Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: پیگیر دستورالعمل همسان‌سازی حقوق برای اجرا هستیم و همچنین برنامه‌ریزی سفر و گردشگری سلامت‌محور در دستور کار این صندوق است.

به گزارش ایران اکونومیست از صندوق بازنشستگی کشوری، محمد اسکندری در نشست کانون‌های بازنشستگی که با حضور ۲۲ نفر از روسا و اعضای کانون‌های بازنشستگی دستگاه‌های مختلف برگزار شد، در خصوص طرح پرداخت هزینه خسارت درمان، مدیریت خانه های امید بازنشستگان، هزینه سفرهای بازنشستگی و همسان سازی حقوق نکاتی را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص نقل قول وی مبنی بر عدم اجرای همسان‌سازی درسال ۱۴۰۱ گفت: ظاهرا بسیاری از افراد، بدون شنیدن مطلب و به اتکای برداشتی اشتباه از بیان بنده، این برداشت را بازنشر و در مورد آن اظهار نظر کرده اند.

وی افزود: نکته بیان شده در خصوص تعابیر مختلف از شیوه محاسبه حقوق ها پس از همسان سازی است و به تصمیم یا طرح صندوق در این زمینه ارتباطی ندارد، نکته مهم اینکه صندوق در این زمینه اختیار تصمیم گیری ندارد و مکلف به اجرای شیوه نامه اجرایی متناسب سازی حقوق در سال جاری است که باید از طرف مراجع ذی صلاح به صندوق بازنشستگی ابلاغ شود.

 مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اهمیت سفر به ویژه سفرهای سلامت محور برای بازنشستگان گفت: این موضوع با کاهش بیماری کرونا در کشور از اهمیت بالایی برای صندوق بازنشستگی کشوری برخودار است و همکاران ما در تلاش هستند با طراحی برنامه های متنوع سفر و گردشگری سلامت محور و با تعامل با کانون های بازنشستگی، از منابع موجود بهترین بهره را ببرند.

اسکندری اجرای شیوه متفاوت مدیریت بر خانه های امید را ضروری دانست و افزود: تلاش می‌کنیم به زودی برنامه جامعی برای مدیریت خانه های امید بازنشستگان در استان های کشور متناسب با شرایط هر استان تدوین و اجرا کنیم تا از این ظرفیت به شکل مطلوب و به نفع بازنشستگان استفاده شود.

در این نشست بازنشستگان و اعضای کانون های بازنشستگی ضمن بیان مطالبات مختلف بازنشستگان، خواستار بهبود خدمات ارائه شده در طرح پرداخت هزینه خسارت درمان و سایر طرح های رفاهی شدند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: همسان سازی ، صندوق بازنشستگی کشوری ، محمد اسکندری

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: همسان سازی صندوق بازنشستگی کشوری محمد اسکندری صندوق بازنشستگی کشوری کانون های بازنشستگی همسان سازی سازی حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۷۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان کشوری براساس مصوبه هیات دولت

جعفر امیرآبادی‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: حقوق بازنشستگان با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل و پیگیری‌های صورت گرفته براساس تصویب‌نامه ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ هیات وزیران امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه) و تا ساعاتی دیگر پرداخت می‌شود.

 امیرآبادی‌زاده تاکید کرد: پیگیری و هماهنگی‌های زیادی انجام شد تا افزایش مصوب هیات وزیران که در زمان صدور احکام حقوق امسال محاسبه شده بود، در زمان واریز حقوق‌ها نیز عملیاتی شود که خوشبختانه این مهم انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • حقوق بازنشستگان با چه فرمولی افزایش یافت ؟
  • پرداخت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان کشوری براساس مصوبه هیات دولت
  • حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟
  • حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد/ اعلام جزییات
  • زمان و شرط اجرای «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان»
  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir
  • افزایش ۶ میلیون تومانی حقوق بازنشستگان با اعمال همسان‌سازی | اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از این ماه