Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نشریه انگلیسی گزارشی درباره ایران منتشر کرده است

ایران در جام جهانی باید با تیم‌ های ملی آمریکا، انگلیس و ولز بازی کند.

به گزارش طرفداری، ولز هفته گذشته با برد اوکراین به عنوان رقیب جدید شاگردان اسکوچیچ شناخته شد. در همین رابطه نشریه «nation.cymru» بریتانیا به خاطر صعود ولز بار دیگر رقبای این تیم را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه بریتانیایی درباره تیم ملی ایران نوشت: شاید اطلاعات کمی درباره تیم ملی ایران وجود داشته باشد، اما یوزهای ایرانی در رتبه بیست و یکم جهان قرار دارند، سه رتبه کمتر از ولز است.

مربیگری ایران بر عهده دراگان اسکوچیچ کروات است و در 25 نوامبر با ولز در جام جهانی دیدار خواهد کرد. بسیاری از بازیکنان آنها در لیگ ایران بازی می‌کنند اما تعداد زیادی هم در حال حاضر در اروپا لژیونر هستند.

اللهیار صیادمنش، بازیکن قرضی هال سیتی و علیرضا جهانبخش، وینگر سابق برایتون و کنونی فاینورد برای هواداران فوتبال انگلیس شناخته شده هستند.

ایران در مرحله پایانی انتخابی جام جهانی 2022 تاثیرگذار بود و از 10 بازی خود 8 برد و یک تساوی به دست آورد تا بالاتر از کره جنوبی به عنوان صدرنشین راهی جام جهانی شود. اما آماده سازی ایران این روزها برای جام جهانی با مشکلاتی مواجه شده و بازی های برنامه ریزی شده مقابل کانادا و آفریقای جنوبی لغو شده است.

اخبار داغ 

تعجب اماراتی‌ها از تاثیر مجازی مجیدی در باشگاه اتحاد کلبا استوری سردار آزمون و کری خوانی برای بیرانوند: خسته از گلزنی به بیرو! / فیلم دلداری دادن متئو لاهوز به الکساندر زینچنکو پس از ناکامی اوکراین در رسیدن به جام جهانی / عکس کریستیانو رونالدو گل دوم خود مقابل سوئیس را به مادرش تقدیم کرد/عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۲۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال با 11 مهدی‌پور 3 امتیاز گرفت(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال در ادامه روند خوب خود امروز هم توانست در ورزشگاه آزادی سه امتیاز حساس در دیدار مقابل شمس‌آذر قزوین را به دست بیاورد و سه بار دروازه شاگردان دقیقی را باز کند، اما آبی پوشان قبل از شروع این بازی اقدام جالبی به یاد مهدی مهدی‌پور انجام دادند.

تمام 11 بازیکن اصلی استقلال قبل از شروع دیدار مقابل شمس‌آذر قزوین و نمایش هجومی در این بازی، پیراهنی سفید رنگ که تصویر مهدی مهدی‌پور روی آن درج شده بود را بر تن کردند و عکس تیمی را به یاد او گرفتند.

مهدی مهدی‌پور که تا هفته بیست و دوم لیگ برتر جزو مهره‌های تاثیرگذار استقلال بود و در دیدار مقابل مس رفسنجان به دلیل آسیب دیدگی و پارگی رباط صلیبی تعویض شد و ادامه فصل را از دست داد، برای دومین بازی پیاپی دور از فهرست نفرات‌شان در دیدار با شمس‌آذر بود، اما هم‌تیمی‌هایش یاد او را زنده نگه داشتند.

بازیکنان استقلال هفته گذشته هم مقابل آلومینیوم اراک به یاد مهدی‌پور بودند و پس از گلزنی پیراهن او را به نمایش گذاشتند که امروز هم حرکت جالب دیگری برابر شمس آذر انجام دادند.

دیگر خبرها

  • پاسخ منفی انگلیس به «نتانیاهو» درباره سپاه پاسداران
  • رقیبان سیتی به دنبال جذب هالند جدید
  • استقلال با 11 مهدی‌پور 3 امتیاز گرفت(عکس)
  • وزیر اسرائیلی درباره ماجرای اصفهان چه گفت؟ ضعیف نه! بی‌خاصیت
  • عجیب و آشفته‌ مثل لیگ برتر ایران
  • شعارهای تحریک‌آمیز رئالی‌ها در منچستر!‏
  • تخمین رسانه انگلیسی از تعداد موشک های ایران | پدافند هوایی اسرائیل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد