Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: توجه به مناطق کمتر برخوردار اولویت اصلی دولت و وزارت بهداشت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وزارت بهداشت به نقل از بهروز رحیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در صفحه توئیتر نوشت:
«اولویت وزارت بهداشت در حوزه عمرانی، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است / توجه به مناطق کمتر برخوردار، اولویت اصلی دولت و وزارت بهداشت است / امیدواریم تا پایان سال بیش از ۲۰۰۰ هزار پروژه با اولویت پروژه‌های بهداشتی به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

کد خبر 580392

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزارت بهداشت دولت سیزدهم مناطق کم برخوردار پروژه هاي عمراني وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۷۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم

نایب رئیس شورای شهر قم گفت: تلاش شده با اختصاص ده هزار میلیارد ریال بودجه به محلات کم برخوردار، فاصله توسعه‌ای بین محلات را کم کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حسن طلایی با ارائه گزارشی از عملکرد کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات با رویکرد محله محوری، گفت: در این کمیته تلاش شده توسعه محلات کم برخوردار و اختصاص بودجه به آن به‌صورت عملیاتی پیگیری شود.

وی از اختصاص نزدیک به 10 هزار میلیارد ریال بودجه به محلات کم برخوردار در سال 1403 خبر داد و افزود: بیشترین بودجه عطف به این مهم در منطقه 6 با مبلغ 1830 میلیارد ریال، منطقه یک با مبلغ 1470 میلیارد ریال و منطقه 5 در رتبه بعدی قرار دارد.

عضو کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات با رویکرد محله محوری تصریح کرد: ذیل به تحقق عدالت منطقه‌ای در محلات شهر قم، برای توسعه‌بخشی از این محلات، بودجه‌ای از اراضی 48 و 32 هکتاری با عددی بالغ‌بر 3 هزار و 465 هزار میلیارد ریال است.

وی توجه به تعداد محلات و رعایت توازن در اختصاص بودجه مناطق را مهم خواند و بیان کرد: بر اساس مطالعات و نیازسنجی که از محلات کم برخوردار انجام‌شده، این بودجه اختصاص داده‌ شده و تلاش شده عدالت در اجرای پروژه‌های عمرانی در همه محلات رعایت شود.

طلایی کم شدن فاصله محلات کم برخوردار از سایر محلات را یکی از دستاوردهای کمیته دانست و خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده توسعه خوبی در این محلات اتفاق افتاده و اجرای پروژه‌های عمرانی با نگاه عدالت محوری و ایجاد توازن است.

وی تأکید کرد: امروزه شاهد هستیم که تعادل نسبی مناسبی در اجرای پروژه‌های شهری در تمام حوزه‌های مختلف رعایت شده است و امیدواریم به‌زودی با افتتاح پروژه‌های در دست اقدام در مناطق مختلف قم شاهد بهره‌مندی مردم شریف قم از این پروژه‌ها باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • مقالات کنفرانس موزه‌ها کارکرد اجرایی داشته باشد
  • معاون رییسی: دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است
  • دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است یا شنبه ها؟ | پاسخ معاون رئیسی
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  • افزایش تولید در مناطق کمتر برخوردار با کودهای نانویی «ایران ساخت»
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبه‌های حوزوی داریم