Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، بررسی فایل‌های فروش مسکن مهر در شهر جدید پردیس نشان می‌دهد بسیاری از واحدهای آگهی شده نوساز و یک و یا دوساله به صورت خام فروخته می‌شود و مالک باید نسبت به نصب کابینت، شیرآلات، کلید و پریزهای برق، کولر، پکیج و ... اقدام کند که به حتم بودجه‌ای مضاف بر قیمت نهایی واحد مسکونی فروخته شده ، در نظر بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید :

میانگین قیمت مسکن در پایتخت افزایش یافت

در بین فایل‌های آگهی شده و در فاز ۸ یک آپارتمان خام با سن بنای یک سال را متری ۵.۵ میلیون و با قیمت نهایی ۶۹۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته‌اند و همچنین در فاز ۱۱ هم یک واحد ۸۷متری را می‌توان با ۷۰۰ میلیون تومان خریداری کرد.

در فاز ۹ شهر پردیس هم یک واحد ۸۷متری را می‌توان با ۸۶۰ میلیون تومان و یک آپارتمان ۸۵متری در فاز ۱۱ را با ۹۶۰ میلیون تومان خرید.

در فاز یک نیز یک واحد ۱۲۷متری با سن بنای ۱۶ سال را متری ۱۹.۶ میلیون تومان و با قیمت نهایی ۲ میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان می‌فروشند.

همچنین در فاز ۳ نیز یک واحد ۷۸متری با سن بنای ۱۱ سال می‌توان متری ۱۶.۱ میلیون و قیمت نهایی یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان خرید.

در فاز ۱۱ نیز یک آپارتمان ۸۷متری را یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده‌اند و آن را متری ۱۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان می‌فروشند.

محدوده

متراژ

سن بنا

قیمت هر متر مربع

قیمت کل

فاز ۱۱

۸۷متر

۱ سال

۱۲.۰۶ میلیون

۱.۰۵۰ میلیارد

فاز ۵

۸۹متر

۱ سال

۱۵.۷ میلیون

۱.۴۰۰ میلیارد

فاز ۸

۱۲۱متر

۱ سال

۱۱.۷ میلیون

۱.۴۲۰ میلیارد

فاز ۱

۱۲۷متر

۱۶ سال

۱۹.۶ میلیون

۲.۴۹۰ میلیارد

فاز ۸

۱۰۵متر

نوساز

۱۴.۷ میلیون

۱.۵۵۰ میلیارد

فاز ۱۱

۸۷متر

۱ سال

۸.۰۴ میلیون

۷۰۰ میلیون

فاز ۹

۸۴متر

۳ سال

۱۴.۸ میلیون

۱.۲۵۰ میلیارد

فاز ۵

۸۵متر

۲ سال

۱۶.۴ میلیون

۱.۴۰۰ میلیارد

فاز ۸

۱۲۵متر

۱ سال

۵.۵ میلیون

۶۹۰ میلیون

فاز ۱۱

۸۵متر

۱ سال

۱۱.۱ میلیون

۹۶۰ میلیون

فاز ۹

۸۷متر

۱ سال

۹.۸ میلیون

۸۶۰ میلیون

فاز ۱۱

۸۷متر

نوساز

۱۴.۷ میلیون

۱.۲۸۰ میلیارد

فاز ۵

۸۵متر

نوساز

۱۳.۶ میلیون

۱.۱۶۰ میلیارد

فاز ۳

۷۸متر

۱۱ سال

۱۶.۱ میلیون

۱.۲۶۰ میلیارد

فاز ۱۱

۸۷متر

۲ سال

۱۶.۶ میلیون

۱.۴۵۰ میلیارد

.۲۲۳۲۲۴

کد خبر 1639609

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مسکن قیمت مسکن مسکن مهر میلیون تومان میلیارد فاز قیمت نهایی میلیون فاز ۷ میلیون ۱ ۶ میلیون یک واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۳۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج یک تحقیق: واحدهای مسکونی در بریتانیا نسبت به کشورهای پیشرفته کیفیت و کمیت پایین‌تری دارند

اندیشکدهٔ بنیاد رزولوشن (The Resolution Foundation) اعلام کرد که بحران مسکن در بریتانیا موضوع مهم و مؤثر در رقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۲۴ این کشور خواهد بود.

به گزارش یورونیوز، این بنیاد که چشم‌انداز سه ماهه خود را از بازار مسکن بریتانیا منتشر کرده، وضعیت خانه‌ها در این کشور را از لحاظ قیمت بالا، اندازه کوچک، قدیمی بودن و مصرف بالای انرژی مورد انتقاد قرار داده است.

این اندیشکده در گزارش خود که از داده‌های «سازمان توسعه و همکاری اقتصادی» برای مقایسه وضعیت مسکن بریتانیا با اقتصادهای مشابه استفاده کرده است، اعلام کرد: «وقتی صحبت از مسکن در بریتانیا می‌شود، خانوارها از نظر کمیت و کیفیت محصول پایین‌تری دریافت می‌کنند.»

خانه‌ها در بریتانیا نسبت به بسیاری از اقتصادهای توسعه‌یافته دیگر مانند فرانسه، آلمان، ژاپن، آمریکا و تایوان، فضای کمتری برای هر نفر دارد.

این تحقیق همچنین نشان می‌دهد که سهم هر نفر از فضای خانه‌های بریتانیا حتی نسبت به مناطق مرکزی شهر نیویورک نیز کمتر است.

بنیاد رزولوشن اعلام کرد که خانه‌های افراد شاغل در بریتانیا نسبت به «بیشتر» کشورهای اروپایی دورتر از محل کار آن‌ها قرار دارد. همچنین بنا بر اعلام بنیاد رزولوشن، علیرغم برنامه دولت بریتانیا برای دستیابی به انتشار خالص کربن صفر تا سال ۲۰۵۰، خانه‌ها در این کشور نسبت به سایر کشورهای پیشرفته، قدیمی‌تر و کمتر عایق‌بندی شده‌اند.

بحران مسکن در بریتانیا که مدت‌هاست به عنوان یکی از مهم‌ترین مشکلات اجتماعی این کشور محسوب می‌شود، با کمبود مسکن ارزان‌قیمت، افزایش اجاره بها و قیمت خانه‌ها آغاز شد.

همچنین بحران هزینه‌های زندگی در بریتانیا امکان خانه‌دار شدن بریتانیایی‌ها را دشوار کرده است.

بریتانیا در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ انتخابات سراسری برگزار خواهد کرد که بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده، حزب کارگر، حزب اصلی اپوزیسیون نسبت به محافظه‌کاران حاکم به رهبری ریشی سوناک، نخست‌وزیر این کشور در موقعیت بهتری قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازار بی سرپناه مسکن
  • بازار بی‌سرپناه مسکن
  • سیگنال عجیب دلار به قیمت مسکن/ قیمت‌ جدید خانه‌های پایتخت را ببینید (+ جدول)
  • سیگنال عجیب دلار به قیمت مسکن/ قیمت‌ جدید خانه‌های پایتخت را ببینید + جدول
  • نتایج یک تحقیق: واحدهای مسکونی در بریتانیا نسبت به کشورهای پیشرفته کیفیت و کمیت پایین‌تری دارند
  • فوری؛ خرید و فروش مسکن متوقف شد/ ترکش دلار ۶۰ هزار تومانی، بازار مسکن را فلج کرد
  • ۳۲ هزار واحد مسکن مهر هنوز تکمیل نشده است
  • پیش بینی قیمت مسکن در سال ۱۴۰۳ / جدیدترین قیمت خانه در تهران
  • تحویل سه هزار واحد مسکن مهر پردیس تا خرداد ماه
  • قیمت مسکن در اقتصادهای پیشرفته مقرون به صرفه است؟