Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین گفت: اجرای طرح انتقال آبرسانی از سد طالقان به استان قزوین زمینه سرمایه گذاری جانبی 16 هزار میلیارد تومانی و رونق و شکوفایی اقتصادی و اشتغال را بدنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ نشست مجمع نمایندگان استان قزوین با مدیران صنعت آب و برق روز پنجشنبه در شرکت آب منطقه ای قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که رجب رحمانی، لطف الله سیاهکلی، روح الله عباسپور و فاطمه محمد بیگی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، یدالله ملکی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای، بیرنوندی مدیرعامل ابفا، فرهور مدیر نیروگاه شهید رجایی، خواجه وند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق، خلج مدیر شرکت برق منطقه ای زنجان، حضور داشتند در خصوص ظرفیت ها و چالش های حوزه آب و برق در استان بحث و تبادل نظر شد.

یدالله ملکی در این نشست اظهارداشت: با حمایت نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و رویکرد خوب وزارتخانه خوشبختانه وضعیت اعتباری شرکت آب بسیار بهتر شده و توانسته ایم با اجرای طرح های مهمی رضایت شهروندان و کشاورزان را جلب کنیم. 

وی اضافه کرد: طرح مهم آبرسانی از سد طالقان به شهرستان آبیک در مراحل پایانی است و در تیرماه به بهره برداری خواهد رسید که برای تکمیل آن 400 میلیارد تومان هزینه می شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین یادآورشد: اعتبارات شرکت در سه سال گذشته از 50 میلیارد تومان به یک هزار میلیارد تومان رسیده و این نگاه ویژه با تلاش مجموعه مدیریت استان بویژه استاندار و نمایندگان محقق شده و امیدواریم بسرعت بتوانیم طرح های مهم آبی را تکمیل کنیم.

وی اضافه کرد: بعد از افتتاح آبرسانی به آبیک طرح مهم انتقال آب از سد طالقان به استان قزوین برای سیراب کردن 16 شهر و 194 روستا در دستور کار قرار می گیرد که فراخوان انتخاب پیمانکار داده شده است.

ملکی یادآورشد: تاکنون 12 شرکت برای اجرای این طرح مهم درخواست داده اند که از هفته آینده بررسی پیشنهادات آغاز می شود و این طرح مهم با بیش از 4 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری عملیاتی خواهد شد.

این مسئول گفت: در صورت اجرای این طرح در کنار سرمایه گذاری 4 هزار میلیارد تومانی برای انتقال آب از سد طالقان به استان پیش بینی می کنیم زمینه سرمایه گذاری 4 برابری تا سقف 16 هزار میلیارد تومان در سایر بخش های جنبی رفاهی، گردشگری و اقتصادی آن محقق شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین تصریح کرد: اجرای این طرح بدون تردید اقتصاد و اشتغال استان قزوین را متحول و به شکوفایی کشاورزی هم کمک خواهد کرد.

ملکی بیان کرد: با آبگیری سد نهب بخش مهمی از کار انجام شده اما در اجرای شبکه سد بیش از 400 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که هرچند وزیر محترم نیرو قول مساعدت داده اند اما در تبادل موافقت نامه مشکل داریم که در صورت تامین اعتبار قادریم آن را در دو سال عملیاتی کنیم.

این مسئول گفت: سد بالاخانلو علیرغم این که موافقت ماده 23 آن دریافت شده اما چون در لایحه گنجانده نشد هنوز ردیف ندارد که امیدواریم با تخصیص اعتبار بتوانیم آبگیری این سد را نیز تا دهه فجر انجام دهیم.

ملکی اظهارداشت: در فصل اعتبارات قرار داریم و هر چند اعلام شده بودجه استان «آب محور» است اما کمترین بودجه را به این بخش اختصاص می دهند و میزان تخصیص هم بسیار محدود است و جوابگوی نیازها نیست که امیدواریم با مساعدت نمایندگان محترم و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان این مشکل نیز برطرف شود.

در ادامه این نشست نمایندگان و مدیران صنعت آب و برق استان از رصد خانه تازه تاسیس آب در شرکت آب منطقه ای قزوین دیدن کردند.

انتهای پیام     

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آب منطقه ای قزوین مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سد طالقان به استان هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری استان قزوین انتقال آب طرح مهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۹۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرعامل پارس خودرو از خطوط تولید

مدیرعامل جدید شركت پارس خودرو به همراه تنی چند از معاونین و مدیران این شركت در نخستین روزهای سال ١٤٠٣ از خطوط تولید و تلاش گران پارس خودرو بازدید كرد.

عبدالله سلطانی، مدیرعامل پارس خودرو ضمن بازدید از سالن‌های تولیدی این شرکت و بررسی روند فعالیت‌های بهبود فنی در خطوط تولید با کارگران و متخصصینی که در ایام نوروز نیز فعال هستند، گفتگو کرد.

سلطانی در این دیدار نوروزی ضمن تبریک سال نو به تلاشگران پارس خودرو با اشاره به پتانسیل‌های بالای این شرکت در حوزه منابع انسانی و به ویژه زیرساخت‌های فنی گفت: قطعا یکی از مهمترین ابزار‌های توسعه در هر سازمان زیرساخت‌های مناسب است که خوشبختانه در پارس خودرو این مهم وجود دارد و با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته امیدواریم سال ١٤٠٣ برای این شرکت سالی متفاوت باشد.

سلطانی در میان کارگران و کارشناسان پارس خودرو خاطرنشان کرد: باید بتوانیم با استفاده از استراتژی‌های درست از ظرفیت‌های خالی در پارس خودرو بهره ببریم که توسعه محصول بدون شک یکی از مهمترین اهداف برای رسیدن به این مهم است.

مدیرعامل پارس خودرو در پایان این دیدار گفت: اقداماتی از قبل انجام شده و برنامه‌هایی نیز بر اساس سیاست‌های کلان گروه خودروسازی سایپا طرح ریزی شده که در مجموع امیدوارم با اجرای آن آینده خوبی در انتظار پارس خودرو باشد.

دیگر خبرها

  • افزایش ذخیره آبی سدهای مازندران
  • انتقال پرونده مالیاتی بیش از ۲۰ شرکت به استان قزوین
  • افزایش حجم آب سد‌های آذربایجان‌غربی
  • سیلاب ۱۲۰ میلیارد تومان به تاسیسات آبی خسارت زد
  • دولت باید زمینه‌ایی برای سوق دادن سرمایه سرگردان مردم به سمت تولید فراهم آورد
  • انتقال پرونده مالیاتی ۹ شرکت تولیدی به اداره مالیات استان قزوین
  • مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش میهمان ویژه برنامه کیشانه
  • انتقال ۹ پرونده مالیاتی شرکت تولیدی به اداره مالیات قزوین
  • ۹۲ درصد از حجم سدهای یک استان پر شد !
  • بازدید مدیرعامل پارس خودرو از خطوط تولید