Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، در بازار می‌توان موتورسیکلت‌های پرطرفدار را با قیمتی بین ۳۳ تا ۱۲۰ میلیون تومان خریداری کرد.

بیشتر بخوانید:

تعلیق خرید خودرو از بورس/ پای رانت در میان است؟

موتور سیکلت یاماها موتور مدل GRAND FILANO حجم ۱۲۵ سی سی گران‌ترین محصول این لیست است که ۱۲۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

موتور سیکلت گلکسی اس وای ام مدل FX۱۵۰ حجم ۱۴۹ سی سی نیز ۸۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موتور سیکلت گلکسی اس وای ام مدل J۲۰۰ حجم ۱۹۷ سی سی را می‌توان ۷۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خریداری کرد.

بر اساس این لیست موتور سیکلت پرواز مدل ۱۲۵ هندلی به نرخ ۳۳ میلیون تومان و موتور سیکلت پرواز مدل CDI ۱۵۰ سال ۱۳۹۹ به قیمت ۳۴.۵ میلیون تومان فروخته می‌شود.

نام و مدل

قیمت

موتور سیکلت یاماها موتور مدل GRAND FILANO حجم ۱۲۵ سی سی

۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

موتور سیکلت گلکسی اس وای ام مدل FX۱۵۰ حجم ۱۴۹ سی سی

۸۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان

موتور سیکلت گلکسی اس وای ام مدل J۲۰۰ حجم ۱۹۷ سی سی

۷۷,۴۰۰,۰۰۰ تومان

موتور سیکلت گلکسی اس وای ام مدل SR۲۰۰ حجم ۱۹۷ سی سی

۷۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان

موتور سیکلت گلکسی اس وای ام\r\nمدل TN۱۱۰ حجم ۱۱۱ سی سی

۵۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان

موتور سیکلت احسان مدل EH ۲۰۰ حجم ۱۹۶ سی سی

۵۲,۶۰۰,۰۰۰ تومان

موتور سیکلت دایچی مدل VP ۱۲۵ حجم ۱۲۵سی سی

۴۷,۷۰۰,۰۰۰ تومان

موتور سیکلت عرفان مدل ER۱۱۰ سال ۱۴۰۰

۳۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

موتور سیکلت سحر مدل ۱۲۵ استارتی

۳۷,۱۰۰,۰۰۰ تومان

موتور سیکلت پرواز مدل CDI ۱۵۰ سال ۱۳۹۹

۳۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان

موتور سیکلت پرواز مدل ۱۲۵ هندلی

۳۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

۲۲۳۲۲۴

کد خبر 1639610

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: موتورسیکلت خودروسازان بازار خودرو گرانی ۰۰۰ ۰۰۰ تومان میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۲۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاماها، یک اسطوره ژاپنی

به گزارش خبرآنلاین، توسعه و تولید یک نمونه اولیه در سال ۱۹۵۳ آغاز شد. برای کشف بهترین مسیر رو به جلو، مهندسان و طراحان یاماها به اروپا فرستاده شدند و در آنجا پایه ای عالی برای موتورسیکلت جدید خود در موتورسیکلت آلمانی DKW RT125 کشف کردند که دیگر تحت محدودیت های ناشی از ثبت اختراع در دوران جنگ قرار نداشت. کار بر روی یک نسخه کپی از DKW آغاز شد — البته با برخی بهبودهای قابل توجه.

بر اساس گزارش روزیاتو، موتورسیکلت جدید به جای چهار دنده، سه دنده داشت و تا زمانی که کلاچ درگیر بود می شد با هر دنده ای شروع به حرکت کرد. DKW برای شروع حرکت به خلاص شدن نیاز داشت. در سال ۱۹۵۵، یک موتورسیکلت برای تولید انبوه معرفی شد، در معرض فروش عموم قرار گرفت و موافقت فوری خریداران را جلب کرد. یاماها YA-1، یک موتور سیکلت ۲ زمانه ۱۲۵ سی سی، ثابت کرد که موفقیت آمیز و شروعی عالی برای موتورسیکلت های یاماها بود.

توسعه جهانی

با موفقیت YA-1، مدیریت یاماها بلافاصله به دنبال راه هایی برای گسترش تجارت خود بود و چشم خود را به ایالات متحده به عنوان نزدیک ترین، بزرگترین و سودآورترین بازار ممکن معطوف کرد. کوپر موتورز واردات یاماها YD-1 250 و MF-1 جدید را در سال ۱۹۵۸ آغاز کرد، و یاماها در سال ۱۹۶۰ یک شبکه نمایندگی را با گسترش تهاجمی راه اندازی کرد.

در طول دهه ۶۰، موتورسیکلت های یاماها تا حدودی از نظر اندازه و وسعت محدود بودند. با این حال، سال ۱۹۷۰ با معرفی اولین موتور سیکلت ۴ زمانه این شرکت، همه چیز را تغییر داد، موتورسیکلتی که بازارهای جدیدی را باز کرد و فرصت‌هایی را برای ساخت موتورهای بزرگتر و سریع‌تر ایجاد کرد. موتورسیکلت جدید ۶۵۰ سی سیXS-1 به بازار عرضه شد که بسیار شبیه به دوقلوهای موازی بریتانیایی بود که در آن زمان محبوب بودند. در حالی که در چند سال اول تغییراتی در طراحی مورد نیاز بود – مانند اضافه کردن ترمز دیسکی جلو – این موتورسیکلت به اندازه کافی محبوب شده و برای بیش از یک دهه در تولید باقی ماند.

با رشد سریع عصر کامپیوتر و پیشرفت سریع فناوری، دهه ۱۹۸۰ دورانی بود که در آن یاماها می توانست مهارت خود را به عنوان یک تولید کننده در سطح جهانی نشان دهد. یاماها سیستم کنترل مدیریت تولید پان یاماها (PYMAC) خود را در تاسیسات تولید کامپیوتری اش پیاده سازی کرد و به دنبال آن در چند سال اول این دهه فعالیت خود را به اسپانیا، فرانسه، برزیل و چین گسترش داد.

موتورسیکلت های آن دوران یاماها مرزها را جابجا می کردند. موتورسیکلت اسپورت Seca در کنار کروزر Virago و اولین مدل تور یاماها، Venture Royale، که اولین موتورسیکلت آن با موتور V4 خنک شونده با مایع بود، به نمایش درآمد. Venture یک موتور بزرگ و راحت بود که سیستم تعلیق بادی قابل تنظیم و بی سیم را برای سواری در مسافت های طولانی نیز ارائه می کرد.

با این حال، ستاره های این دوره در سال های ۱۹۸۴ و ۱۹۸۵ ظاهر شدند. ابتدا، یاماها موتورسیکلت ورزشی FZ750 را با اولین موتور DOHC با پنج سوپاپ در هر سیلندر برای این شرکت معرفی کرد و به روند رو به رشد تولید سوپربایک پیوست.

در دهه ۲۰۰۰، مدل سوپراسپرت FZR توسط YZF جایگزین شد. این نسخه شامل YZF-R6 با ظرفیت ۶۰۰ سی سی و YZF-R1 با ظرفیت ۱,۰۰۰ سی سی بود. این موتورسیکلت ها به ترتیب ۱۲۰ و ۱۵۰ اسب بخار قدرت را در فریم بسیار سبک و چابک به راکبان ارائه می‌کردند.

یاماها در حال حاضر بر میراثی غنی از نوآوری و تولید ایستاده است که برای کیفیت خود شهرت زیادی کسب کرده است. خط تولید کنونی پایه های تثبیت شده مهندسی مکانیک را با فناوری پیشرفته ترکیب می کند و محصولات مدرن و در سطح جهانی را ارائه می دهد. علاوه بر این، یاماها به حوزه های جدیدی از تحقیق و توسعه وارد شده است که منجر به فناوری های جدید خارج از ترکیب محصولی تاریخ ساز آن شده است.

ترکیب فعلی موتورسیکلت های یاماها نمایانگر نگاه رو به جلو است. یاماها عمدتاً از بازار کروزرها، غیر از بولت R-Spec و V Star 250، کناره گیری کرده و بر هسته‌ای از موتورهای خیابانی فوق مدرن و پیچیده همراه با ارائه قوی اسکوترهای خیابانی بسیار کارآمد تمرکز کرده است.

با سرمایه‌گذاری روی توسعه پیشرانه‌های الکتریکی که از قبل آغاز شده است، تنها بحث زمان است که کی موتورسیکلت‌های برقی آماده عرضه در نمایندگی‌های یاماها شوند و به نظر می‌رسد که یاماها تا زمانی که شرایط اجازه دهد به تحویل موتورسیکلت های سنتی خود ادامه می‌دهد. برند یاماها با موتورسیکلت های ۲ زمانه هوشمندانه خود راه زیادی را برای کمک به بازسازی یک کشور جزیره ای جنگ زده طی کرده است. تا زمانی که به ارتقای کیفیت و نوآوری ادامه دهد، یاماها برای دهه‌های آینده با ما خواهد بود.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895676

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس
  • یاماها، یک اسطوره ژاپنی
  • دستگیری سارقان سابقه‌د‌ار خودرور و موتورسیکلت در شهرری
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۷ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ در بازار موبایل
  • سقوط مرگبار موتور سیکلت از پل در شهرستان رامهرمز
  • قیمت روز انواع سکه و طلا در بازار +جدول
  • قیمت شاهین در بازار امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۶ فروردین ۱۴۰۳؛ محبوب‌ترین گوشی بازار با چه قیمتی فروخته می‌شود؟
  • قیمت شاهین در بازار امروز ۲۵ فروردین ۱۴۰۳