Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@10:52:04 GMT

آزادی ۱۰ زندانی غیرعمد در گرگان

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۰۶۹۳

آزادی ۱۰ زندانی غیرعمد در گرگان

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: همزمان با دهه کرامت ۱۰ محکوم مالی جرایم غیرعمد امروز آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ حیدر آسیابی اظهار کرد: بدهی این مددجویان ۱۳ میلیارد تومان بود که شاکیان به حرمت امام هشتم علیه السلام و دهه کرامت نیمی از این‌ مبلغ را بخشیدند.

حیدر آسیابی افزود: بخشی از این بدهی هم با کمک خیرین و ستاد دیه استان تامین شد و مابقی آن نیز  با موافقت دادگاه به صورت قسطی توسط مددجویان پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسیابی افزود: از ابتدای امسال تاکنون در مجموع ۵۰ مددجوی بدهکار که به علت ناتوانی در پرداخت بدهی خود زندانی بودند، آزاد شدند.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۰۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۳۰۷ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های کردستان

رئیس کل دادگستری کردستان گفت: هم‌اکنون ۳۰۷ زندانی جرایم غیرعمد و محکوم مالی در زندان‌های استان کردستان در حال تحمل حبس هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی دادگستری کردستان، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی، امروز _یکشنبه بیست‌وششم فروردین_ در آئین جشن گلریزان که با حضور خیران و صاحبان صنایع و شرکت‌های تولیدی استان، برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومان مالی در سنندج برگزار شد، با اشاره به اینکه در جشن گلریزان سال گذشته مبلغ ۱۰ میلیارد تومان در استان توسط خیرین و نیکوکاران جمع‌آوری شد، اظهار کرد: تاکنون در جشن‌های گلریزان امسال در سراسر استان بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان جمع‌آوری شده است.

وی افزود: هم‌اکنون ۳۰۷ زندانی جرایم غیرعمد و محکومان مالی در زندان‌های استان در حال تحمل حبس هستند که امیدواریم با اختصاص این مبلغ، تعداد بیشتری از محکومان مالی و جرایم غیرعمد از زندان‌های استان زندان آزاد شوند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان ادامه داد: ما مسلمانان در ماه مبارک رمضان از خداوند کریم طلب رحمت و آمرزش کرده‌ایم و به فرموده خداوند متعال، رحمت واسعه الهی شامل حال افراد نیکوکار و بخشنده می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی تاکید کرد: دنیا، محل آزمایش و امتحان انسان است و در این گونه مراسم‌ها انسان‌ها آزمایش می‌شوند و حضور در این مراسم‌ها توفیق الهی است که شامل حال بسیاری از افراد نمی‌شود.

در ادامه این مراسم خیران و صاحبان صنایع و کارخانجات مرکز استان کردستان، بیش از دو میلیارد تومان به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان کمک کردند.

کد خبر 744516

دیگر خبرها

  • آزادی ۴ زندانی نیازمند با گلریزان مردم و خیران کوهپایه
  • زوج همدانی زمینه ساز آزادی ۲ زندانی جرائم غیرعمد شدند
  • کمک نمازگزاران مسجد حضرت خدیجه (س) اردکان به آزادی زندانی جرائم غیرعمد
  • زوج همدانی ۲ زندانی را آزاد کردند
  • وجود ۳۰۷ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های کردستان
  • چشم‌انتظاری ۳۰۷ زندانی کردستان برای آزادی
  • آزادی ۴۰ زندانی جرایم غیرعمد در زنجان
  • ۴۰ زندانی جرایم مالی غیرعمد در زنجان آزاد شدند
  • ۱۶۷ زندانی جرایم غیرعمد در قم نیازمند کمک خیران هستند
  • آزادی ۵۸۱ زندانی جرایم غیرعمد در البرز