Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: ای کاش اسراییل جرئت کرده و یک غلطی بکند و بهانه ای به دست ما بدهد تا ما او را از روی زمین محو کنیم.

به گزارش قدس آنلاین، محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور در آیین بزرگداشت شهید محمد بروجردی در دانشگاه عالی دفاع ملی طی سخنانی اظهار داشت: برای بزرگداشت مرد بزرگی دور هم جمع شده ایم البته امروز بزرگداشت پیشمرگان کرد مسلمان هم هست که در گمنامی جان خود را فدای انقلاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شهید محمد بروجردی را اولین مرد میدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و گفت: شهید بروجردی مشتاق حضور در میدان نبرد حق علیه باطل بود او مبارزی خستگی ناپذیر بود ، او قبل از انقلاب با بصیرتی که داشت خطر گروه مجاهدین( منافقین ) برای انقلاب را تشخیص داده بود و گوش زد کرد برای همین بود که گروه های مسلمان مبارزه برای مقابله با رژیم شاه و خطر اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کودتایی شکل بگیرد و یا منافقین اسلحه به دست بگیرند ، با هم متحد شدند .

معاون اقتصادی رییس جمهور تصریح کرد: شهید بروجردی دارای یک مکتب فکری و از بصیرت بسیار بالایی برخوردار بود، او معتقد بود کسی که مردم کردستان را دوست ندارد نباید به کردستان بیایید. او صاحب فکر و اعتقاد بود و رفتار و کردار او با فکر و اعتقاد بود . بعد از تاسیس پیشمرگان مسلمان کرد بود که سازمان های مبارز مردمی با الگو گیری از تفکر او تشکیل شد گروه های مانند حزب الله لبنان، سپاه بدر.

رضایی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی همه سراب ها را کنار زد و در مقابل زورگویان عالم ایستاد و شما در این چند روز اخیر مشاهده می‌کنید که رژیم صهیونیستی، آمریکا و کشورهای اروپایی مجدد برای شکستن این مقاومت متحد شده اند.

وی ادامه داد: دنیا در حال تغییر و پوست اندازی است اگر کشور ما در این تحول نقش‌آفرینی کند می‌تواند جایگاه خود را حفظ کند.

معاون اقتصادی رییس جمهور با اشاره به سخنان چند روز اخیر مقامات رژیم صهیونیستی و تهدیداتی که علیه کشورمان داشته اند تصریح کرد: مقامات اسراییل تهدید کرده‌اند که فلان طرح که نمی خواهم اسمش را ببرم می‌خواهند اجرایی کنند، ای کاش اسراییل جرئت کرده و یک غلطی بکند و بهانه ای به دست ما بدهد تا ما او را از روی زمین محو کنیم.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: محسن رضایی اسرائیل معاون اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۲۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی عازم پاکستان شد

رئیس جمهور پیش از عزیمت به پاکستان و سریلانکا گفت: توسعه روابط ایران و پاکستان با اتکا به سابقه دیرینه تاریخی و تمدنی مورد تاکید مقامات عالی دو کشور است. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بامداد امروز دوشنبه پیش از عزیمت به پاکستان و سریلانکا، با بیان اینکه این سفر به دعوت روسای جمهور دو کشور دوست انجام می‌شود، تصریح کرد: کشور پاکستان از جمله کشورهای مهم جنوب آسیا و دارای روابط دیرینه‌‌ تاریخی و تمدنی با ایران است که همواره روابط سیاسی و اقتصادی و نیز همکاری‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای مورد توجه دو کشور بوده است.

رئیس جمهور با اشاره به نگاه مشترک جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در زمینه حقوق بشر، دفاع از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با تروریسم تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در راستای سیاست همسایگی و توسعه روابط با کشورهای اسلامی و همسو، علاقمند به ارتقای روابط با کشور پاکستان است و در این سفر مسائل مختلفی از جمله مسائل اقتصادی و تجاری، انرژی و مسائل مرزی با دولت پاکستان مورد بحث و گفتگو قرار خواهد گرفت.

رئیسی همچنین با بیان اینکه سطح روابط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان به میزان سطح روابط سیاسی نیست، از هدف‌گذاری 10 میلیارد دلاری مبادلات تجاری و اقتصادی با توجه به ظرفیت‌های قابل توجه دو کشور در این زمینه خبر داد و گفت: مردم پاکستان، مردمی مومن، متدین و علاقمند به ارزش‌های انقلاب اسلامی بویژه به امام خمینی(ره) و رهبری معظم انقلاب اسلامی هستند و محبت و ارادت خود به ایران اسلامی را بارها به اثبات رسانده‌اند، ما امنیت این کشور را امنیت خود می‌دانیم و معتقدیم تثبیت و ارتقای امنیت نقاط مرزی به نفع دو کشور و دو ملت خواهد بود.

رئیس جمهور همچنین توسعه روابط اقتصادی و تجاری با سریلانکا را از جمله اهداف سفر خود به این کشور عنوان کرد و با اشاره به رشد قابل توجه همکاری‌های دو کشور در حوزه فنی و مهندسی ابراز امیدواری کرد این سفر نقطه عطفی در ارتقای سطح روابط میان ایران و سریلانکا باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است
  • امیر سیاری: بدون حضور دانشگاهیان و جهادیان نمی‌توانستیم «موشک تاو» بسازیم
  • توییت محسن رضایی دباره پیام امام به فرماندهان سپاه
  • شهید قرنی نخستین شهید ارتش بعد از انقلاب اسلامی
  • رئیسی عازم پاکستان شد
  • این چهره نظامی، فقط ۲۵ روز فرمانده کل سپاه بود /محسن رضایی رکورد زد /اساسنامه سپاه پاسداران به امضای کدام چهره شاخص سیاسی رسید؟
  • مراسم ترحیم معاون اول احمدی نژاد بی حضور رییس جمهور پیشین
  • جامعه ایثارگران از بنیاد شهید انتظاری به غیر از تکریم ندارد
  • تصاویری از سعید جلیلی، محسن رضایی و وزیر رئیسی در مراسم ترحیم معاون اول احمدی نژاد /لاریجانی هم آمد