Web Analytics Made Easy - Statcounter

با هدف گسترش فرهنگ ورزش میان خانواده ها از سوی هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان پردیس تخفیف ویژه باشگاه ها برای جوانان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ امیر حسین فرح مند رئیس هیات پرورش اندام وبدنسازی شهرستان پردیس با اعلام این خبر به برنا گفت؛ در راستای حفظ سلامت جامعه و گسترش فرهنگ ورزش و تاثیر آن بر کاهش آسیب های اجتماعی، ویژه جوانان شهرستان پردیس از سوی این هیات ورزشی هماهنگی هایی جهت تخفیف تا ۵۰ درصد از مجموعه های ورزشی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به استقبال خوب جوانان از جشنواره ورزشی شمیم ریحان پردیس اشاره کرد و گفت: این برنامه در بخش های مختلف ورزشی اجرا شد و از برنامه‌هاو مسابقات این کمیته  در بخش بانوان و آقایان بسیار استقبال شد و حتی جوانانی از شهرستان های دیگر استان تهران جهت شرکت در مسابقات و دریافت حکم قهرمانی به پردیس آمده‌ بودند.

وی که خود از قهرمانان جهان در رشته بدنسازی است به لزوم استفاده جوانان به ورزش اشاره کرد و گفت: ما در هیات بدنسازی و پرورش اندام با استفاده از تیم متخصص و قوی تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات ورزشی مناسب به شهروندان و تقویت باشگاه های ورزشی داریم.

فرح مند تاکید کرد: طی مدت کوتاهی که در این هیات خدمت می کنیم تلاش شده مسابقات پرورش اندام را با سطح عالی برگزار کنیم که این مسابقات ادامه خواهد داشت.

فرح مند خاطر نشان کرد: فرزندان ما طی دو سال کرونا گوشه نشین شدند و پرداختن ویژه به بحث ورزش آنها از الزامات کارشناسان این حوزه است تا جوانان کشور مجدد به ورزش روی بیاورند.

وی که خود از کارشناسان تغذیه و مربی بین المللی است، اظهارداشت: طی مدت کوتاهی که در این شهرستان بوده ام تلاش شده برنامه ریزی هایی با همکارانمان در هیات برای نزدیک کردن مردم پردیس و بومهن به ورزش انجام شود و برپایی برنامه های گسترده در سطح شهر این امکان را به‌ افراد می دهد که خود رشته های مختلف را از نزدیک ببینند و انتخاب کنند.

فرح مند گفت: این هیات شاخه های متعددی دارد و ما نمی خواهیم صرفا مختص قشر خاصی از جامعه باشد و در همین راستا به جوانان علاقمند و مستعد کمک خواهد شد.

 

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس پرورش اندام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۸۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش زنجان سال گذشته ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کرد

جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ورزش زنجان سال گذشته ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کرد گفت: بر این اساس سال گذشته ورزشکاران این استان با حضور در مسابقات و رقابت های مختلف کشوری ۳۰۹ مدال کسب کردند.

وی اضافه کرد: ورزشکاران زنجانی طی مدت یاد شده توانستند در مسابقات قهرمانی جهان هشت مدال، قهرمانی آسیا ۲۰ مدال و در سطح بین المللی نیز ۲۵ مدال کسب کنند.

این مسوول به حضور ورزشکاران شایسته این استان در رقابت های آسیایی و پاراآسیایی اشاره کرد و گفت: در این رخداد مهم نیز این استان توانستند در کارنامه فعالیت های ورزشی خود هشت مدال ثبت کند.

وی با بیان اینکه این استان از ظرفیت های بی بدیلی در رشته های مختلف ورزشی برخوردار است، اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان تلاش دارد متناسب با عملکرد هیات های ورزشی حمایت لازم را از آنها داشته باشد.

این مسوول ادامه داد: سال گذشته با همدلی که در هیات های ورزشی ایجاد شد، به اهداف ترسیم شده خود دست یافتیم.

وی با تاکید بر اینکه سال ۱۴۰۲ سخت ترین سال کاری بود اظهار داشت: تعدادی از هیات های ورزشی پای کار آمده و حمایت کردند تا پرچم ورزش استان زنجان بر افراشته باشد.

بازرگان به طرح آمایش ورزشی استان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: هیات بدمینتون استان جزء هیات ‌های مورد هدف این طرح است که امیدواریم حامیان مالی استان نگاه ویژه‌ای به این ورزش حرفه‌ای داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد
  • توجه ویژه به ساحت تربیت زیست بدنی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • ورزش زنجان سال گذشته ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کرد
  • آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • حمایت از بخش ورزش‌ در استان قم ضعیف است
  • وزیر ورزش: حمایت از فوتبال یک اصل اساسی است
  • حمله شدید و بی‌سابقه هادی چوپان به رئیس فدراسیون پرورش اندام
  • هادی چوپان: رئیس فدراسیون پرورش اندام بیمار است! | نصیری: مسابقاتی که هادی چوپان رفت اصلا ورزش نیست! | دعوای گرگ پارسی با رئیس فدراسیون بالا گرفت!