Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از تکمیل پروژه آبرسانی به ۵ روستای شهرستان قصرقند خبر داد. - اخبار استانها -

علیرضا قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قصرقند از تکمیل پروژه آبرسانی به پنج روستای شهرستان قصرقند خبر داد و اظهار داشت: با بهره‌برداری از مجتمع پنج روستایی "کهن بالا‌ و‌ کهن پایین" یک هزار و 607 نفر از نعمت آب شرب بهره‌مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مجتمع روستایی با مشارکت یونیسف پس از چندین سال به بهره‌برداری رسید، افزود: مجموعاً بالغ بر سه میلیارد و 800 میلیون تومان صرف تکمیل این پروژه شد، که از این میزان بیش از یک میلیارد تومان توسط سازمان یونیسف هزینه شده است.

3700 میلیارد تومان از اعتبارات سال جاری بین دستگاه‌های سیستان و بلوچستان توزیع شداستاندار سیستان و بلوچستان: برگشت اعتبارات استان به خزانه خط قرمز ماستاستاندار سیستان و بلوچستان: همگان باید برای تحقق اهداف قرارگاه جوانی جمعیت تلاش کنند

وی ادامه داد: در راستای آبرسانی به این تعداد روستا، حفر و تجهیز دو حلقه چاه نیمه‌عمیق، اجرای 26 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع، احداث دو باب ساختمان سرچاهی، اجرای 1.4 کیلومتر خط انتقال با لوله 160 میلیمتری، احداث سه باب مخزن بتنی زمینی به حجم کلی 350 مترمکعب و 0.7 کیلومتر خط انتقال انرژی اجرا شده است.

انتهای پیام/392/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۳۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ استاندار سیستان‌وبلوچستان: برق اکثر روستاهای سیل‌زده وصل شده

رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلفنی با استاندار سیستان‌وبلوچستان ضمن پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان تاکید کرد.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ استاندار سیستان‌وبلوچستان: برق اکثر روستاهای سیل‌زده وصل شده
  • وضعیت مناطق سیل‌زدۀ جنوب سیستان و بلوچستان/ مردم مراقب خطر تمساح باشند
  • ساخت ۳۴۴ مدرسه در سیستان و بلوچستان
  • ۱۰۰ درصد روستاهای بلوچستان از آب شرب بهره‌مند می‌شوند
  • ۱۰۰ درصد روستا‌های جنوب سیستان و بلوچستان از آب شرب بهره‌مند می‌شوند
  • قطع‌برق و مسدودشدن راه روستاهای سیستان و بلوچستان
  • آخرین اخبار از سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • زلزله بامدادی این استان را به لرزه درآورد/ جزئیات
  • برنامه‌ اصلی منطقه آزاد چابهار بهره‌مندی از ظرفیت تخصصی دانشگاه‌های فعال است
  • بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشی دانشگاه آزاد برای توسعه و تعالی چابهار و سواحل مکران