Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هانیه توسلی، از اعضای هیات پنج نفری که مسوول تشکیل کمیته مستقل منع خشونت علیه زنان در محیط کار- سینما و تئاتر هستند، در نوشتاری اینستاگرامی، خبر از اصلاح اساسنامه این کمیته داد.

این بازیگر نوشت:

«امضا کنندگان عزیز بیانیه و همراهان محترم ۸۰۰ زن؛ جلسه هماهنگی با گروه حقوقی، در روز جاری ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهم موارد مربوط به اساسنامه کمیته مستقل به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.
با در نظر گرفتن جوانب مختلف حفظ استقلال ساختار کمیته مستقل و چگونگی حفظ و تداوم آن، در کنار جلب مشارکت حداکثری اعضای کمپین و در نظر گرفتن دغدغه زنان فعال در صنف، متن اساسنامه اصلاح شد.
تیم حقوقی، متن کامل، شامل آیین‌نامه‌ «کمیته مستقل منع خشونت علیه زنان در محیط کار-سینما و تئاتر» و اساسنامه آن را متعاقباً به هیأت پیگیری ارائه خواهد داد.»

پس از آن‌که نزدیک به ۸۰۰ زنِ سینماگر، بیانیه‌ای را در اعتراض به خشونت علیه زنان در این عرصه امضا و منتشر کردند، ترانه علیدوستی، سمیه میرشمسی، غزاله معتمد، هانیه توسلی و مارال جیرانی انتخاب شدند تا تشکیل یک کمیته مستقل را جهت بررسی سوءرفتارهای جنسی پیگیری کنند.

۵۷۵۷

کد خبر 1639367

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: هانیه توسلی چهره ها در اینستاگرام خشونت علیه زنان سینمای ایران کمیته مستقل علیه زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۵۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز اسیر فلسطینی در سایه نسل کشی علیه غزه 

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از رام الله، روز اسیر امسال در سایه جنگ خونبار رژیم اشغالگر علیه غزه برگزار می‌شود. زنان، مردان و کودکان امروز آمدند تا به ظلم اشغالگرانی اعتراض کنند که هزاران نفر از فرزندانشان را در شرایطی شبیه به اعدام تدریجی بازداشت کرده اند، آنها از سرنوشت آنها بی خبرند و هر بار که اسیری در زندان به شهادت می‌رسد عذاب آنها بیشتر می‌شود.
کرانه باختری در معرض بازداشت‌های بی سابقه‌ای قرار دارد که براساس آن از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون بیش از پنج هزار فلسطینی از جمله زنان و کودکان بازداشت و در شرایط غیرانسانی زندانی شده اند. آنها در معرض شکنجه و گرسنگی، سلول انفرادی و ممنوعیت ملاقات و درمان قرار دارند.
امروز بیش از ۹۵۰۰ فلسطینی در زندان‌های صهیونیست‌ها بازداشت هستند که ۸۰۰ نفر از آنها زن و بیش از ۲۰۰ نفرشان را کودکان تشکیل می‌دهند. ۶۶ خبرنگار نیز در زندان‌های صهیونیست‌ها هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مبارزه علیه آفت‌ سن‌ گندم در مهاباد به ۱۵ هزار و ۴۰۰ هکتار رسید
  • برگزاری همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان
  • خشم مردم انگلیس از تداوم ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی
  • رونمایی از تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها / گرفتاری مردم غزه در تله پهپادی شیطان
  • از کجا بفهمیم زگیل تناسلی داریم و چگونه باید آن را درمان کنیم ؟
  • روز اسیر فلسطینی در سایه نسل کشی علیه غزه 
  • مبارزه با آفت سن گندم در بیش از ۱۵ هزار هکتار از مزارع مهاباد
  • هشدار معاون فرماندهی کل قوا به اسرائیل: توانمندی‌هایی داریم که اگر اتفاقی برای کشور بیفتد حتما از آن استفاده می‌کنیم
  • «جنگ علیه زنان»؛ سازمان ملل: اسرائیل در 6 ماه ۱۰ هزار زن را در غزه کشته است
  • سازمان ملل: «جنگ علیه زنان»؛ اسرائیل در 6 ماه گذشته، ۱۰ هزار زن را در غزه کشته است