Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی نیکزاد عصر امروز در جریان سفر به شهرستان‌های خلخال و کوثر اظهار کرد: تونل الماس در محور خلخال - اسالم به طول ۵/۲ کیلومتر اجرا و ماده ۲۳ و ماده ۵۶ آن با حضور نماینده مردم خلخال و کوثر در تهران پیگیری می‌شود و ۵۰ میلیارد تومان اختصاص‌یافته برای آغاز احداث این تونل با تخصیص صد درصد ابلاغ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که مصوبات این سفر یک ماه بعد در هیأت رئیسه مجلس پیگیری خواهد شد، افزود: سد کوثر و پایاب سد کوثر در اولویت دولت بوده و ۱۲۰۰ هکتار پایاب سد کوثر اجرا می‌شود که امسال ۲/۷ کیلومتر پایاب انتقال انجام خواهد شد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص بازدید از راه سکرآباد به کوثر نیز بیان کرد: این جاده با اعتبار ۵ میلیارد تومان به طول ۵ کیلومتر اجرا خواهد شد.

نیکزاد با اشاره به بازدید هوایی از پروژه‌ها گفت: کمربندی و کنارگذر خلخال به طول ۵/۵ کیلومتر تملک اراضی می‌شود و در این خصوص ۲۰ میلیارد تومان به این امر اختصاص یافت.

اختصاص ۳۰ میلیارد تومان برای جاده خلخال - کلور - درام

وی در بازدید از بلوار خروجی شهر خلخال به سمت اسالم و کلور نیز اظهار کرد: از سوی سازمان راهداری کشور ۳ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافت.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در خصوص طرح هادی نیز ۲۸ روستا در شهرستان خلخال و ۱۵ طرح هادی در روستاهای شهرستان کوثر اجرایی و تا پایان سال ۲۵ روستا از این خدمات برخوردار خواهند شد.

نیکزاد در خصوص جاده خلخال - کلور - درام و اهمیت این جاده بیان کرد: ۳۰ میلیارد تومان برای این پروژه از محل مصوبات سفر به‌صورت صد درصد اختصاص خواهد یافت و با تمام توان از این پروژه حمایت خواهیم کرد.

وی گفت: بیش از ۶۵ راه روستایی آماده آسفالت است که امسال ۴۵ کیلومتر قبل از فصل سرما آسفالت خواهد شد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در خصوص برق شهرک صنعتی گزار، برق یک مگاواتی به این شهرک در جهت اشتغال جوانان اختصاص می‌یابد و برق شهرهای هشجین و کلور هم نیازمند پایداری است.

انتهای پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس

کلیدواژه: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تونل الماس میلیارد تومان خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۲۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز دوم پروژه توسعه بیمارستان کوثر بروجرد آغاز خواهد شد

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: به‌زودی اجرای فاز دوم پروژه طرح توسعه بیمارستان کوثر این شهرستان آغاز خواهد شد.

عباس گودرزی در گفت‌‎وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: یکی از اولویت‌هایی که برای خدمت به جامعه بازنشستگان و کارگران در نظر گرفته شد، توسعه زیرساخت‌های درمانی شهرستان بروجرد بود.

وی بیان کرد: در گذشته، بیمارستان کوثر با مساحتی حدود ۶۰۰۰ مترمربع استانداردهای درمانی را نداشت. با پیگیری‌های مستمر و مساعدت سازمان تأمین اجتماعی‌، این پروژه با سه برابر ظرفیت و ایجاد استانداردهای درمانی شروع شد. اکنون پروژه ۱۰۰ درصد تکمیل و تجهیز شده است و در روزهای آینده با حضور مسؤولان ملی به بهره‌برداری می‌رسد.

گودرزی ادامه داد: این پروژه برای افزایش ظرفیت درمان شهرستان و تسهیل امور درمانی بازنشستگان و کارگران نقش به‌سزایی خواهد داشت.

وی افزود: هم‌زمان با افتتاح، فاز دوم پروژه آغاز خواهد شد و نوسازی و مقاوم‌سازی ساختمان قبلی بیمارستان با هماهنگی انجام‌شده کارش آغاز خواهد شد. این اقدام در راستای افزایش سرانه درمانی بروجرد نقش بسزایی خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پله فرار تونل غدیر قم سال ۱۴۰۳ احداث می‌شود
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان
  • تأمین مالی ۳۵۰ هزار میلیارد تومانی با استفاده از ابزارهای نوین
  • ۱۶۵ میلیارد تومان برای مشارکت در ساخت آزادراه تهران - شمال
  • فاز دوم پروژه توسعه بیمارستان کوثر بروجرد آغاز خواهد شد
  • مساعدت بیش از ۲ میلیارد تومانی برای مددجویان نکا
  • دولت اعتبارات خاصی جهت ساخت و ساز مدارس در سیستان و بلوچستان اختصاص داده است
  • بهسازی ۸۶۱ کیلومتر از محور‌های خوزستان
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های پلدختر رفع شد