Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی خرم آباد از توقیف 71 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در 24 ساعت گذشته این شهرستان خبر داد.

به  گزارش  خبرگزاری  برنا  از  لرستان  ؛  سرهنگ" نبی اله قاسمی "در گفت و گو با خبرنگاران ، اظهار کرد: طرح عملیاتی برخورد با موتورسیکلت سواران و خودروهای متخلف و مزاحم با هدف افزایش ضریب امنیتی و ایجاد فضای امن برای شهروندان و برخورد با آلودگی های صوتی به اجرا گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران انتظامی خرم آباد در قالب این طرح 38 دستگاه خودرو و 33 دستگاه موتورسیکلت را به علت عدم نصب پلاک، سبقت غیرمجاز، آلودگی صوتی، پلاک مخدوش، حرکات نمایشی، عدم ارائه گواهینامه، عدم ارائه مدارک موتورسیکلت و عدم استفاده از کلاه ایمنی توقیف کردند.

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه در حاشیه این طرح  از کشف 2 دستگاه خودروی مسروقه  خبرداد، گفت: با توجه به اینکه پلاک مهمترین مشخصه شناسایی وسیله نقلیه است و تردد وسایل نقلیه بدون پلاک در سطح معابر جرم است و همچنین اشخاصی که در مشخصات اعداد و ارقام پلاک وسیله نقلیه خود تغییر ایجاد کرده باشند ضمن اعمال قانون و متوقف کردن وسیله نقلیه، به مراجع قضائی نیز معرفی خواهند شد.

فرمانده انتظامی خرم آباد در پایان به رانندگان توصیه کرد؛ برای ایمنی در تردد و امنیت در حوزه ترافیک قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند در غیر این صورت نه تنها زمینه بروز حوادث و ایراد صدمه و خسارت را برای خود و دیگران فراهم می آورند بلکه در نهایت متحمل پرداخت جریمه و زیان های اقتصادی می شوند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خودرو موتورسیکلت خرم آباد خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۱۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از توقیف یک دستگاه کامیون ایسوزو و کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق توسط مأموران یگان امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ بیژن خدایی اظهار کرد: مأموران یگان امداد شهرستان قزوین در راستای مأموریت‌های محوله و بررسی خودروهای مشکوک در عوارضی شماره سه، به یک دستگاه خودرو  مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: مأموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ تن و ۶۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و اداره صمت بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه راننده به همراه خودرو و کالای قاچاق جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی شد، خاطرنشان کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به‌صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود درصورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور قاچاقچی سوخت نقره داغ شد

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • توقیف ۵۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در هرسین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • سفر حدود ۷ میلیون گردشگر با وسیله نقلیه شخصی به قشم
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان