Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اعلام خبر بازداشت پنج شرور در شرق تهران، در این رابطه اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر حضور شرور به نام شرق تهران به همراه چند نفر دیگر از ارذل و اوباش در محله نبرد و قصد ایجاد درگیری و اخلال در نظم و امنیت محل، موضوع در دستور کار عملیات کلانتری ۱۳۲ نبرد قرار گرفته و مأموران سریعاً به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه مأموران پس از حضور در محل، متهمان را همراه با سلاح سرد در یکی از کوچه‌های محله نبرد مشاهده کردند، افزود: با هماهنگی و اجرای طرح مهار و یک عملیات منسجم پلیسی، شرور سابقه‌دار شرق تهران به همراه چهار نفر دیگر از اراذل و اوباش سابقه‌دار قبل از هرگونه اقدامی دستگیر و به کلانتری دلالت داده شدند. 

وی تصریح کرد: مأموران در بررسی و پی‌جویی‌های انتظامی به علت حضور متهمان برای اقدامی تلافی‌جویانه و درگیری با دو نفر از ساکنان آن محل پی بردند و دو نفر از شکات در کلانتری حاضر و اعلام شکایت کردند. 

این مقام‌ انتظامی با اشاره به اینکه اخلال در نظم و امنیت کشور و شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد خواهد شد، خاطرنشان کرد: متهمان و پرونده متشکله به مرجع قضائی معرفی شدند. 

متهم اصلی این پرونده هانی کرده؛ شرور به نام تهران است که بارها و بارها سابقه‌ شرارت و درگیری در پرونده خود دارد و مجدداً بازداشت شده است. 

کد خبر 682233 منبع: تسنیم برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی خبر مهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی خبر مهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۱۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۲ شرور به مرد زاهدانی در خیابان

 به گزارش تابناک، سرهنگ علیرضا دلیری روز چهارشنبه اظهار کرد: همزمان با اعلام وقوع یک فقره  تیراندازی  و مجروحیت شهروند زاهدانی، بلافاصله تیم عملیاتی ماموران انتظامی با جدیت پیگیر موضوع شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه  پلیس  مشخص شد ۲ شرور با انگیزه اختلافات قبلی در سطح یکی از خیابان های شهر به سمت شهروند زاهدانی شلیک و وی از ناحیه پای چپ مصدوم و متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی تیم پلیس در این راستا خاطرنشان کرد: کمتر از ۲ ساعت ۲ شرور مسلح شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز از متهمان کشف و ضبط شد.

منبع: رکنا
 

دیگر خبرها

  • قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی/ دوست مقتول بازداشت شد
  • دستگیری ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا
  • دستگیری متهمان سایبری کنکور/ دریافت بالغ بر ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان
  • کلاهبرداری ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان کنکور/ متهمان دستگیر شدند
  • دستگیری متهمان سایبری کنکور/ دریافت بالغ بر ۱۰۰ هزار تتر رمز ارز از داوطلبان
  • درون مقر مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی چه می‌گذرد؟
  • شلیک ۲ شرور به مرد زاهدانی در خیابان
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان در تهران/ یک نفر کشته شد؛ 4 نفر بازداشت شدند
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت