Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالحمید عباس شیاری گفت: برق ۵ شعبه بانک، یک اداره دولتی، و چهار موسسه و شرکت در شهر اهواز که الگوی مصرف را رعایت نکرده بودند، از سوی این شرکت قطع شد.

او گفت: به منظور جلوگیری از بروز خاموشی، با رصد ۲۴ ساعته ساختمان‌های اداری و تجاری در سطح کلانشهر اهواز، تشدید برخورد با ادارات، شرکت‌ها و دستگاه‌های اجرایی پرمصرف، و قطع برق آن‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز با اشاره به دستورالعمل ابلاغی برای کاهش ۳۰ درصدی برق در وقت اداری و ۶۰ درصدی پس از وقت اداری، ادامه داد: متولیان دستگاه‌ها و شرکت‌ها لازم است نسبت به کنترل بار مصرف خود اقدام کنند.

این مقام مسئول  به افزایش دمای هوا در خوزستان، و استقرار توده هوای گرم و بالارفتن مصرف برق اشاره کرد و گفت: برای جلوگیری از بروز خاموشی در بخش خانگی و تامین برق مراکز درمانی، با تشدید نظارت میدانی، مصرف برق تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در ساعات اداری و غیراداری توسط گروه‌های ارزیاب این شرکت به صورت ۲۴ ساعته، رصد و در صورت رعایت نکردن مصوبات ابلاغی در خصوص کاهش مصرف برق، اشتراک پرمصرف‌ها قطع خواهد شد.

به گفته آقای شیاری، ساعت پیک یا اوج مصرف برق در کلانشهر اهواز از ساعت ۱۲ تا ۱۸و از غروب آفتاب تا ساعت ۲۳ است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز از شهروندان خواست با توجه به ناترازی تولید و شرایط آب و هوایی، صرفه جویی حداکثری را در راستای تامین رفاه و آسایش عمومی جدی بگیرند.

کلانشهر اهواز ۶۰۹ هزار مشترک برق دارد که ۵۵ هزار مشترک روستایی، ۸۵ هزار مشترک تجاری گ، ۲ هزار مشترک صنعتی، یک هزارو ۵۰۰ مشترک کشاورزی و ۲۵ هزار مشترک عمومی دارد.

امور برق شهرستان‌های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون زیرنظر شرکت توزیع برق اهواز است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت توزیع برق ادارات پرمصرف برق قطع برق هزار مشترک مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۰۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیریت توزیع برق شاهین دژ همزمان با سراسر استان طرح جهادی و ملی اصلاح و جایگزینی روشنایی معابر شهرستان شاهین دژ را با هدف مدیریت مصرف و تبدیل چراغ‌های پرمصرف گازی به ال‌ای دی و بهینه سازی مصارف روشنایی را عملیاتی کرده است. 
به همت اکیپ توسعه و نوسازی مدیریت توزیع برق شاهین دژ اینبار لامپ‌های کم مصرف و ال‌ای دی خیابان آذربایجان و کوچه‌های فرعی آن جایگزین لامپ‌های گازی شد. 
جایگزینی لامپ‌های کم مصرف خیابان‌ها و معابر این شهرستان که روشنایی آن‌ها از نوع لامپ‌های گازی است از برنامه‌ها و اولویت‌های کاری این مدیریت در سال ۱۴۰۳ می‌باشد.

دیگر خبرها

  • تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED
  • معدوم سازی ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی در اهواز
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • قلیان اکسیژن طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است/ توزیع در ۸ استان
  • جمع آوری بیش از ١١ هزار انشعاب غیر مجاز آب در اهواز
  • اولین جلسه کمیته مدیریت مصرف برق توزیع برق استان سمنان برگزار شد
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود