Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: ۸۰ کلان‌پروژه استان بوشهر در اولویت تکمیل قرار گرفته است. به گزارش جنوب نیوز به نقل از ایرنا، علی درویشی اظهار داشت: تسریع در تکمیل پروژه‌های آبرسانی، راهسازی، خط ریلی، آبیاری نخلستان، ساخت سد، طرح‌های بیمارستانی، آموزشی و تولیدی با جدیت دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از بازنگری پروژه‌ها بر اساس اهمیت آنها خبر داد و بیان کرد: در همین راستا پروژه‌های کلان استان بوشهر با رویکرد سرمایه‌گذاری دولت و بخش خصوصی مشخص و تعیین شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر افزود: ۸۰ پروژه مهم و کلان از میان طرح‌های نیمه تمام عمرانی استان بوشهر انتخاب شده که با تأمین اعتبار بر اساس زمان‌بندی تکمیل می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: اکنون تمام توجه به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام متمرکز شده و اجرا طرح جدید بدون توجه به لزوم تکمیل طرح‌های نیمه تمام ممنوع است.

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۲۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر چهارشنبه در دیدار با فعالان فرهنگی، اجتماعی، هنری، تولیدکنندگان کشاورزی و صنعتی و اقشار مختلف مردم جم با تاکید بر اهمیت خدمات رسانی بهینه به مردم اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده و مدیریت استان برای مردمی سازی فعالیت‌های مختلف اهتمام دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به تأمین اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر ابراز داشت: هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان تخصیص یافته که تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

وی به مشکلات آب در جم اشاره کرد و گفت: بخشی از خط انتقال سیراف به جم در مدار قرار دارد و در دیداری که با وزیر نیرو داشته ایم، قول تأمین اعتبار لازم برای تکمیل طرح در قالب وام به پیمانکار داده شده و به زودی بخش زیادی از این طرح وارد مدار می‌شود و بهره وری حداکثری از ظرفیت پروژه خواهیم داشت.

محمدی‌زاده اضافه کرد: در حوزه تجهیز و توسعه و نوسازی مدارس نیز یک تفاهم نامه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بین استانداری بوشهر با سازمان نوسازی مدارس کشور منعقد شده که این مهم برای نخستین بار در استان بوده و تحولی شگرف در بهبود وضعیت امکانات و تجهیزات مدارس ایجاد می‌شود.

وی گفت: امسال اعتبارات بیشتری برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و هنری تخصیص می‌یابد و تلاش می‌شود، مشارکت مردم بویژه جوانان بومی در این فعالیت‌ها مورد حمایت ویژه و جدی قرار گیرد.

کد خبر 6087608

دیگر خبرها

  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل