخمی کردند.

نیروهای سوریه تسلیحات و تجهیزات تروریست‌ها را منهدم کردند.

همچنین یگانی از نیروهای مسلح سوریه با پاسخ به حمله یک گروهک تروریستی به یکی از نقاط نظامی ارتش در حومه شمالی حلب اعضای آن را به هلاکت رسانده و زخمی کردند.

چند تروریست نیز در این درگیری‌ها دستگیر شدند.

تروریست‌های مسلح هرازگاهی دست به حملاتی به شمال غرب سوریه می‌زنند و روستاها و مناطق در حومه حماه و حلب را هدف قرار می‌دهند و ارتش سوریه به مقابله با این حملات می‌پردازد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری اراذل و اوباش مسلح متواری در اصفهان
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش مسلح در شیراز
  • ۳ شرور فراری مسلح در سه نقطه مختلف کشور دستگیر شدند
  • دستبند قانون بر دستان اراذل و اوباش سابقه دار
  • حمله با کلت کمری به مغازه دار شیرازی / یک نفر دستگیر شد
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به خاک یمن
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • ۳ نفر اراذل و اوباش مسلح متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • ۲۰ نفر از اراذل و اوباش غرب تهران طی ایام نوروز دستگیر شدند
  • اراذل و اوباش مخل نظم و امنیت اجتماعی در کرمانشاه دستگیر شدند