Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، پیرحسین کولیوند در نشست با استاندار گلستان به همراه غریب آبادی مدیرعامل هلال احمر گلستان و عضو گلستانی شورای عالی جمعیت هلال احمر بر ضرورت خدمت‌رسانی بیش از پیش به مردم ایران اشاره کرد و گفت: مردم ما بسیار نجیب هستند و در هنگام حوادث و بحران‌ها به واقع کم‌توقع و در عین حال بازویی توانمند برای کمک به هلال احمر و مسئولان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان ضمن قدردانی از زحمات هلال احمر در سوانح و حوادث، رضایت کامل خود را از عملکرد هلال احمر گلستان اعلام کرد و گفت: استانداری گلستان به عنوان نهاد حاکمیتی با تمام توان در کنار هلال احمر حضور دارد‌ و از برنامه‌های آن حمایت می‌کند تا با تعامل و هم‌افزایی، بهترین خدمات به مردم استان ارائه شود.

 

*  تجهیزات و اعتبارات قابل اعتنایی به هلال احمر گلستان اختصاص پیدا کرد

 

در ابتدای جلسه قاسم غریب‌آبادی مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان گزارشی از عملکرد جمعیت هلال احمر گلستان و همچنین مشکلات این جمعیت ارائه کردند.

 

 غریب‌آبادی در این نشست ضمن تقدیر از همراهی اعضای هیئت مدیره در حمایت همه جانبه از فعالیت‌ها و برنامه‌های هلال احمر به بیان مشکلات هلال احمر استان پرداخت.

در نتیجه این دیدار پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در خصوص بازسازی «ملک بویه» با هدف تجمیع معاونت‌ها و مدیریت با اعتبار یک میلیارد تومان، تخصیص اعتبار برای نوسازی خودروهای عملیاتی به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان، تخصیص خودروهای اداری، تعیین تکلیف و دستور جذب سرمایه‌گذار برای تکمیل و ساخت ساختمان ستاد، اختصاص تجهیزات کوهستان و پایگاه‌ها دستورات لازم را صادر و همچنین دستور تحویل آمبولانس، خودروی نجات و کمکدار با اولویت استان گلستان داده شد.

در این نشست، محمدرضا پورساداتی مدیرکل امور مجلس جمعیت هلال احمر نیز حضور داشت.

در پایان این دیدار صمیمی، کولیوند با اهدای لوح سپاس از حمایت‌های استاندار گلستان از جمعیت هلال احمر قدردانی کرد.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

منبع: فارس

کلیدواژه: پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر استاندار گلستان علی محمد زنگانه هلال احمر گلستان جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۰۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رودخانه ماشکید مهرستان قربانی گرفت

 محسن دهانی   بیان کرد: عصر روز گذشته  خبر مفقودی نوجوانی از دهستان کهن مگار در رودخانه ماشکید گزارش شد.
 
وی افزود: بافراخوان مردمی وحضور نیروهای امداد جمعیت هلال‌احمر مهرستان جستجو برای یافتن نوجوان مفقودی توسط تیم جستجوی هلال‌احمر مهرستان به همراه مردم روستاهای اطراف تا تاریکی هوا ادامه داشت اما متٲسفانه نتیجه‌ای حاصل نگردید.
 
دهیار روستای کلاتک ادامه داد: جستجوها به روز بعد موکول شد و صبح جمعه مورخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ مردم بعد از نمازصبح به محل حادثه حضور یافته و در ادامه جستجوها، ساعت ۶ صبح جسم بی‌جان او را در روخانه ماشکید حوالی روستای کلاتک پیدا کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رودخانه ماشکید مهرستان قربانی گرفت
  • ۹ مصدوم در واژگونی یک پیکان
  • جست‌وجو برای یافتن نوجوان ۱۸ ساله غرق شده در رودخانه ماشکید ادامه دارد
  • جان‌باختن دو نفر در تصادف موتورسیکلت و پژو، کلاله
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • ۷ نفر از سیلاب رودخانه‌های خراسان جنوبی نجات یافتند
  • راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای