Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید فتاحی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: بنیاد علوی از سال گذشته برای دست‌یابی به اهداف محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال در سطح شهرستانهای خلخال و کوثر سرمایه گذاری و محرومیت زدایی در بخش‌های عمرانی و اشتغال‌زای این دو شهرستان را آغاز کرده و برخی از طرح‌های عمرانی به مرحله بهره‌برداری رسیده و تعدادی از طرح‌های در حال احداث نیز با پیشرفت مناسبی در حال تکمیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: از مجموع ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده برای محرومیت‌زدایی جنوب استان، ۳۰۰ میلیارد ریال مربوط به اجرای طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی در بخش‌هایی از جمله تکمیل پروژه‌های استخر معیشتی، تامین آب کشاورزی، اصلاح نژاد دام، تامین آب شرب، احداث راه روستایی، خانه عالم، تکمیل طرح‌های ورزشی نیمه تمام روستایی و نوسازی و تجهیز مدارس روستایی بوده و ۲۰۰ میلیارد ریال نیز به عنوان تسهیلات بانکی ارزان‌ قیمت در اختیار مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی قرار می‌گیرد.

مسئول عمران و آبادانی بنیاد علوی در جنوب استان اردبیل با بیان اینکه نحوه مشارکت بنیاد علوی در اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی مناطق محروم کشور با تامین ۵۰ درصد از اعتبارات مورد نیاز طرح‌های پیشنهادی مناطق محروم صورت می گیرد، افزود: با توجه به عقد قرارداد با دستگاه‌های اجرایی مختلف این استان از طرف بنیاد علوی ۵۰ درصد از اعتبارات مورد نیاز طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی از محل اعتبارات دولتی تامین خواهد شد.

فتاحی گفت: این بنیاد از مجموع ساخت و احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی در نظر گرفته شده برای محرومان در سطح کشور ساخت ۱۹۱ واحد مسکونی محرومان در مناطق روستایی شهرستان‌ خلخال را در دستور کار قرار داده و این واحدها در قالب امضای دو تفاهم‌نامه با بنیاد مسکن هم اکون در حال احداث است.

نماینده بنیاد مستضعفان در جنوب استان گفت: از مجموع ۱۹۱ واحد مسکونی در نظر گرفته شده برای محرومان خلخال ۴۶ واحد در سطح مناطق روستایی بخش مرکزی، ۸۵ واحد در بخش خورش رستم و ۵۷ واحدمسکونی نیز در سطح روستاهای بخش شاهرود این شهرستان احداث می‌شود.

وی افزود: برای ساخت واحدهای مسکونی محرومان خلخال مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال کمک مالی بلاعوض از سوی بنیاد علوی،۳۰ میلیون ریال از سوی  کمیته امداد امام خمینی (ره) و یک میلیارد ریال نیز از سوی بنیاد مسکن در اختیار محرومان فاقد مسکن قرار می‌گیرد.

مسئول عمران و آبادانی بنیاد علوی در جنوب استان اردبیل گفت: برای کمک به حل بحران بی‌آبی در روستاهای منطقه، بنیاد علوی طرح‌های آبرسانی شرب ۱۰ روستای خلخال و کوثر را با ۵۰ میلیارد ریال و همچنین تامین تانکر سیار آبرسانی به روستاهای کم‌آب منطقه اجرا می‌کند.

وی سرمایه‌گذاری  ۷۰ میلیارد ریالی در اجرای پروژه‌های بهسازی راه‌ ۴ روستا در خلخال ، کمک ۳۰ میلیارد ریالی برای توسعه اماکن ورزش روستایی این شهرستان، نوسازی و مقاوم‌سازی مدارس و ساخت  ۲۰ کلاس درس طی امضای تفاهم نامه ای با اداره کل نوسازی وتجهیز مدارس استان اردبیل و نیز ساخت و تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره خانه عالم در چند روستا با پیش‌بینی ۱۲ میلیارد ریال را از سایر برنامه‌های محرومیت‌زدایی در منطقه ذکر کرد.

برچسب‌ها خلخال استان اردبیل بنیاد علوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال استان اردبیل بنیاد علوی خلخال استان اردبیل بنیاد علوی محرومیت زدایی میلیارد ریال استان اردبیل بنیاد علوی جنوب استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۰۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی‌ قاچاقچی کالا در لرستان

علیرضا لطفی با اشاره به دستگیری قاچاقچی کالا در استان گفت: پرونده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی خرم آباد ارسال و متهم به پرداخت ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا و همچنین ۳۰ میلیارد ریال برابر ارزش خودروی حمل کالا محکوم شد.

وی افزود: ماموران نیروی انتظامی این محموله قاچاق را که شامل پارچه و فندک بود از یک دستگاه کامیون کشف کرده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • آغاز لوله گذاری آبرسانی در مناطق حاشیه ای خرمشهر
  • آغاز لوله‌گذاری آبرسانی به روستا‌های محروم خرمشهر
  • جریمه ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی‌ قاچاقچی کالا در لرستان
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • احیای حساب ۱۰۰ امام(ره) گامی بلند در محرومیت زدایی روستاها
  • محدود بودن اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل
  • توزیع دومین کاروان حمایتی سپاه دربین سیل زدگان جنوب سیستان وبلوچستان
  • اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل محدود است