Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@10:15:43 GMT

بانک اطلاعاتی دقیق و جامع از فضاهای آموزشی تهیه شود

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۸۹۱۹

بانک اطلاعاتی دقیق و جامع از فضاهای آموزشی تهیه شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی اسماعیلی شامگاه شنبه در جلسه مشترک شورای معاونان با اداره‌کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان، به اهمیت و ضرورت پشتیبانی، تجهیزات و فضای آموزشی در کیفیت آموزش‌وپرورش اشاره کرد و گفت: باید ارتباط و تعامل دوسویه با اداره‌کل نوسازی بیشتر شود.

وی با بیان اینکه اعتبار ۳۱۹ میلیارد ریالی برای تعمیرات اساسی مدارس مورد نیاز است، اظهار کرد: با اولویت‌بندی مدارس نسبت به این کار اقدام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به اعتبارات فرهنگی در حوزه اداره‌کل نوسازی اشاره کرد و ابراز داشت: با پیگیری از طریق ارگان‌های مرتبط می‌توان میزان این اعتبارات را افزایش داد.

اسماعیلی تاکید کرد: باید بر اساس نیازهای واقعی تصمیم‌گیری‌ها صورت گیرد و در توزیع فضاهای آموزشی در سطح استان مدیریت درستی نداشته‌ایم.

وی گفت: باید بانک اطلاعاتی دقیق و جامع و به روزی از فضاهای آموزشی و تجهیزات مورد نیاز و همچنین تعمیرات مدارس در سطح مناطق تهیه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان بر لزوم هدفمند کردن کمک‌های خیرین بر اساس نیازهای روز در سطح مدارس اشاره کرد و گفت: در زمینه خیرین مدرسه‌ساز نیز باید این آگاه‌سازی صورت گیرد.

اسماعیلی تصریح کرد: با توجه به نیازمندی‌های احصا شده گام برداشته شود و از تصمیم‌گیری‌ها احساسی خودداری کنیم.

وی گفت: کلاس‌های مدارس خیرساز به نام خیرین نام‌گذاری می‌شود و در راستای ارج نهادن به خیرین و جذب مشارکت حداکثری خیرین در امر مقدس مدرسه‌سازی و سیاست‌های وزارتی مد نظر قرار گیرد.

کد خبر 5512101

منبع: مهر

کلیدواژه: علی اسماعیلی مدارس معلم بوشهر کرمانشاه خروج قطار از ریل دهه کرامت خطبه های نماز جمعه سفر استانی ویروس کرونا خراسان رضوی میلاد امام رضا ع مشهد اردبیل آمار کرونا امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۸۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر آموزش و پرورش: ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم احداث شد

وزیر آموزش و پرورش در آئین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه در فشافویه گفت: در دولت سیزدهم ۷ هزار مدرسه احداث شده که بیانگر آینده نگری دولت برای موضوعات آموزشی و پرورشی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، آئین افتتاح مدرسه 12 کلاسه خیرساز شاه حسینی در بخش فشافویه شهرستان ری صبح امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش و سایر مسئولین برگزار شد.

رضا مرادصحرایی وزیر آموزش و پرورش در این مراسم گفت: مدرسه هر کشور به عنوان محل پرورش نوآموزان است که اگر تربیت نسل آینده به نحو مطلوبی صورت گیرد قطعا جامعه در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار می گیرد.

وی افزود: در سه سالی که از آغاز به کار دولت مردمی سیزدهم‌ می‌گذرد، 7 هزار مدرسه احداث شده که بیانگر آینده نگری دولت برای موضوعات آموزشی و پرورشی است.

امکان افشای سئوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیرممکن شد وزیر آموزش و پرورش  در ادامه گفت: مردم و به ویژه خیرین نقش برجسته‌ای در ایجاد زیرساخت‌های آموزشی در کشور دارند و این امر، نمونه بارز تحقق مشارکت مردم در امور کشور است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • تهیه بانک اطلاعاتی دارو در چهارمحال و بختیاری
  • وزیر آموزش و پرورش: ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم احداث شد
  • ۳۰ درصد مدارس آذربایجان‌شرقی نیازمند بازسازی است
  • جدیدترین جزئیات درباره تعطیلی پنجشنبه ها | بانک ها مستثنی شدند | تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند؟ + فیلم
  • در مقوله مولدسازی اولویت با پروژه های نیمه تمام خیری است
  • خیرین در خط مقدم عرصه مدرسه سازی هستند
  • فعالیت ۳۰ مجمع خیرین مدرسه‌ساز در آذربایجان شرقی
  • اصلاحیه قانون تاسیس و اداره مدارس غیر دولتی ابلاغ شد
  • اصلاحیه قانون تاسیس و اداره مدارس غیردولتی ابلاغ شد