Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین مهرداد بهرامی ظهر امروز در حاشیه سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهرستان اردل گفت: با اینکه شهرستان اردل سرزمین حاصلخیز و دارای بهترین خاک است اما به شدت دچار مشکل آبرسانی است.

امام جمعه اردل خواستار برقراری عدالت و به حداقل رسیدن فاصله بین شهرستان‌ها شد و افزود: سایر شهرستان‌ها در حال توسعه صنایع هستند در حالی که شهرستان اردل حتی از داشتن جاده مناسب و شبکه آب و فاضلاب نیز محروم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعقوب شکوهی نیز در ادامه این دیدار بیان کرد: شهرستان اردل با ۴ شهر، ۹۲ روستا، ۵۵ هزار جمعیت ثابت و ۱۳ هزار جمعیت عشایر در بین شهرستان‌ها تنها شهرستانی است که فاقد حتی یک متر جاده چهارخطه به ویژه در ورودی شهر است.

سرپرست فرمانداری اردل با بیان اینکه ۳ دستگاه آمبولانس برای درمان در این شهرستان لازم است، افزود: زیرساخت‌های بخش سی‌تی‌اسکن بیمارستان کامل شده اما در این مرکز دستگاهی وجود ندارد و بیماران برای تصویربرداری ناچار به طی کردن ۸۰ کیلومتر تا شهرستان شهرکرد هستند.

شکوهی افزود: مردم این شهرستان به ویژه در بخش میانکوه و کاج که دچار ترکیدگی لوله نفت شدند برای تامین آب شرب مشکل دارند.

وی با اشاره به ضرورت نوسازی مدارس فرسوده و نیاز مبرم به مدارس شبانه‌روزی، ادامه داد: شهرستان دچار کمبود سالن‌های ورزشی چندمنظوره و برخی ادارات از قبیل پزشکی قانونی و سازمان انتقال خون است.

شکوهی گفت: شهرستان اردل قطب تولید ماهیان سردابی کشور است اما آزمایشگاه آبزیان و صنایع تبدیلی در این شهرستان وجود ندارد، همچنین با وجود حدود ۲۰منطقه گردشگری، این مناطق متولی و زیرساخت لازم را ندارند که این موضوع باعث دفع گردشگر شده است.

وی با اشاره به دو زلزله اخیر در شهرستان اردل گفت: ۲ زلزله با فاصله کوتاه در شهرستان خسارات زیادی به بافت روستایی و آسیب‌دیده دشتک و میانکوه رساند که تاکنون جبران خسارت نشده‌اند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار شهرستان اردل امام جمعه شهرستان اردل زلزله شهرستان اردل برقراری عدالت شهرستان اردل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۱۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی

مشاور معاون وزیر و مسئول جهاد دامپزشکی از ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سازمان دامپزشکی کشور، محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی پس از دریافت مکتوب گزارش فعالیت‌های جهادی دامپزشکی در سال ۱۴۰۲ خورشیدی، از خدمات جهاد دامپزشکی به عنوان خدمت مؤثر سازمان دامپزشکی کشور به بهره‌برداران مناطق روستایی و عشایری صعب‌العبور تقدیر و تشکر کرده است.

امین اسدی، مشاور معاون وزیر و مسئول جهاد دامپزشکی در این خصوصی با ابراز خشنودی از این تقدیر دلگرم کننده وزیر جهاد کشاورزی خطاب به جهادگران دامپزشک اظهار کرد: این رضایتمندی عزم همکاران جهاد دامپزشکی جهت گستردگی بیشتر خدمات جهاد دامپزشکی در سالی که به نام جهش تولید با مشارکت مردم نیز مزین شده است را دوچندان خواهد کرد.

وی افزود: تاکنون بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور در زمینه‌هایی همچون واکسیناسیون، درمان، تشخیص، آموزش و ترویج و مدیریت بیماری‌های دامی انجام داده است و در رزمایش‌های جهاد دامپزشکی از ظرفیت‌های دیگر ارگان‌های دولتی و غیردولتی، سپاه و بسیج و گروه‌های جهادی، برای تسریع خدمت‌رسانی به مناطق صعب‌العبور استفاده می‌شود.

لازم به ذکر است؛ از آنجا که کنترل بیماری‌های دام و طیور از جمله وظایف سازمان دامپزشکی است، سازمان دامپزشکی کشور در سالی که مزین به نام جهش تولید با مشارکت مردم است، با توسعه کمی و کیفی خدمت جهاد دامپزشکی به تولیدکنندگان می‌تواند در اجرای سیاست‌های این سازمان برای کشف استعداد و ظرفیت‌های گروه‌های جهادی در مناطق روستایی و خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی به تولیدکنندگان مناطق روستایی و عشایری کشور استفاده بهینه کند.

کد خبر 747162

دیگر خبرها

  • درخواست آرژانتین از پاکستان: وزیر کشور ایران را بازداشت کنید!
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • سومین درخواست وزارت ارتباطات برای رفع فیلترگوگل‌پلی/ رونمایی ماهواره‌های جدید تا یکی دو ماه دیگر
  • شهرستان اردل میزبان چهاردهمین جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت
  • ۴۰ شهرستان استان خراسان رضوی دچار تنش آبی است
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در شهرستان چگنی
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • وزیر کار : لایحه تغییر نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران در مراحل پایانی تدوین
  • افتتاح بیمارستان دامپزشکی در شهرستان اردل