Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، نخستین دوره لیگ برتر بدن‌سازی و پرورش اندام کشور در حالی برگزار شد که تیمی از مازندران موفق شد در این رشته پرطرفدار نایب قهرمان رقابت‌ها شود و برای مازندران افتخارآفرینی کند.

علی داداشلو مدیر تیم وی آی پی مازندران در رقابت‌های پرورش اندام کشور در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، درباره سطح این مسابقات اظهار کرد: با توجه به اینکه مسابقه فینال بود هر ۶ تیم راه ‌یافته از تیم‌های خوب بودند ولی رقابت اصلی بین چهار تیم برتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دو تیم از مازندران در این رقابت‌ها حضور داشتند، گفت: قهرمانان جویبار و قائم VIP مازندران در لیگ حضور داشتند که در ترکیب تیم VIP مازندران از قهرمانان جهان آسیا و کشور حضور داشتند.

مدیر تیم وی آی پی مازندران بیان کرد: فیزیک کلاسیک قهرمان جام الماس و کشور فرشاد خوشکام، فیزیک؛ منصور عبدالهی قهرمان سه دوره کشور ماسکولار قهرمان کشور، امیر حسین مختاری فیتنس اسپرت، پیام حسن نژاد قهرمان جهانی اسپانیا پروش اندام، مهدی خبازیان نفر چهارم کشور و فیتنس چلنج کامبیز اوسطی قهرمان آسیا و کشور بادی کلاسیک قهرمان جام الماس و کشور مجتبی صالحی تبار در تیم مازندران حضور داشتند.

مدیر تیم مازندران درباره نایب قهرمانی تیمش اظهار کرد: ما فقط برای قهرمانی آمده بودیم و نائب قهرمانی برای ما لذتی نداشت. اگر داوران نگاه مهربانانه‌ای به چهره‌های سرشناس تیم ما داشتند قطعأ با اختلاف قهرمان می‌شدیم.

وی با بیان اینکه از داوران خواهشی دارم به چهره‌های نامدار توجه شود، افزود: زمانی لیگ اعتبار پیدا می‌کند که ورزشکاران نامدار شرکت کنند. تیم VIP مازندران یک تیم ملی بود که می‌تواند در هر تورنمنت جهانی افتخارآفرینی کند.

داداشلو درباره نحوه برگزاری این مسابقات هم اظهار کرد: مسابقات نقاط ضعف زیادی داشت که امیدواریم مسابقه سال بعد از تجربه اشتباهات سال گذشته استفاده شود. در مجموع فدراسیون تمام تلاشش را کرد که مسابقه فینال در سالن خوب و با استانداردهای کشوری برگزار شود.

مدیر تیم مازندران که تیمش عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کرده، ضمن گلایه از مسؤولان مازندرانی، بیان کرد: سرپرست هیأت استان هیچ توجه‌ای به تیم ما نداشت و روز اولی که جهت معرفی تیم به فدراسیون به هیأت استان رفته بودم، روی نامه تقاضا من دستور داد که با توجه به اینکه اسپانسر تیم مازندران یک تهرانی است، تیم مازندران از تهران شرکت کند که با انتقاد شدید من روبرو شد. من فقط به خاطر عرق استانم تیم را به اسم VIP مازندران در کشور رقابت کردیم.

وی افزود: به سختی عنوان کسب کردیم اما حتی دریغ از یک زنگ یا پیام تبریک از مدیرکل ورزش جوانان استان! هیچ شخصی برای تماشا و روحیه بچه‌ها از مسؤولان در سالن مسابقات حضور نداشتند.

داداشلو همچنین گریزی به نزدیکی مجمع انتخاباتی پرورش اندام مازندران و حواشی اطراف این انتخابات زد و ادامه داد: خواهشمندم نسبت به برگزاری مجمع و  از افراد جوان شایسته و متخصص استفاده شود. مازندران ظرفیت بالایی دارد. با توجه به اینکه سرپرست هیأت استان فقط برای برگزاری مجمع به عنوان بی‌طرف آمده بود، ولی هم‌اکنون در حال مهندسی است. از مسؤولان مربوطه و مدیرکل ورزش و جوانان خواهشمندیم تجدید نظر بفرمایند تا شخصی بی‌طرف سرپرست شود و مجمع را برگزار کند.

وی در پایان گفت: جا دارد از محمد ذوالفقاری کاپیتان تیم که در دور برگشت به نوعی قهرمان لیگ شدند یک تشکر ویژه داشته باشم و همچنین از مجید نصیری سرمربی تیم که زحمات زیادی کشیدند تشکر کنم و از تمام عزیزانی که محبت کردن برای موفقیت تیم ما تلاش کردند.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: بدنسازی بدنسازی کشور لیگ بدنسازی بدنسازی مازندران تیم مازندران پرورش اندام نایب قهرمان حضور داشتند رقابت ها مدیر تیم تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۰۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژابی آلونسو: از صفر شروع کردیم و تاریخ‌ساز شدیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن شب گذشته به دستاوردی تاریخی رسید و قهرمان بوندس‌لیگا شد. وقتی فصل شروع شد، حتی هواداران لورکوزن هم فکر نمی‌کردند که قهرمانی در بوندس‌لیگا را جشن بگیرند، آن هم در حالی که پنج بازی تا پایان فصل باقی مانده است.

با این حال ژابی آلونسو اعلام کرد که با غلبه به فشارهایی که تجربه کرده و همینطور صبر زیاد تیمش را به این موفقیت رسانده است. آلونسو در مصاحبه با ای‌اِس‌پی‌اِن پس از کسب عنوان قهرمانی گفت:"خوب، احساس بسیار خوبی است چون من این احساس را دارم که فقط متعلق به ما نیست، این قهرمانی برای بسیاری از افرادی است که سال‌ها دنبال این رویا بوده‌اند.

من مربیان قدیمی، کریستوف دام، کلاوس اوگن‌تالر و راجر اشمیت را در ذهن دارم. آن‌ها اینجا بودند و همینطور این مربیان نیز بخشی از این روند هستند و برای من، کسب موفقیت و حضور در این موفقیت با چنین تیمی بسیار عالی است. زمانی که اولین بار قهرمان بوندس‌لیگا می‌شوید، همیشه خاص است. برای بازیکنان، هواداران، باشگاه و بسیاری از مردمی که شایسته لذت این قهرمانی بودند، بسیار خوشحالم.

ذهنیت احتمال افت تیم در مسابقات کلیدی؟ از آنجا که من برای مدت طولانی اینجا نبودم، به چنین چیزی فکر نمی‌کردم و بنابراین احتمالا راحت‌تر از بقیه بودم. سنگینی تاریخ در ذهنم آنقدرها سنگین نبود. بنابراین من این را می‌شنیدم، اما می‌‌گفتم، باشه، ببینیم چه می‌شود. چنین احساسی را داشتم که امسال از صفر شروع کردیم، تصمیمات درست زیادی گرفتیم، تیم بزرگی ساختیم، باشگاه، سیمون، فرناندو و آقای منینگ واقعاً حمایت کردند. ما بر انتظارات غلبه کرده‌ایم ونتایجی که به دست آوردیم باور نکردنی است. بیان آن در کلمات دشوار است اما واقعاً خوشحالم که بخشی از آن هستم."

دیگر خبرها

  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه جان باخت
  • ایران، قهرمان رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
  • والیبال ساحلی‌ ایران در تایلند نایب قهرمان شد
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند/ هت تریک مدال تقوی در والیبال
  • ژابی آلونسو: از صفر شروع کردیم و تاریخ‌ساز شدیم