Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@21:52:58 GMT

دستگیر ۷ شرور در جنوب تهران

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۸۶۳۲

دستگیر ۷ شرور در جنوب تهران

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، در این باره گفت: شب گذشته خبر یک مورد درگیری دسته جمعی در محله مرتضی‌گرد واقع در جنوب تهران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که درپی آن بلافاصله ماموران پلیس در محل حاضر شده و سعی در برخورد با مخلان نظم و حاکم کردن آرامش در این محله را داشتند که ناگهان یکی از طرفین درگیری با قمه به سمت ماموران حمله ور شده و یکی از ماموران را از ناحیه گردن و دست چپ شدیدا مجروح کرده و متواری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از این حادثه یکی از ماموران که در کانکس نزدیکی محل درگیری حضور داشت، برای کمک به محل مراجعه کرد که با حضور وی در صحنه دو تن از اراذل و اوباش حاضر در این درگیر خلع سلاح و دستگیر شدند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه در نتیجه اقدامات انجام شده، پنج دیگر از افراد حاضر در این نزاع نیز شناسایی و در عملیات‌های پلیسی دستگیر شدند، گفت: بررسی‌ سوابق هفت متهم دستگیر شده حاکی از آن است که تمامی آنها دارای سوابق متعدد در امر خرید و فروش موادمخدر، ایجاد مزاحمت برای نوامیس، شرب خمر و ... بوده و جزو اوباشگران سابقه‌دار محسوب می‌شوند.

موقوفه‌ای با بیان اینکه این هفت نفر تمام افراد حاضر در این درگیری بوده و دستگیر شدند، اظهارکرد: اوباشگران و مخلان نظم و امنیت عمومی باید بدانند که پلیس با قدرت و اقتدار با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه برخورد کرده و اجازه نخواهد داد که اقدامات آنان خدشه‌ای به امنیت و آرامش مردم وارد کند.

وی درباره وضعیت مامور مجروح شده نیز گفت: این مامور بلافاصله به بیمارستان منتقل شده و در حال حاضر حال عمومی‌اش مناسب گزارش شده است.

گفتنی است که تصاویری از درگیری این اوباشگران که از سوی پلیس دستگیر شده‌اند در فضای مجازی نیز منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شرور اراذل و اوباش تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۸۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۲ شرور به مرد زاهدانی در خیابان

 به گزارش تابناک، سرهنگ علیرضا دلیری روز چهارشنبه اظهار کرد: همزمان با اعلام وقوع یک فقره  تیراندازی  و مجروحیت شهروند زاهدانی، بلافاصله تیم عملیاتی ماموران انتظامی با جدیت پیگیر موضوع شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه  پلیس  مشخص شد ۲ شرور با انگیزه اختلافات قبلی در سطح یکی از خیابان های شهر به سمت شهروند زاهدانی شلیک و وی از ناحیه پای چپ مصدوم و متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی تیم پلیس در این راستا خاطرنشان کرد: کمتر از ۲ ساعت ۲ شرور مسلح شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز از متهمان کشف و ضبط شد.

منبع: رکنا
 

دیگر خبرها

  • دستگیری ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا
  • دستگیری متهمان سایبری کنکور/ دریافت بالغ بر ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان
  • کلاهبرداری ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان کنکور/ متهمان دستگیر شدند
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • شلیک ۲ شرور به مرد زاهدانی در خیابان
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک
  • کشف ۵ تن خشکبار قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز