Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سید جواد ساداتی‌نژاد روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان سیدالشهدای فارسان در جمع خبرنگاران افزود: این استان ظرفیت بی‌نظیری در حوزه کشاورزی و دامداری دارد و یکی از قطب تامین امنیت غذایی کشور به خصوص در حوزه دامداری و دامپروری است که در این سفر یک بسته۲ هزار میلیارد تومانی برای حوزه کشاورزی و دامپروری استان پیشنهاد شده است که در شورای اداری استان با حضور رییس جمهور به تصویب خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، این میزان اعتبار برای رفع مسایل و مشکلات حوزه کشاورزی، دامپروری و شیلات، شهرک‌های گلخانه‌ای، شیلات و آبزیان، توسعه دیم، توسعه باغات در اراضی شیب‌دار و مباحث مربوط به آبخیرداری اختصاص داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این استان آزمایشگاه طبیعی آبخیزداری کشور است، گفت: رفع مشکلات و مسایل حوزه کشاورزی در این سفر مورد تاکید ویژه قرار گرفته است.

ساداتی‌نژاد افزود: اعتبار پیش‌بینی شده در بخش کشاورزی استان در سفر هیات دولت به دلیل ظرفیت‌های حوزه کشاورزی، دامپروری و شیلات استان نسبت به سایر استانها از سطح بالاتری برخوردار است.

وی به بازدید خود از طرح سدبابا حیدر و بیمارستان سیدالشهدای فارسان اشاره کرد و گفت: سد باباحیدر۱۴ سال است که نیمه‌تمام مانده و در این سفر برای تکمیل و خط انتقال آن بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده که با تخصیص این اعتبار، این طرح در سالجاری مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

نماینده تام الاختیار رییس جمهور در سفر استانی افزود: با اجرایی شدن این طرح مشکلات آب شرب مردم این شهرستان و کشاورزان برطرف خواهد شد.

ساداتی‌نژاد به تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان سیدالشهدای فارسان به عنوان یکی از مطالبات مردم شهرستان اشاره کرد و گفت: علاوه بر مردم شهرستان، مردم شهرستان‌های اطراف و همچنین عشایر نیز از خدمات این بیمارستان بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش ایرنا، طرح توسعه و تجیهز بیمارستان فارسان با پیشرفت ۲۵ تا ۳۰ درصد بیش از ۶۳ میلیارد تومان برای ساخت و تکمیل و بهسازی نیاز است.

از روز گذشته تعدادی از معاونان وزرا به‌‎عنوان نمایندگان تام‌‎الاختیار رییس‌جمهور در شهرستان‌های ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری حضور یافته و با مردم دیدار چهره به چهره دارند.

در بیست و چهارمین سفر استانی رییس‌جمهور و هیات دولت سیزدهم، اعتباراتی برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای چهارمحال و بختیاری تصویب می‌شود.

سید ابراهیم رئیسی رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت روز پنجشنبه ۱۹ خردادماه میهمان مردم چهارمحال و بختیاری هستند.

چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد و شهرستان کیار در ۳۵کیلومتری مرکز استان قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزیر جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری جواد ساداتی نژاد چهارمحال و بختیاری حوزه کشاورزی رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۹۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، محمد جباری دادستان مرکز استان کردستان در آیین تکریم و معارفه دادستان کامیاران اظهار کرد: لازمه تحقق شعار سال ، جلب و جذب مشارکت مردمی توسط مسئولین در عرصه های مختلف است.
وی ضمن تبریک حمله افتخارآفرین نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خاک رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با تکیه بر خداوند متعال و اراده جمعی مردم، مدلی از نظام سیاسی – دینی را در جهان ارائه داده که آثار آن را در سرتاسر جهان مشاهده می کنیم.

جباری افزود: بر اساس اصل ۱۵۶ قانون اساسی جمهوری اسلامی، دادستان وظایف متعددی از قبیل احقاق حق، تشخیص حق و اجرای حق را بر عهده دارد و کارشناسان علوم قضایی بیش از ۲۵۰ وظیفه را برای دادستان احصاء کرده اند.

وی تاکید کرد: دادسرا از حساس ترین ارکان قوه قضاییه به شمار می رود که رسیدگی به تظلمات، احیای حقوق عامه، پیشگیری از وقوع جرم، کشف جرم و اجرای حکم از جمله وظایف دادسراست.

دادستان سنندج تصریح کرد : با توجه به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری، لازمه جهش تولید، جلب مشارکت های مردمی است و این مهم توسط مسئولین ۳ قوه باید صورت گیرد.

جباری اضافه کرد: در این راستا کمیته ای با مشارکت مردم در استان تشکیل شده تا راهکارهای جلب و جذب مشارکت های مردمی را با توجه به اقتضائات، پتانسیل ها و توانمندی هر شهرستان را رصد کنند.

وی افزود: یکی از خدمات دستگاه قضایی، تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت در جامعه است که استفاده از ظرفیت های مردمی با تکیه بر قانون و ابداعات مدیریتی می تواند بسیار راهگشا باشد.

دادستان مرکز استان همچنین بر ضرورت آسیب شناسی جرایم در کامیاران تاکید کرد و بر تبادل نظر مسئولین این شهرستان و سازمانهای مردم نهاد در جهت کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی تاکید کرد.
در پایان این مراسم، میلاد کفراشی به عنوان دادستان جدید شهرستان کامیاران معرفی شد و از زحمات کورش مرادی تقدیر شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897862

دیگر خبرها

  • مشارکت مردمی تضمین‌کننده امنیت غذایی کشور است
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری
  • تامین امنیت غذایی با منابع پایه فراسرزمینی
  • تحقق تامین امنیت غذایی در کشور با اتکا بر تولیدات داخلی
  • کشت فراسرزمینی منجر به تقویت تولید داخلی و تامین امنیت غذایی می‌شود
  • تصویب ۱۰ طرح پیشنهادی چهارمحال و بختیاری در شورای عالی کشور
  • تامین امنیت کشور در حوزه غذا
  • برخورد با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی
  • تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است