Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@00:23:31 GMT

انهدام اعضای باند شرکت هرمی یونیک فاینانس در بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۲۹۴۰

انهدام اعضای باند شرکت هرمی یونیک فاینانس در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ جهانبخش صیادی فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی با دریافت اطلاعاتی مبنی بر فعالیت غیر مجاز یک شرکت هرمی که در زمینه بازاریابی شبکه ای غیرمجاز فعالیت می‌کند، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر افزود: مأموران محل دقیق فعالیت این شرکت را در شهرستان بوشهر شناسایی و پس از تشکیل یک تیم عملیاتی و هماهنگی قضائی، وارد مخفیگاه آنان شده و یک نفر سر شاخه و ۴ نفر از اعضاء باند را دستگیر و جهت بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مأموران در بازرسی از محل، موفق به کشف پک آموزشی، کیس، مانیتور، کتابچه و جزوه آموزشی در خصوص فعالیت اعضاء این باند شدند و تعداد ۸ نفر مالباخته به ارزش ۲۰ میلیارد ریال که از آنها کلاهبرداری شده بود شناسایی شد.

صیادی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی پلیس به جرم خود اعتراف کردند که برای عضوگیری و اعتمادسازی اعضا، کار خود را قانونی جلوه می‌دادند که با هوشیاری پلیس شناسایی و دستگیر پس از تشکیل پرونده، تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انهدام باند شرکت هرمی یونیک فاینانس بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری اعضای یک باند سرقت با ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین زلقی در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از یک گاراژ ضایعاتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۷ این فرماندهی با کار اطلاعاتیف اعضای باند چهار نفره سارقان در ارتباط با سرقت رخ داده را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به کشف دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه متهمان، بیان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران