Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-29@14:11:25 GMT

دستگیر ۷ شرور در جنوب تهران / حمله به مامور پلیس با قمه

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۸۶۳۰

دستگیر ۷ شرور در جنوب تهران / حمله به مامور پلیس با قمه

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: شب گذشته خبر یک مورد درگیری دسته جمعی در محله مرتضی‌گرد واقع در جنوب تهران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که درپی آن بلافاصله ماموران پلیس در محل حاضر شده و سعی در برخورد با مخلان نظم و حاکم کردن آرامش در این محله را داشتند که ناگهان یکی از طرفین درگیری با قمه به سمت ماموران حمله ور شده و یکی از ماموران را از ناحیه گردن و دست چپ شدیدا مجروح کرده و متواری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از این حادثه یکی از ماموران که در کانکس نزدیکی محل درگیری حضور داشت، برای کمک به محل مراجعه کرد که با حضور وی در صحنه دو تن از اراذل و اوباش حاضر در این درگیر خلع سلاح و دستگیر شدند.  

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه در نتیجه اقدامات انجام شده، پنج دیگر از افراد حاضر در این نزاع نیز شناسایی و در عملیات‌های پلیسی دستگیر شدند، گفت: بررسی‌ سوابق هفت متهم دستگیر شده حاکی از آن است که تمامی آنها دارای سوابق متعدد در امر خرید و فروش موادمخدر، ایجاد مزاحمت برای نوامیس، شرب خمر و ... بوده و جزو اوباشگران سابقه‌دار محسوب می‌شوند.

موقوفه‌ای با بیان اینکه این هفت نفر تمام افراد حاضر در این درگیری بوده و دستگیر شدند، اظهارکرد: اوباشگران و مخلان نظم و امنیت عمومی باید بدانند که پلیس با قدرت و اقتدار با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه برخورد کرده و اجازه نخواهد داد که اقدامات آنان خدشه‌ای به امنیت و آرامش مردم وارد کند.

وی درباره وضعیت مامور مجروح شده نیز گفت: این مامور بلافاصله به بیمارستان منتقل شده و در حال حاضر حال عمومی‌اش مناسب گزارش شده است.

گفتنی است که تصاویری از درگیری این اوباشگران که از سوی پلیس دستگیر شده‌اند در فضای مجازی نیز منتشر شده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۸۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مامور قلابی پلیس و همدستش دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از دستگیری ٢ فرد شیاد که با معرفی خود به عنوان مامور قصد کلاهبرداری و پیشبرد اهداف خود در تعدادی از ادارات وشرکت های صنعتی این شهرستان داشتند خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ جواد خواجه پور، صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی مجهز به تلفنی خاص و پس از تماس با تعدادی از ادارات و شرکت‌های صنعتی این شهرستان و معرفی خود به عنوان مأمور، همراه با تهدید اقدام به کلاهبرداری و پیشبرد اهداف خود می‌کنند رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و اشراف اطلاعاتی در نهایت ۲ فرد مدنظر شناسایی و طی دو عملیات غافلگیرانه دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد یکی از متهمان که کارمند یک اداره است با سوءاستفاده از موقعیت شغلی خود با همدستی فردی دیگر اقدام به کلاهبرداری از ادارات می‌کند که پس از اعتراف به جرم ارتکابی با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ خواجه پور، گفت: شهروندان سیرجانی در مواجهه با اینگونه تماس‌های خاص، اشخاص فرصت طلب و درخواست‌های غیرقانونی و مشکوک آنها، سریعاً موضوع را با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • شرور قمه کش دستگیر شد
  • شرور قمه کش در نور دستگیر شد
  • مامور قلابی و همدستش در سیرجان، دستگیر شدند
  • شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد
  • مامور قلابی پلیس و همدستش دستگیر شدند
  • مامور قلابی پلیس و همدستش در سیرجان دستگیر شدند
  • قاتل صیاد بندرامام حسن در دیلم دستگیر شد
  • دستگیری عاملان ۳ قتل مرد جوان در جنوب تهران
  • دستگیری عاملان قتل ۳ مرد جوان در جنوب تهران
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/ متهم در محل جنایت دستگیر شد