Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-29@07:13:44 GMT

سرمربی مطرح پرتغالی در پی خریدن مهدی طارمی

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۰۸۰۴

سرمربی مطرح پرتغالی در پی خریدن مهدی طارمی

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت و یکی از عوامل اصلی قهرمانی این تیم در لیگ و جام حذفی پرتغال بود. هرچند طارمی تا سال ۲۰۲۴ با پورتو قرارداد دارد و این باشگاه پرتغالی هم شرایط سختی را برای جدایی پیش پای او گذاشته، اما از ترکیه خبر می‌رسد باشگاه فنرباغچه دوباره مشتری این مهاجم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فنرباغچه که تابستان سال گذشته دنبال به خدمت گرفتن طارمی بود و در جذب او ناکام ماند، این بار با هدایت «خورخه ژسوس» سرمربی سابق بنفیکا که از توانایی‌های طارمی به خوبی شناخت دارد این برنامه را پیگیری می‌کند.

طبق اعلام سایت takvim ترکیه، فنرباغچه پیشنهاد انتقال قرضی و یک ساله طارمی را به باشگاه پورتو ارائه کرده است.

این رسانه نوشت: «در حالی که فنرباغچه به تلاش‌های خود برای نقل و انتقالات سرعت می‌بخشد، نام مهدی طارمی مهاجم ایرانی به میان آمد. آبی و زرد‌ها (لقب فنرباغچه) در‌های باشگاه پرتغالی را برای جذب ستاره ایرانی زدند؛ بازیکنی که در ۳۲ بازی ۲۰ گل به ثمر رساند و ۱۳ پاس گل داد و فصل گذشته در پورتو شگفتی ساز بود. شنیده‌ها حاکی از آن است که طارمی در لیست خورخه ژسوس قرار دارد و بسیار مایل است که به ترکیه بیاید، اما تصمیم نهایی را باشگاه پورتو خواهد گرفت.»

در ادامه این گزارش آمده است: «گفته می‌شود پورتو خواهان خرید اجباری مهاجم ایرانی با ارزش ۲۰ میلیون یورو است. طارمی تا ژوئن ۲۰۲۴ با پورتو قرارداد دارد. نام دیگر مهاجمی که فنرباغچه برای تقویت خط حمله در نظر دارد، اریسون از تیم بوتافاگو است. اریسون ۲۳ ساله با این باشگاه قراردادی ۱.۵ ساله دارد، اما ژسوس او را به مدیران فنرباغچه توصیه کرده است، چون او بازیکنی جوان، آینده دار و اقتصادی است.»

takvim همچنین به سابقه حضور طارمی در لیگ ترکیه و تیم ریزه اسپور در سال ۲۰۱۶ پرداخت و اعلام کرد که طارمی آن زمان بدون انجام بازی برای ریزه اسپور به ایران بازگشت و از سوی فیفا جریمه و محروم شد.

فنرباغچه در حال حاضر یک مهاجم ایرانی دیگر به نام اللهیار صیادمنش را دارد، اما به دنبال فروش این بازیکن ایرانی به تیم هال سیتی انگلیس است. پیشنهاد فنرباغچه به طارمی و باشگاه پورتو هم هرچند جذاب به نظر می‌رسد، اما بعید است که پورتو با این انتقال موافقت کند.

باوجود اینکه رسانه ترکیه‌ای گفته است که طارمی تمایل دارد به فنرباغچه برود، اما پیش از این علیرضا نیکومنش مدیر برنامه این مهاجم گفته بود که مهدی از حضور در پورتو راضی و خوشحال است و هرگونه تصمیم گیری برای مقصد بعدی را به پورتو و مدیران این باشگاه سپرده است: «جاه طلبی طارمی نامحدود است، اما اولین وش آخرین تصمیم با باشگاه پورتو است. آن‌ها هستند که برنامه ریزی می‌کنند، آن‌ها هستند که آنچه را که از بازیکن می‌خواهند می‌گویند و طارمی همیشه و صد درصد به آن احترام خواهد گذاشت.»

منبع: مهر

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو مهدی طارمی مهاجم ایرانی باشگاه پورتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۰۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی قائدی: گلم را تقدیم مهدی طارمی می‌کنم

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید از ابتدا کسب سه امتیاز هدف اصلی ملی‌‌پوشان در دیدار برابر ترکمنستان بود.

طرفداری | مهدی قائدی که به عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار برابر ترکمنستان انتخاب شد در نشست خبری حاضر شد.

مهدی قائدی اظهار کرد:

به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. در این شرایط بد زمین توانستیم بازی قابل قبولی انجام دهیم. البته در این زمین نتوانستیم سطح و کیفیت واقعی خودمان را نشان بدهیم. 

وی افزود:

امیدوارم در ترکمنستان هم زمینهای استانداردی وجود داشته باشد و این تیم نیز بتواند در این زمین‌های استاندارد بازی کند. امروز یک هدف داشتیم و آن برد بود و خوشبختانه به این هدف رسیدیم.

قائدی در پاسخ به این سوال که گلی که شما با پاس طارمی به ثمر رساندید، تمرین شده بود یا اتفاقی رقم خورد، گفت:

در ابتدا باید از طارمی به خاطر پاسی که داد تشکر کنم. طارمی بازیکن بسیار باهوشی است و همه این را می دانند ولی ما همشهری هم هستیم و در زمانهای مختلف با حرکتهای بدون توپ میتوانیم همدیگر را پیدا کنیم. مهدی امروز فوق العاده بود و باید از او تشکر کنم و این گل را به خود مهدی تقدیم می‌کنم.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • مقایسه عملکرد ۶ مهاجم لژیونر فوتبال/ سال کم فروغ مهاجمان ایرانی
  • آریگو ساکی: میلان باید یاشوا زیرکزی را جذب کند
  • بازگشت سریع طارمی به پرتغال! + عکس
  • اینتری شدن مهدی طارمی در سال حسرت آسیایی؛ لژیونر پلاس
  • عکس| بازگشت سریع طارمی به پرتغال!
  • اولین رویای ملی‌پوش ایرانی در تکیه بر باد رفت
  • مهدی قائدی: گلم را تقدیم مهدی طارمی می‌کنم
  • مهدی قایدی: طارمی مهاجم باهوشی است/ گلم را به او تقدیم می کنم
  • قایدی: نتوانستیم کیفیت واقعی‌مان را نشان دهیم
  • تریپل بوشهری تیم ملی، تا چهار نشه، گل نشه!