Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران،برای فردا پنجشنبه اطلاعیه تعطیلی ، از سوی مسؤلان مربوطه اعلام نشده است . 

باید منتظر اطلاعیه های تعطیلی از سوی نهادهای مربوطه باشیم .



پیش‌بینی آب و هوا و وضعیت آلودگی هوا


پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا  آسمان تهران غالبا ابری است و حداکثر دما ۳۷ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی روز‌های آینده آسمان تهران نسبتا آفتابی و در برخی ساعات ابری و توام با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. فردا ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ آسمان پایتخت نسبتا ابری خواهد بود. آسمان تهران امروز نیمه ابری در بعد از ظهر ابری گاهی وزش باد شدید با احتمال رگبار باران و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده؛ فردا حداکثر دما ۳۷ درجه سانتیگراد خواهد بود.


آسمان تهران فردا (۱۸ خرداد ماه) نسبتا ابری با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و طی روز پنجشنبه (۱۹ خرداد ماه) آفتابی با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و برای روز جمعه (۲۰ خرداد ماه) ابری و توام با وزش باد و با حداقل دمای ۲۲ درجه و با حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت آلودگی هوای تهران

براساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان تهران طی چهار روز آینده، آسمان صاف تا نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در پاره‌ای نقاط «به ویژه در بخش‌های غربی و جنوبی استان» با خیزش موقتی گردوخاک و امکان کاهش کیفیت هوا همراه خواهد بود.

همچنین طی دو روز آینده در ارتفاعات در ساعات بعدازظهر تا شب رشد ابر و گاهی رگبار باران، رعدوبرق، و وزش باد شدید مورد انتظار می‌باشد.

به گزارش صای ایران، بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در صبح امروز (۱۷ خرداد ماه) کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت که ناشی از عدم وزش باد مؤثر طی ساعات گذشته و افزایش ترافیک صبحگاهی است.


عدم وزش باد مؤثر در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها را محدود می‌کند علاوه بر این با توجه به افزایش دما و فراهم شدن شرایط مناسب جهت تولید آلاینده ازن، در برخی ساعات بعدازظهر احتمال افزایش غلظت این آلاینده و کاهش کیفیت هوا در بر خی مناطق وجود خواهد داشت. تداوم این شرایط جوی تا اواخر وقت یکشنبه همراه با افزایش ترافیک شامگاهی سبب افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد و کیفیت هوا در مناطق پرتردد در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت.

افزایش نسبی تندی باد تا صبح روز چهارشنبه (۱۸ خرداد ماه) تا حدودی سبب پراکندگی آلاینده‌ها می‌شود، هرچند با آغاز تردد خودروها، افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا به‌ویژه در مناطق پرتردد دور از انتظار نیست. وزش باد مؤثر در طول روز شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها را فراهم خواهد کرد، بااین‌حال افزایش غلظت آلاینده ازن در برخی ساعات بعدازظهر سبب کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق خواهد شد.

با افزایش تدریجی تندی باد تا ساعات پایانی دوشنبه کاهش غلظت ذرات معلق در بیشتر مناطق مورد انتظار خواهد بود، اگرچه وزش باد نسبتاً شدید در برخی ساعات احتمال گسیل گردوخاک از مناطق مستعد و ورود آن از نواحی غربی کشور کاهش کیفیت هوا را به دنبال خواهد داشت.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: وضعیت تعطیلی بانک ها و ادارات آلودگی هوا پیش بینی می شود کاهش کیفیت هوا برخی ساعات کیفیت هوا آسمان تهران افزایش غلظت آلودگی هوا خرداد ماه وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۶۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی‌ نفت ۱۰۰ دلاری با حمله رژیم صهیونیستی به ایران

ترس از گسترش جنگ در خاورمیانه به دنبال پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی باعث شده برخی بانک‌ها پیش بینی خود از قیمت این کالا در کوتاه مدت را افزایش دهند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی مخاطرات ژئوپلیتیکی در بازار نفت را در کوتاه مدت افزایش داده و باعث شده برخی بانک‌ها پیش بینی خود از قیمت این کالا را افزایش دهند.

ایران در آخرین ساعات روز شنبه 300 پهپاد و موشک، به تلافی حمله رژیم صهیونیستی به سفارتخانه این کشور در سوریه در اول آوریل، به سمت رژیم صهیونیستی شلیک کرد که ترس از گسترش جنگ در خاورمیانه را افزایش داده است.

بانک سیتی در روز دوشنبه پیش بینی خود از قیمت نفت در کوتاه مدت را تا 88 دلار در هر بشکه افزایش داد، در حالی که قبلاً 80 دلار اعلام کرده بود. این بانک اعلام کرد در صورت ادامه درگیری بین ایران و رژیم صهیونیستی قیمت نفت می‌تواند به 100 دلار در هر بشکه برسد.

قیمت جهانی نفت امروز 1403/01/28 |برنت 90 دلار و 72 سنت شدافزایش تولید و قیمت نفت ایران در سومین ماه 2024


به علاوه تحلیلگران این بانک عقیده دارند آرام شدن تنش‌ها قیمت نفت را به سرعت تا 70 دلار یا بین 80 تا 85 دلار در هر بشکه پایین می‌آورد.

طبق گفته دو وزیر ارشد رژیم صهیونیستی، پاسخ به ایران قریب الوقوع نخواهد بود و به تنهایی انجام نمی‌شود.

بانک فرانسوی سوسیت جنرال پیش‌بینی می‌کند قیمت نفت برنت در سه ماهه دوم سال جاری میلادی به 91 دلار و قیمت نفت آمریکا به 87.5 دلار در هر بشکه برسد. این بانک متوسط قیمت نفت برنت را در سال جاری میلادی 86.8 و نفت آمریکا را 83.3 دلار در هر بشکه تخمین می‌زند.

این بانک اعلام کرد رویارویی مستقیم آمریکا و ایران می‌تواند قیمت نفت را تا بیش از 140 دلار در هر بشکه افزایش دهد.

انگلیس، فرانسه، آلمان و رئیس سیاست خارجه اتحادیه اروپا به همراه آمریکا و سازمان ملل خواستار خویشتن‌داری از سوی ایران و رژیم صهیونیستی شده‌اند.

بانک سرمایه گذاری جی‌پی مورگان طی یادداشتی اعلام کرد قیمت نفت تا حد زیادی به پاسخ نظامی رژیم صهیونیستی به ایران بستگی دارد. این بانک انتظار دارد قیمت نفت در ماه مه در سطح 90 دلار در هر بشکه باقی بماند.

تحلیلگران کپلر عقیده دارند اگر عرضه نفت به طرز غیر منتظره‌ای مختل شود، تولید نفت کاهش یابد و زیرساخت‌های انرژی روسیه همچنان مورد حمله پهپادهای اوکراین قرار داشته باشند، قیمت نفت از کنترل خارج شده و به 100 دلار در هر بشکه می‌رسد.
انتهای پیام/22

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • چرا عملیات تنبیهی وعده صادق مشروع است؟
  • پیش‌بینی وضعیت جوی و دریایی آرام برای بوشهر
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲
  • هوای تهران سالم شد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • پیش‌بینی‌ نفت ۱۰۰ دلاری با حمله رژیم صهیونیستی به ایران
  • افزایش هشت درجه ای دمای هوا در آذربایجان‌غربی