Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: در حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی، هر سرمایه‌گذاری به هر میزان وام بخواهد از تبصره ۱۸ در اختیار او قرار داده می‌شود و کسی نباید سرمایه‌گذار را منصرف کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجن، عزت‌الله ضرغامی، امروز در شورای اداری شهرستان بروجن، اظهار داشت: کارهایی که نیاز به اعتبار دارند در جلسات کارشناسی بحث شده است و بنا بر نیازسنجی استان تخصیص می‌یابند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وجود محدودیت‌های زیاد مالی، تصریح کرد: با تمام محدودیت‌ها کشور را به خوبی اداره خواهیم کرد، با همین اعتبارات محدود می‌توان کارهای بزرگی انجام داد. کارهایی وجود دارد که بدون بودجه می‌توان انجام داد که بخشی از آن برداشتن موانع است.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: خیلی از مسائل در همان منطقه قابل حل است، متاسفانه ما یک نظام پوسیده ناکارآمد اداری داشته که همه ما کارگزار آن شدیم، این بروکراسی اداری مثل یک بختک بر روی کشور افتاده و آن را نابود می‌کند. 

ضرغامی افزود: در واقع هرکاری که می‌خواهیم انجام دهیم با این ناکارآمدی‌های اداری انجام نمی‌شود. باید ادارات مختلف نگاه به خود کنند و کارها را راحت انجام دهند، نباید ترسید و به دنبال اجازه گرفتن نباشید، مردم را راضی کنید تا گشایش کار حاصل شود.

وی با اشاره به اینکه مجموعه گردشگری سیاسرد بروجن در بهترین نقطه است و جای کار دارد، گفت: باید کمیسیون رفع موانع تشکیل شود تا کارها به طور جدی و سریع حل شود، بروجن از لحاظ علمی و تمدنی سطح بالا است و سابقه خوبی در فرهنگ و تمدن دارد.

ضرغامی مطرح کرد: قول می‌دهم بهترین اشیاء تاریخی از موزه ملی ایران با صورت جلسه تحویل بگیرم و به موزه بروجن تحویل دهم که خیلی هم خط قرمز وجود دارد اما این کار را برای بروجن انجام می‌دهم، محتوای موزه مهم است و کمک جدی می‌شود.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: کمک می‌شود قسمتی از موزه سریعتر آماده شود و با اعتبارات بعدی به تکمیل آن کمک خواهیم کرد. متاسفانه گردشگری در این شهرستان عقب مانده است و حتما سرمایه‌گذاران را به اینجا معرفی می‌کنیم.

وی بیان داشت: تعهد داده شد مبلغ خوبی به محوطه سازی هتلی که 17 سال است در حال آماده سازی می‌باشد، اختصاص یابد. در حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی، هر سرمایه‌گذاری به هر میزان وام بخواهد از تبصره 18 در اختیار او قرار داده می‌شود و کسی نباید سرمایه‌گذار را منصرف کند.

شهرک‌های گردشگری و صنایع دستی در حریم شهرها ایجاد شودوزیر گردشگری: چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت‌های ملی گردشگری استضرغامی: استفاده حداکثری از ظرفیت گردشگری مسابقات جام جهانی قطر در دستورکار دولت است

ضرغامی در پایان خاطرنشان کرد: سال گذشته کارنامه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بهترین بود، کسانی که می‌خواهند سرمایه‌گذاری کنند کمک کنند و دولت نیز همراه بوده البته همراهی مردم لازم است.

انتهای پیام/7540/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گردشگری و صنایع دستی میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۰۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌ دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود

فرزاد شریفی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام اظهار کرد: با اعتبار تخصیص یافته از محل اعتبارات ملی به مبلغ ۵ میلیارد ریال، عملیات تکمیل و بهسازی راه دسترسی سدکنگیر واقع در شهرستان ایوان انجام می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: مجتمع ساحلی و تفریحی سد کنگیر به‌عنوان یکی از جاذبه‌های منطقه تفریحی کنگیر نقش محوری در جذب گردشگران به ایوان خواهد داشت.

منبع: مهر

 

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • انتصاب مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان
  • اصفهان شناسنامه کشور در بخش میراث فرهنگی است
  • راه‌ دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود
  • مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی شد
  • «کرم‌زاده» مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان شد+ سوابق
  • مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی شد
  • مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان منصوب شد
  • اعطای درجه به هنرمندان صنایع دستی و هنر‌های سنتی با رویکرد تخصصی