Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل؛ سیداحسان خاندوزی شامگاه امروز بعد از شرکت در جلسه شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان اردبیل، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دیدار با فعالان اقتصادی استان با هدف تسریع در به ثمر نشستن مصوبات سفر استانی ریاست جمهور، از اهداف این سفر است.

وی افزود: تامین اعتبارات طرح‌های بزرگ و راهبردی استان با جدیت تمام پیگیری می‌شود، و تلاش می‌کنیم با ترزیق اعتبارات در تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های کلیدی استان از جمله راه‌ آهن در موعد مقرر گامی موثر برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: در بخش‌های مربوط به ترانزیت، تجارت و گمرک استان نیز خلاهایی وجود دارد که از آن جمله، می‌توان به وعده استقرار دستگاه ایکس ری در گمرک بیله‌سوار از سال‌ها قبل اشاره کرد که موعد آن گذشته است.

خاندوزی ادامه داد: تامین این دستگاه در اولویت قراردادهای گمرک جمهوری اسلامی قرار گرفت تا با سرعت،دقت، کیفیت و همچنین پیشگیری از مفاسدی که ممکن است وجود داشته باشد زمینه بهبود روابط تجاری دو طرف استان اردبیل و کشوری آذربایجان فراهم شود.

ابلاغ مصوبه نهایی ستاد تنظیم بازار طی چند روز آتی 

وی، در رابطه با افزایش قیمت‌ سایر کالا به غیر از چهار قلم کالای اساسی تشریح کرد: طبق خواسته  رئیس جمهور ستاد تنظیم بازار موظف شد تا قیمت اقلامی که تهیه مواد اولیه آن هیچ ارتباطی با ارز وارداتی ندارد و کالاهایی که ارتباطی به طرح توزیع یارانه‌ها ندارد، نظارت و کنترل شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی اضافه کرد: تا چند روز آینده، مصوبه نهایی ستاد تنظیم بازار توسط وزیر صمت ابلاغ خواهد شد که امیدواریم با سرعت بخشی به ابلاغ، اجرا و نظارت دقیق در بازار شاهد بازگشت آرامش و اعتماد فعالان اقتصادی باشیم.

اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد در ۱۰ استان کشور

خاندوزی در رابطه با موضوع نان، افزود: مسئله نان جز کالاهای راهبردی است که لازم بود پیش از اجرای این طرح در کل کشور به صورت آزمایشی در برخی از استان‌ها به اجرا دربیاید تا نقاط ضعف استخراج شود، چرا که دولت معتقد است در تهیه نان به عنوان قوت غالب مردم مخاطره و ریسک جدیدی ایجاد نشود.

وی اضافه کرد: از اردیبهشت ماه طرح هوشمندسازی یارانه آرد در خبازی‌های برخی استان‌ها به صورت آزمایشی آغاز و هم اکنون در ۱۰ استان کشور این طرح در حال اجرا است که با شناسایی و رفع نقاط ضعف با حداکثر کارایی و حداقل مشکل در کل کشور اجرا خواهد شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در رابطه با اجرایی شدن کالا برگ‌ها در کشور گفت: این طرح جز دستوراتی است که به ستاد اقتصادی دولت داده شده و بانک مرکزی در کنار وزارت صمت، وزارت جهادکشاورزی و وزارت اقتصاد مشغول تکمیل زیرساخت فنی برای پیاده‌سازی این طرح است که  اطلاعات تکمیلی پس از آماده این زیرساخت در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر وزیر اقتصاد ستاد تنظیم بازار گمرک بیله سوار امور اقتصادی و دارایی ستاد تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۲۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام دارای ۱۴۵ مصوبه، ۳۰۱ پروژه و بیش از شش هزار میلیارد مصوبه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، جلسه بررسی مصوبات سفر ریاست جمهوری و آخرین وضعیت پروژه‌های آن امروز _سه شنبه چهارم اردیبهشت_ با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام و مدیران مرتبط برگزار شد.

سعید هژبری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در این جلسه سفر رئیس‌جمهور به ایلام را دارای خیر و برکت و آورده برای استان دانست و اظهار کرد: اتمام پروژه‌های سفر و تحقق مصوبات در اولویت برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد.

وی افزود: سفر اول آیت الله رئیسی به استان ایلام دارای ۱۴۵ مصوبه، ۳۰۱ پروژه و بیش از شش هزار میلیارد مصوبه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی که دارای درصد پیشرفت بالایی است باید هرچه زودتر تکمیل شود که این مهم یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران در استان و در نهاد ریاست جمهوری خواهد بود.

هژبری ادامه داد: مصوبات خوبی برای سفر دوم ریاست جمهوری پیش‌بینی و تنظیم شده، اما مصوبات دور اول سفر باید عملیاتی و پروژه‌ها اجرایی شده است و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه مدیران باید به جزئیات پروژه‌های مرتبط با سفر اشراف کامل داشته باشند، تاکید کرد: مدیران پیگیر دریافت تخصیص، فعال شدن پروژه و اتمام آن‌ها باشند و نسبت به رفع موانع تحقق مصوبات اقدام کنند.

در این جلسه آخرین وضعیت مصوبات و پروژه‌های امور عشایری، راه و شهرسازی، اداره زندان‌ها، ورزش و جوانان، بنیاد شهید، جهاد کشاورزی، دانشگاه ایلام، دانشگاه پیام نور، آب منطقه‌ای، فنی و حرفه‌ای، راهداری، آبفا، دانشگاه علوم پزشکی و کمیته امداد بررسی و تصمیمات لازم برای پیشبرد این پروژه‌ها اتخاذ شد.

کد خبر 747124

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • مصوبه کمیسیون اصل ۹۰ برای اقتصادی شدن پخت نان کامل
  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • برنامه‌های فرهنگی بر اساس برش استانی مهندسی فرهنگی اجرا شود