Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@08:31:25 GMT

وقوع حریق در کارگاه مبل‌سازی محله مرتضی‌گرد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۶۲۶۶

وقوع حریق در کارگاه مبل‌سازی محله مرتضی‌گرد

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی با اشاره به وقوع حریق در یک کارگاه مبل‌سازی در محله مرتضی‌گرد گفت: ساعت ۱۹:۰۳ عصر امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک کارگاه مبل‌سازی در بزرگراه آزادگان، محله مرتضی‌گرد، کوچه ولیعصر بیستم به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: در ادامه سه ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند و در محل مشاهده شد که در یک ساختمان دو طبقه که یک نیم طبقه نیز در آن وجود داشت، کاملاً شعله‌ور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: آتش در حال گسترش به قسمت پایینی و کارگاه‌های همجوار بود که آتش‌نشانان عملیات خود را آغاز کردند و به سرعت موفق شدند که آتش را تحت کنترل خود درآورند.

ملکی با بیان اینکه این حادثه مصدومیت و تلفات جانی در پی نداشته است، گفت: در ساعت ۲۰:۱۳ عملیات به پایان رسید و محل برای بررسی علت حادثه تحویل کارشناسان شده است.

کد خبر 5511895

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی جلال ملکی حادثه شهرداری تهران شورای شهر تهران مترو قطار علیرضا زاکانی قوه قضاییه ترافیک سرقت صندوق امانات بانک ملی پلیس راهور طوفان شرکت مترو تهران دادستانی تهران متروی تهران حج تمتع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۶۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع انفجار و حریق در مغازه تولید رنگ و اسپری در خیابان معراج + عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع انفجار و حریق در مغازه تولید رنگ و اسپری در خیابان معراج خبر داد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: وقوع حادثه انفجار توأم با حریق در یک مغازه تولید رنگ و اسپری واقع در خیابان معراج امروز _شنبه یکم اردیبهشت_ به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حریق در طبقه زیرین یک ساختمان سه طبقه رخ داده است، افزود: با توجه به سنگین بودن این حادثه، مأموران امدادی این سازمان از شش ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه ساختمان مذکور خالی از سکنه است، اما مغازه به طور کامل طعمه حریق شده است، تصریح کرد: بیش از ۴۰۰ اسپری رنگ با توجه به دمای بالای حریق به اطراف پرتاب شده است.

شریعتی با اشاره به خارج کردن سه سه دستگاه کپسول ۱۱ کیلویی گاز مایع از محل حادثه ادامه داد: قسمتی از ساختمان مذکور در پی حریق رخ داده تخریب شده و اطفای حریق در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت بالایی در محل حاضر هستند و انرژی بالایی از مأموران اعزامی این سازمان گرفته می‌شود تا افراد تماشاگر در محل حادثه متفرق شوند، انتظار می‌رود شهروندان به منظور مشاهده صحنه‌های حوادث در محل تجمع نکنند تا مسیر برای امدادرسانی باز باشد.

کد خبر 746232

دیگر خبرها

  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • (ویدیو) آتش سوزی در محله پامنار؛ یک آتش‌نشان مصدوم شد
  • آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • آتش سوزی در محله پامنار/ یک آتش‌نشان مصدوم شد
  • مهار آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محدوده بازار
  • حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • وقوع انفجار و حریق در مغازه تولید رنگ و اسپری در خیابان معراج + عکس