Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@07:42:45 GMT

در برابر زیاده‌خواهی‌ها مقتدرانه می‌ایستیم

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۳۴۷۶

در برابر زیاده‌خواهی‌ها مقتدرانه می‌ایستیم

وزیر امور خارجه گفت: طرف مقابل هرگاه زیاده خواهی کرده از ابزارها و اقتدار کشور استفاده کردیم تا طرف مقابل بداند که منافع و آسایش ملت ایران برای ما مهم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه امروز یکشنبه (۲۲ خرداد) پس از حضور در نشست کمیسیون امنیت ملی مجلس، اظهار داشت: ایران در برابر رفتار مبتنی بر منطق طرف مقابل در چارچوب منطقی، ابتکارات و ایده هایمان را ارائه داده و به آن عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: طرف مقابل هرگاه زیاده خواهی کرده از ابزارها و اقتدار کشور استفاده کردیم تا طرف مقابل بداند که منافع و آسایش ملت ایران برای ما مهم است.   وزیر امور خارجه گفت: امیدواریم در مجموعه اقداماتی که برای بازگرداندن همه طرف‌ها به توافق هسته‌ای موسوم به برجام انجام می شود، اقتدار کشور، مطالبات و انتظارات مردم و نحوه پیگیری آنها حفظ شود.   منبع: فارس انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: طرف مقابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۳۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)



ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آچمز شدن وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده (فیلم)

دیگر خبرها

  • درخواست آرژانتین از پاکستان: وزیر کشور ایران را بازداشت کنید!
  • درخواست آرژانتین علیه وزیر کشور ایران بعد از سفر خارجی
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • هیات اقتصادی پیونگ یانگ عازم ایران می‌شود
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است
  • اقتدار امروز کشورمان مرهون رشادت شهیدان است
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • اسپانیا: به رسمیت شناختن کشور فلسطین برای ثبات خاورمیانه مهم است